עבור לתוכן

מילה טובה על השירות של אייבורי

Featured Replies

פורסם

לפני כחצי שנה קניתי כרטיס MICRO SDHC 32 גיגה של חברת ADATA לגלקסי 3 שלי. לפני כ3 שבועות המכשיר פתאום הודיע לי שמערכת הקבצים פגומה ואי אפשר להשתמש בכרטיס. כל הניסיונות לשחזר את החומר ולהשתמש בכרטיס עלו בתוהו. ניגשתי לאייבורי רעננה ושם החליפו לי במקום ללא ויכוחים לכרטיס חדש מאותו דגם. הכנסתי אותו למכשיר, וידאתי שהוא מזוהה והלכתי הביתה. חיברתי את הכרטיס לקורא כרטיסים של סנדיסק שברשותי והעתקתי אליו גיבוי של החומר החשוב שלי. תוך כדי ההעתקה קיבלתי הודעה "ההתקן לא זמין" ושוב הכרטיס הפך בלתי מזוהה וכל ניסיונות השחזור לא עזרו.

לאחר שבוע ניגשתי אליהם שוב בלב כבד כשצפיתי כבר מאבקים בניסיון למימוש האחריות. הגעתי לחנות, הטכנאי הסתכל במחשב, ציין שהחלפתי אותו שבוע קודם והלך להחליף את הכרטיס בלי ויכוחים. התברר שהכרטיס לא היה במלאי ולכן החליפו לי לכרטיס של חברת סנדיסק שעולה אצלם 33 ש"ח יותר ללא עלות. הבהירו לי גם שהאחריות המקורית על המוצר נשמרת.

אנחנו רגילים לפרסם ולקרוא מקרים שבהם נעשה לנו עוול בשירות הלקוחות. אני שמח להביא דוגמא למקרה ההפוך.

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
פורסם

חשוב גם לציין באיזה סניף מדובר. אני נתקלתי רבות בהבדלים תהומיים בשירות בין סניפים שונים של אותה רשת (לאו דווקה אייבורי).

בכל מקרה, אכן שירות שלא מובן מאליו בארץ לצערינו.

פורסם
  • מחבר

כתבתי שמדובר בסניף רעננה.

פורסם

אני רוצה לציין שירות אדיב בסניף אייבורי חוצות המפרץ שבחיפה.

הגעתי לסניף לקנות מסך של dell בידיעה שאי אפשר לבדוק את המסך.

זה היה המסך השני שקניתי מתוך שלושה של dell, כיוון שלא הייתי רגיל לצבעים של הראשון חשבתי שהוא תקול ופניתי ל-dell.

הגעתי לסניף אייבורי בחוצות המפרץ וסיפרתי לנציג את המקרה ולא רק שהוא פתח את הקרטון כדי לבדוק באיזה צבע המסגרת של המסך, הוא גם הציע לי להדליק את המסך, חיבר את המסך למחשב ונתן לי לבדוק את הצבעים ושהכל תקין לפני שבכלל קניתי.

סבלנות ויחס אדיב היו לבחור..

פורסם

נחמד, רק חבל שהורגלנו לכך ששירות גרוע הוא "רגיל", אז פתאום שירות רגיל הוא "טוב".

פורסם

הגדרת את זה בצורה הנכונה ביותר..

פורסם

זה נחמד והשירות היה טוב, אבל כרטיס זיכרון זה כסף קטן.

מה שבאמת הייתי רוצה לראות זה שאנשים יכתבו "קניתי סמסונג גלקסי 3, אחרי שנה הפסיק לעבוד והם החליפו לי בלי ויכוחים".

פורסם
חשוב גם לציין באיזה סניף מדובר. אני נתקלתי רבות בהבדלים תהומיים בשירות בין סניפים שונים של אותה רשת (לאו דווקה אייבורי).

את סניפי רשת אייבורי מחזיק גורם אחד ולא עשרות זכיינים כמו אצל רשת KSP.. לכן השירות אצלם יחסית אחיד ולא משתנה מסניף לסניף כמו אצל KSP.

נחמד, רק חבל שהורגלנו לכך ששירות גרוע הוא "רגיל", אז פתאום שירות רגיל הוא "טוב".

1+

פורסם

סחטיין! בכלל, אייבורי עושים עבודה טובה לאחרונה בשירות הלקוחות שלהם, נקווה שהשאר ילמדו :)

פורסם
את סניפי רשת אייבורי מחזיק גורם אחד ולא עשרות זכיינים כמו אצל רשת KSP.. לכן השירות אצלם יחסית אחיד ולא משתנה מסניף לסניף כמו אצל KSP.

בתור מישהו שעבד שם, אני יכול להבטיח לך שיש סניפים שחובה להתרחק מהם וסניפים שאני אעדיף לקנות את כל החומרה שלי דרכם.

פורסם

גם על ksp יש לי מילה טובה(אחת) ולעומת זה המון לא טובות, אבל זה בדיון אחר כיוון שגם בכותרת ההתייחסות היא לאייבורי..

פורסם
את סניפי רשת אייבורי מחזיק גורם אחד ולא עשרות זכיינים כמו אצל רשת KSP.. לכן השירות אצלם יחסית אחיד ולא משתנה מסניף לסניף כמו אצל KSP.

מאיפה המידע הזה?

פורסם

נחמד לשמוע שקיימים צדיקים בסדום.

פורסם
את סניפי רשת אייבורי מחזיק גורם אחד ולא עשרות זכיינים כמו אצל רשת KSP.. לכן השירות אצלם יחסית אחיד ולא משתנה מסניף לסניף כמו אצל KSP.

1+

שקר...

לKSP יש שני בעלים והיא לא עובדת בזכיינות.

בתור מוכר לשעבר שם הרשת עצמה לא באה לקראת הלקוחות אבל זה לא אשמת המוכרים כי אין להם בכלל כוח או SAY באף נושא שמעבר למכירה.

אני משער שהמצב באייבורי זהה רק ששירות הלקוחות שלהם כן בא לקראת הלקוח.

פורסם

came from nowhere..

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים