עבור לתוכן

שאלה למי שיש ניסיון עם שרות לקוחות דל

Featured Replies

פורסם

התקלקל לי מסך דל שקניתי לפני פחות מחצי שנה. התקשרתי לשרות לקוחות ואני כבר מתחיל

להרגיש שהם מתחילים לטרטר אותי.

בהתחלה ענה לי בחור שביקש מספר הזמנה שזה כשלעצמו מוזר,מאיפה אני צריך לדעת מספר הזמנה ,

בשביל זה יש מספר סידורי. למזלי אני בחור מסודר ובמקרה שמרתי הכל אז היה לי לתת לו.

הוא אמר שישלח לי מייל ושאני יחזיר לו תשובה עם צילומים של הבעיה ושל המסגרת כדי לראות שאין

נזק פיזי. ביקשתי מספר קריאה אבל הוא אמר שלא צריך שהם יודעים לפי מספר הזמנה.

לא הגיע שום מייל, אז התקשרתי שוב. איך שהתחלתי להקריא שוב את מספר ההזמנה התנתקה השיחה.

כמובן שהתקשרתי שוב ,אני מסביר את הסיפור לנציג ובאופן לא מפתיע לא כתוב להם בשום

מקום שפניתי אליהם כבר. בסוף קיבלתי ממנו כתובת מייל שאין לי מושג למי היא שיכת ואמר שאני אשלח

להם לשם את כל הסיפור והתמונות. בנתיים שלחתי מה שביקשו לאן שביקשו ונראה מה יהיה.

אני קצת מופתע מההתנהלות המוזרה הזאת, לחברות בסדר גודל בדרך כלל יש שרות לקוחות מסודר, ככה זה

בדדך כלל הולך איתם או שיש לי סתם מזל רע? מניסיון שלי אם ככה זה מתחיל זה יגמר רק אחרי הרבה עצבים.

פורסם

כאשר התקלקל לי הלפטופ של דל הייתי בשיחת צאט עם נציג של דל (לא בארץ) והוא הפנה אותי לחברה שדל שכרה בארץ (היא יושבת באזור תעשיה הרצליה, לא זוכר את השם) הגעתי לשם עם תור והחליפו לי את הארד דיסק תוך שעה ללא תשלום במסגרת האחריות

פורסם

השירות של דל מעולה לי החליפו את המסך תוך שלוש ימים

יש להם חברה חיצונית שמטפלת במסכים זה לא דרך השירות של דל

פורסם
התקלקל לי מסך דל שקניתי לפני פחות מחצי שנה. התקשרתי לשרות לקוחות ואני כבר מתחיל

להרגיש שהם מתחילים לטרטר אותי.

בהתחלה ענה לי בחור שביקש מספר הזמנה שזה כשלעצמו מוזר,מאיפה אני צריך לדעת מספר הזמנה ,

בשביל זה יש מספר סידורי. למזלי אני בחור מסודר ובמקרה שמרתי הכל אז היה לי לתת לו.

הוא אמר שישלח לי מייל ושאני יחזיר לו תשובה עם צילומים של הבעיה ושל המסגרת כדי לראות שאין

נזק פיזי. ביקשתי מספר קריאה אבל הוא אמר שלא צריך שהם יודעים לפי מספר הזמנה.

לא הגיע שום מייל, אז התקשרתי שוב. איך שהתחלתי להקריא שוב את מספר ההזמנה התנתקה השיחה.

כמובן שהתקשרתי שוב ,אני מסביר את הסיפור לנציג ובאופן לא מפתיע לא כתוב להם בשום

מקום שפניתי אליהם כבר. בסוף קיבלתי ממנו כתובת מייל שאין לי מושג למי היא שיכת ואמר שאני אשלח

להם לשם את כל הסיפור והתמונות. בנתיים שלחתי מה שביקשו לאן שביקשו ונראה מה יהיה.

אני קצת מופתע מההתנהלות המוזרה הזאת, לחברות בסדר גודל בדרך כלל יש שרות לקוחות מסודר, ככה זה

בדדך כלל הולך איתם או שיש לי סתם מזל רע? מניסיון שלי אם ככה זה מתחיל זה יגמר רק אחרי הרבה עצבים.

קודם כל למיטב ידיעתי המעבדה המורשית של דל בארץ היא יעל מערכות 1-809-444-688 / 09-9527555

ושתדע שאם הם לא אוספים ממך את המסך ונקודת האיסוף הכי קרובה רחוקה יותר מ-15 ק"מ, החנות בה רכשת אמורה לעזור לך להעביר אליהם את המסך וחזרה.

בהצלחה!

פורסם

לא נכון הם שלחו לי טכנאי שלקח את המסך הישן והחליף לי באחד חדש

פורסם
  • מחבר

אז רק לעדכן , יצרו איתי קשר ובלי שום ויכוחים הבטיחו לי שיצרו איתי קשר לתאום טכנאי תוך 24 עשות.

ממליץ לשמור את כל המדבקות מהקרטון אחרת לא נראה שתצליחו לקבל שרות (לפחות לא מהיר).

למרות שההתנהלות מוזרה לי קצת ,נראה שדל עומדים מאחורי ההתחיבות שלהם אז נחכה ונראה.

פורסם

כל מי שלא מוצא אץ המדבקה שהם צריכים - ORDER NUMBER - יכול לפנות לחנות שבא נרכש המסך. חנות בעזרת מספר סיריאלי יכולה למצוא את ORDER NUMBER מול יבואן

פורסם

אני יודע שלמחשבים ניידים של דל, חברה בשם יעל פתרונות מספקים את האחריות, אני חייב לציין שהשירות שלהם באמת ללא דופי, החליפו לי את המסך של הנייד פעמיים בגלל פיקסל שרוף בלי טרטורים רק לשלוח תמונה שמראה מה הבעיה.

פורסם
  • מחבר

אתמול הגיע טכנאי והחליף את המסך לחדש מהקופסא, אפילו הגיע בדיוק בזמן שאמר שיבוא. באמת שירות מצוין. לקח להם רק יומיים מהרגע ששלחתי את התמונה ועד שהחליפו לחדש.

פורסם

אנו קונים ניידים של Dell ויש להם שרות שלוש שנים בבית הלקוח. בכל פעם שהייתה בעיה הגיע טכנאי תוך יום.

נדב נרקיס / אבדור חלת

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים