תערוכת קומפיוטקס 2013 - בחסות GIGABYTE - הדיון הרשמי! - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תערוכת קומפיוטקס 2013 - בחסות GIGABYTE - הדיון הרשמי!


djelectric

Recommended Posts

big-strip-copy(1).gif

גם השנה, אנו מביאים בפניכם סיקור כחול-לבן חי ובלעדי מתערוכת קומפיוטקס שבטייוואן - תערוכה שכולה טכנולוגיה!

שליחנו השנה לטייוואן הוא עידן זוהר, אשר יביא לקוראים וחדשות מביתני התצוגה של שלל יצרניות החומרה, הטאבלטים והסמארטפונים המובילות.

אתם מוזמנים להוסיף את הדיון הזה למועדפים שלכם (כפתור unsubscribed.png ממש פה למעלה) ולהינות מעדכונים שוטפים מסביב לשעון של השקות, גאדגטים מעניינים ואפילו Booth Babes (לתמונות של שנה שעברה)...

computex2012day3%20034.JPG

שווה להשאר מעודכן!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 74
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

היצרנית הטאיוואנית פותחת את תערוכת המחשבים בסערה עם מבול של מכשירים חדשים ודגש על יוקרתיות, בתוספת חומרה מתקדמת עד מאוד

תערוכת קומפיוטקס 2013 כבר כאן, ומי שמנצלת את המגרש הביתי כדי להרשים אותנו לפני המתחרות היא שחושפת מספר מכשירים חדשים ומרשימים.

FonePad Note: אל תקראו לו טאבלטפון, אבל הוא לגמרי כזה

כפי שניתן להבין כבר משמו של המכשיר, באסוס קורצים לסמסונג ומעוניינים בחתיכה מהשוק הגדל של מכשירי כיס מגודלים. ה-FonePad Note מציע מסך Super IPS+ בגודל 6 אינץ' וברזולוציה של 1920x1080 פיקסלים, שבב אטום Z2560 (פלטפורמת ה-Clover Trail+) כפול ליבה של אינטל, זכרון של 2GB, זוג רמקולים קדמיים, מצלמת 8 מגה פיקסל אחורית, מצלמת 1.2 מגה פיקסל קדמית, מערכת וגם עט מגע.

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD=align: center]ascomps.jpg[/TD]

[TD=align: center]ascomp1s.jpg[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

למרות שהמכשיר מוגדר רשמית כטאבלט, הוא יכלול גם מודם 3G שיאפשר גלישה סלולרית וגם ביצוע שיחות, על כן למעשה ניתן לראות בו טאבלטפון לכל דבר ועניין ומתחרה ישיר למכשירי הגלקסי נוט – על אחת כמה וכמה בשוק הישראלי, בו הדור הסלולרי הרביעי עדיין לא ממש נראה באופק.

פרטים על מידותיו של המכשיר, תאריך הזמינות שלו או מחירו עדיין אין.

http://www.youtube.com/watch?v=nEpbKEE7k2s

Transformer Pad Infinity החדש: שיתוף הפעולה עם ממשיך

לא רק סמסונג – גם זכתה לקריצה מאסוס, אשר החליטה לכנות את הדגל החדש שלה פשוט The New Transformer Pad Infinity. אני מקווה שבאסוס כבר תדרכו את עורכי הדין שלהם.

מעבר לשם שלבטח יגרום לכאב ראש עבור הצרכן הממוצע, הטאבלט החדש ממשיך את המגמה של קודמיו ויכלול שבב Tegra 4 מרובע ליבות, אשר יפעיל מסך בגודל 10.1 אינץ' בעל רזולוציה מרשימה של 2560x1600 פיקסלים.

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD=align: center]ascomp2s.jpg[/TD]

[TD=align: center]ascomp3s.jpg[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

בנוסף לנפח אחסון פנימי של 32GB וזכרון RAM בנפח 2GB, הטאבלט המעודכן יציע את מיטב החידושים המכשירים האולטרה ניידים – חיבור USB 3.0 (כנראה במקלדת/תחנת העגינה המוכרת של המכשיר), תקשורת Wi-Fi בערוץ כפול עם תמיכה בטכנולוגיית ה-Miracast ואפילו יכולת להציג וידאו ברזולוציית דרך חיבור .

ה-Transformer Pad Infinity שומר על המראה המלוטש של קודמו, ולנו לא נותר אלא לקוות שגם המחיר לצרכן יהיה דומה ולא ינוע צפונה.

MeMo Pad FHD 10 ו-MeMo Pad HD 7: למי שעדיין לא השתכנע לרכוש לעצמו טאבלט

סדרת ה-MeMo Pad שמיועדת להוות אלטרנטיבה מוזלת למשפחת ה-Transformer Pad ממשיכה לתפוח עם שני דגמים חדשים.

הראשון הוא טאבלט 10.1 אינץ' שלא מתקמצן יותר מדי על איכות החומרה עם מסך FullHD, שבב אטום Z2560 כפול ליבה, זכרון של 2GB, נפח פנימי של 16GB או 32GB, מערכת 4.2, צמד וסוללת 25 וואט-שעה.

עדיין לא ברור כמה יעלה המכשיר, אך ברור למדי כי מדובר באלטרנטיבה מוזלת לטאבלט ה-Infinity מהפסקאות הקודמות – תמחור נכון בהחלט עשוי להפוך אותו להצלחה.

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD=align: center]ascomp4s.jpg[/TD]

[TD=align: center]ascomp5s.jpg[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 2, align: center]MeMo Pad 7 HD (משמאל) ו-MeMo Pad 10 FHD[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

המכשיר השני במשפחת ה-MeMo Pad מיועד לקסום לכל מי שעדיין לא רכשו טאבלט מפאת המחיר. הטאבלט יציע מסך IPS של 7 אינץ' ברזולוציית 1280x800 פיקסלים, שבב בעל ארבע ליבות Cortex A7 (אנחנו מהמרים על ה-Mediatek MT6589 הפופולרי במכשירי שוק ביניים עדכניים), מצלמה קדמית ואחורית, זוג רמקולים סטריאופוניים, מערכת אנדרואיד, קישוריות ובלוטות' 4.0 ועוד.

גירסה של המכשיר עם נפח אחסון פנימי של 16GB תוצע במחיר של 150 דולר, בעוד שגירסה צנועה יותר עם נפח אחסון של 8GB תוצע במחיר של 130 דולר. שתי הגרסאות יכללו חריץ הרחבה לכרטיסי , כך שנפח האחסון המוגבל יחסית לא אמור להוות "דיל ברייקר".

ה-MeMo Pad HD 7 הוא אחד ממתחרי הנקסוס 7 הטובים ביותר שראינו עד כה, אך בהתחשב בכך שהנ"ל כבר חגג יום הולדת שנה וכנראה יוחלף בקרוב מאוד בגירסה מעודכנת – יתכן שאסוס קצת מאחרת למסיבה, אם כי את זה נוכל לקבוע בוודאות רק כשנקבל תאריך השקה צפוי לטאבלט החדש.

Transformer Book Trio: הנייד שסובל מפיצול אישיות חמור

אף מסיבת עיתונאים של אינה שלמה בלי מוצר מוזר כלשהו, והפעם זה הוא ה-Transformer Book Trio שלוקח על עצמו את התפקיד המחייב.

מדובר במחשב נייד היברידי (ניתן להפריד את המסך מן המקלדת) שכולל הן מערכת חלונות 8 והן מערכת , ומשיג זאת על ידי כלילתן של זוג מערכות חומרה נפרדות.

חלקו של המכשיר הכולל את המסך (שהוא בעל פאנל IPS בגודל 11.6 אינץ' וברזולוציית FullHD) מכיל שבב אטום Z2580 כפול ליבה ונפח אחסון של 64GB אשר אחראים על הפעלת מערכת האנדרואיד Jelly Bean, ואילו בחלק התחתון שכולל את המקלדת תמצאו מעבד i7-4500U מדור ההאסוול החדש, בתוספת של 1TB, עליהם תפעל מערכת החלונות 8 בגירסת ה-Pro.

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD=align: center]ascomp6s.jpg[/TD]

[TD=align: center]ascomp7s.jpg[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

כל זה אומר כי בחלקו של ה-Transformer Book Trio הכולל את המסך תוכלו להשתמש בנפרד כטאבלט לכל דבר ועניין, ואילו על מנת להשתמש במכשיר עם מערכת החלונות 8 תצטרכו לחבר אותו אל החלק השני שכולל את המקלדת – פתרון שלא בדיוק נשמע נוח במיוחד. עם זאת, אפשרות מעניינת נוספת היא היכולת לחבר את החלק של המכשיר שכולל את המקלדת למסך חיצוני (אלחוטית או חוטית), ובכך להפעיל את שתי מערכות ההפעלה של המכשיר במקביל כשני מחשבים נפרדים.

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD=align: center]ascomp8s.jpg[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=align: center]שתי מערכות החומרה הנפרדות של המכשיר יאפשרו מעבר מיידי בין מערכות ההפעלה[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

ה-Transformer Book Trio הוא מוצר מוזר למדי שככל הנראה יעלה לא מעט ועל כן יתקשה להצדיק את הבחירה בו על פני שני מכשירים נפרדים בעלות כוללת דומה, אך בכל זאת נעים לראות את ממשיכה לנסות ולחדש ללא הרף בשוק תחרותי בו מרבית המתחרות שומרות על גישה מפוהקת ושמרנית מאוד.

מה אתם חושבים? ספרו לנו בתגובות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אסוס מציגה את GTX770 Poseidon המשתמש בקירור מים.

נושא את ערכת הנושא של Republic of Gamers, מכיל כרטיס המסך לוח מעגל מודפס קצר יחסית ובלוק נחושת בעל פיות הברגה לצינורות במערכת מים.

המאוורר מגיע בנוסף לבלוק הקירור ומפזר אוויר קר על גוף הבלוק, דבר שהוא לא בהכרח חובה אבל מי אני שאפקפק במהנדסים שהביאו את GTX670 Direct CUII Mini.

XATqFI0.jpg

nML25KM.jpg

תמונות: Techpowerup.com

כרטיס המסך יושק בהמשך החודש ומחירו אינו ידוע לעת עתה. לפי הערכתי, תוספת המחיר לעומת GTX770 סטנדרטי צפויה בארץ להיות באיזור 300 שקלים. יתכן מאוד ונראה את הקירור הזה מככב גם ב-GTX780 או הואריאציה שככל הנראה תקרא GTX760Ti.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

GTX TITAN לאניני טעם: ענקית החומרה משיקה GTX עם שאינו ברירת מחדל וכך הופכת לאחת מבין בודדות שעושה כך.

הקירור, הוא ה-WINDFORCE 450W המתיימר להחזיק הספק חום של לא פחות מ-450 וואט, הספק הגדול משמעותית מהספקו של כרטיס המסך.

בכך, הופכת את כרטיס המסך למהיר משמעותית בשל טמפרטורות פעולה נמוכות שכן פונקציית הטורבו החדשה מאפשרת העלאה אוטומאטית של תדר פעולה.

YmHRCbN.jpg

תמונה: Techpowerup.com

זמינות ומחיר נכון לרגע זה אינם ידועים, בודאי שלא בארץ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצצה אל כרטיסי המסך מקושטי הגיימינג החדשים של MSI

יצרנית החומרה מציגה בתערוכת קומפיוטקס צמד מסדרת הגיימינג החדשה שלה, הנושאים את ערכת הצבעים של שחור ואדום יחד עם סמל הדרקון המפורסם

hScTz9h.jpg

האחד הוא GTX770 Lightning והשני GTX780 Gaming. ממבט ראשון הם נראים דומים למדי אך כפי שידוע לנו בשלב זה, רכיבי Lightning הנם מתקדמים ובאים בתג-מחיר גבוה יחסית. כרטיסי המסך הושקו בעת התערוכה וצפויים להתחיל להימכר כבר החודש ברחבי העולם. נראים נהדר עם לוח אם מסדרת הגיימינג.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עידן זוהר - שליח HWzone.co.il לטיוואן:

אחרי 14 שעות טיסה, קצת שינה והרבה זמן של צפיה בסרטים, הגעתי. שלום לך טאייפה בירת טאיוואן, אני כאן כמובן לא בשביל לראות את הבניינים הגבוהים מוארים כמו בסרטים, אלה בשביל להעביר לכם סיקור מרתק של התערוכה הכי גדולה באסיה הלא היא Computex.

גם השנה הגענו יום לפני הפתיחה הרשמית של התערוכה (שמרחשת מחר ב-4 לחודש), יום זה נקרא "יום אפס" או במונחים פחות מקצועיים, היום שבו מראים לנו העיתונאים מה יראה הקהל מחר ובמשך כל התערוכה.

P1050311.JPG

כבר ציינו שזאת התערוכה הגדולה ביותר באסיה, לא ספרתי אבל ממבט זריז יש פה אלפי דוכנים של כל חברה אפשרית, החל מתחום המחשוב, המוביל, התחום המקצועי-עסקי ועוד. את היום התחלנו במסיבת עיתונאים רשמית של שהציגה מגוון מוצרים והחליטה להקדים את כולם.

P1050250.JPG

לאחר מכן הגענו למסיבת העיתונאים הרשמית של פתיחת התערוכה, חנכו את האולם מאות עיתונאים מכל קצבי תבל, מסיבת העיתונאים כללה מגוון נאומים ובעיקר ברכות הן של מארגני התערוכה והן של מספר חברות מפתח כגון אינטל, NVIDIA, ועוד.

P1050281.JPG

בעקבות גל המבקרים שצפוי לעבור באולמות מארגני התערוכה הרחיבו את הפעילות וצירפו אולם נוסף על מנת להכיל את כל המצגים וכמובן הקהל הגדול, ולכן מבקרי התערוכה ימצאו את עצמם מטיילים בלא פחות מ-3 אלומות על פני שני אזורים בעיר, לא קל אבל הגעתי עם נעלי נוחות.

P1050282.JPG

מבחינת המוצרים כבר היום השיקו מספר רב של מוצרים, אתם תזכו לראות אותם בקרוב מאוד בחדשות האתר, כמו כן צפויים להיחשף מגוון רחב של מוצרים לשוק הנייד. אם זה טאבלטים משולבים, ניידים משונים ועוד. כמובן שאת תחום החומרה אף אחד לא זנח וגם מגוון רחב של לוחות אם יחודיים, מעבדי הדור הבא של ועוד מגוון רחב של סדרות חדשות של מוצרים ועוד.

P1050275.JPG

בינתיים, אתם מוזמנים להסתפק בתמונות שצילמנו מרחבי אולמות התערוכה בהם דילגנו לנו, וקצת מהעיר שמקושטת כמו בחג העצמאות.

P1050306.JPG

אנו כמובן נמשיך לעדכן אתכם באופן שוטף על שלל החידושים בתערוכת Computex 2013 – השארו עמנו! כמובן, בכל יום מלבד חומרה לוהטת תראו גם Booth Babes כמיטב המסורת!

P1050233.JPG

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...