עבור לתוכן

הזמנה מאיביי שמתעכבת

Featured Replies

פורסם

שלום,

הזמנתי לפני כ-6 שבועות דיסק און קיי של 32GB ב120₪ כולל משלוח. לפני שהזמנתי ווידאתי על המוכר, זאת חנות שמוכרת משהו כמו 30 DOK שונים והיו עליה הרבה פידבקים חיובים, חלקם גם ישראלים!

בכל מקרה, עשיתי את הרכישה דרך איביי ומיד קיבלתי שני אישורים, אחת שההזמנה התקבלה, והשניה היא אישור, קבלה וקוד מעקב אחרי ההזמנה.

הבעיה שלי היא שאחרי 30 יום הבחנתי שהקוד עדיין לא מראה שום משלוח. זה אומר שהחבילה לא קיימת. שלחתי לחנות הודעה דרך אימייל שהיה בקבלה, הם ענו לי ״עקוב אחרי הקוד״ אבל הקוד לא עובד.

מה לעשות? לפנות לאיביי?

הערה:

החנות מציינת שהמשלוח לישראל הוא 15-40 יום. אין לי בעיה לאפילו 50 יום, אבל לפחות שיהיו עדכונים למשלוח.

נערך על-ידי Guy950

פורסם

ברגע שיעברו 40 יום צור עם המוכר קשר ותגיד לו שהמוצר עדיין לא הגיע.

או שתקבל החזר כספי או שהוא ישלח שוב.

פורסם
  • מחבר

דרך איפה אתה מציע שאצור איתו קשר? איביי או באימייל?

פורסם

אייבי בוודאי...

ככה זה מופיע להם גם

בכל אופן צור עם המוכר קשר שוב ותתאר לו את הבעיה לא נשמע שהוא מנסה להתחמק... כנראה יש איזושהי אי הבנה...

תן קישור למוצר

נערך על-ידי yanivnn

פורסם

רק דרך איביי.

אם תיהיה בעיה כלשהי, הכל שמור אצלהם ותוכל לפנות אליהם עם התכתובת בניכם (אתה והמוכר).

פורסם
  • מחבר

אין בעיה, אצור איתו קשר אחרי שאוודא שעברו יותר מ-40 יום.

תודה.

פורסם

אמרתה שהזמנתה אותו לפני 6 שבועות?

פורסם
  • מחבר

כן, הייתי בטלפון לא יכולתי לבדוק במדוייק, אבל עכשיו כשאני יכול לראות עברו 5 שבועות ושלושה ימים, כלומר 38 ימים :biglaugh:

פורסם

אז תחכה עוד יומים ותדבר איתו אנחנו נלווה אותך שתהיה התקדמות בנושא

פורסם

מרגע שעוברים 35 יום והצור שלי לא הגיע אני פותח דיספיוט ומסביר בנימוס שאני מודע לזה שמשלוחים לוקחים זמן והדספיוט נפתח כדי לתת לו זמן להגיע ולהגן עלי במקרה והוא לא יגיע.

ב80% מהמקרים המוכרים מזכים אותי/מציעים זיכוי ישר, בד"כ אני יוצר קשר עם המוכר אם המוצר כן מגיע ומוצא דרך לשלם להם. ב20% האחרים מחכים והמוצר מגיע, אני מודה וסוגר.

פורסם
  • מחבר

הדיספויט הזה הוא באיביי? צר לי על הבורות שלי אבל לא מצאתי למה אתה מתכוון :silly:

פורסם

זה נמצא ב resolve a problem

  • 3 שבועות מאוחר יותר...
פורסם
  • מחבר

מצטער על ההקפצה, אבל הדיון הזה לצערי עדיין לא נגמר.

כל הניסיונות ליצור קשר עם המוכר נכשלו, ובינתיים הוא ממשיך וממשיך לצבור פידבקים טובים.

עשיתי מה שאמרתם וזה לא נחל הצלחה, אז פתחתי תיק באיביי עליו. במשך שבוע הוא לא הגיב ואז פתאום הגיב "שלום, אם קיבלת אם המוצר אנא סגור את התיק. תודה.".

אין התייחסות לתלונות שלי, אין ניסיון להבין איפה החבילה "נעלמה", למעשה הוא מציג חוסר כבוד מוחלט.

החלטתי לבדוק שוב את פרטי המוצר באיביי, לבדוק את התקנון שלו ואז שמתי לב שהמוכר מחק אותי. הרכישה הייתה מופיעה אצלי ברשימות של "היסטוריית רכישה" ובעוד רשימות, אבל המוצר נעלם. המוכר מחק כל תיעוד לעסקה!

אבל המוצר עדיין קיים, מצאתי אותו והוא עודנו קיים.

אני לא מבין איך הוא ממשיך לקבל פידבקים חיובים ומוגדר כמוכר אמין כאשר הוא דפק אותי.

מה כדאי לי לעשות?

עריכה:

באופן אירוני, בזמן שכתבתי את ההודעה הזאת, המוכר הגיב בשנית לתיק שפתחתי ואמר שהוא ביצע החזר כספי לחשבון פייפאל שלי וביקש שאצור איתו קשר כאשר החבילה תגיע.

היכן אני בודק בפייפאל אם קיבלתי זיכוי?

נערך על-ידי Guy950

פורסם

גם יכול להיות שהמכירה באיביי עברה לארכיון בכל מקרה תבדוק שקיבלתה את ההחזר תסגור תתיק ואם לא עברו 60 ימים תשאיר לו פידבק

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים