פורסם 2013 במאי 2612 שנים התקלקל לי מסך דל שקניתי לפני פחות מחצי שנה. התקשרתי לשרות לקוחות ואני כבר מתחיללהרגיש שהם מתחילים לטרטר אותי. בהתחלה ענה לי בחור שביקש מספר הזמנה שזה כשלעצמו מוזר,מאיפה אני צריך לדעת מספר הזמנה ,בשביל זה יש מספר סידורי. למזלי אני בחור מסודר ובמקרה שמרתי הכל אז היה לי לתת לו.הוא אמר שישלח לי מייל ושאני יחזיר לו תשובה עם צילומים של הבעיה ושל המסגרת כדי לראות שאיןנזק פיזי. ביקשתי מספר קריאה אבל הוא אמר שלא צריך שהם יודעים לפי מספר הזמנה.לא הגיע שום מייל, אז התקשרתי שוב. איך שהתחלתי להקריא שוב את מספר ההזמנה התנתקה השיחה.כמובן שהתקשרתי שוב ,אני מסביר את הסיפור לנציג ובאופן לא מפתיע לא כתוב להם בשוםמקום שפניתי אליהם כבר. בסוף קיבלתי ממנו כתובת מייל שאין לי מושג למי היא שיכת ואמר שאני אשלחלהם לשם את כל הסיפור והתמונות. בנתיים שלחתי מה שביקשו לאן שביקשו ונראה מה יהיה.אני קצת מופתע מההתנהלות המוזרה הזאת, לחברות בסדר גודל בדרך כלל יש שרות לקוחות מסודר, ככה זה בדדך כלל הולך איתם או שיש לי סתם מזל רע? מניסיון שלי אם ככה זה מתחיל זה יגמר רק אחרי הרבה עצבים.
פורסם 2013 במאי 2712 שנים כאשר התקלקל לי הלפטופ של דל הייתי בשיחת צאט עם נציג של דל (לא בארץ) והוא הפנה אותי לחברה שדל שכרה בארץ (היא יושבת באזור תעשיה הרצליה, לא זוכר את השם) הגעתי לשם עם תור והחליפו לי את הארד דיסק תוך שעה ללא תשלום במסגרת האחריות
פורסם 2013 במאי 2712 שנים השירות של דל מעולה לי החליפו את המסך תוך שלוש ימים יש להם חברה חיצונית שמטפלת במסכים זה לא דרך השירות של דל
פורסם 2013 במאי 2712 שנים התקלקל לי מסך דל שקניתי לפני פחות מחצי שנה. התקשרתי לשרות לקוחות ואני כבר מתחיללהרגיש שהם מתחילים לטרטר אותי. בהתחלה ענה לי בחור שביקש מספר הזמנה שזה כשלעצמו מוזר,מאיפה אני צריך לדעת מספר הזמנה ,בשביל זה יש מספר סידורי. למזלי אני בחור מסודר ובמקרה שמרתי הכל אז היה לי לתת לו.הוא אמר שישלח לי מייל ושאני יחזיר לו תשובה עם צילומים של הבעיה ושל המסגרת כדי לראות שאיןנזק פיזי. ביקשתי מספר קריאה אבל הוא אמר שלא צריך שהם יודעים לפי מספר הזמנה.לא הגיע שום מייל, אז התקשרתי שוב. איך שהתחלתי להקריא שוב את מספר ההזמנה התנתקה השיחה.כמובן שהתקשרתי שוב ,אני מסביר את הסיפור לנציג ובאופן לא מפתיע לא כתוב להם בשוםמקום שפניתי אליהם כבר. בסוף קיבלתי ממנו כתובת מייל שאין לי מושג למי היא שיכת ואמר שאני אשלחלהם לשם את כל הסיפור והתמונות. בנתיים שלחתי מה שביקשו לאן שביקשו ונראה מה יהיה.אני קצת מופתע מההתנהלות המוזרה הזאת, לחברות בסדר גודל בדרך כלל יש שרות לקוחות מסודר, ככה זה בדדך כלל הולך איתם או שיש לי סתם מזל רע? מניסיון שלי אם ככה זה מתחיל זה יגמר רק אחרי הרבה עצבים.קודם כל למיטב ידיעתי המעבדה המורשית של דל בארץ היא יעל מערכות 1-809-444-688 / 09-9527555ושתדע שאם הם לא אוספים ממך את המסך ונקודת האיסוף הכי קרובה רחוקה יותר מ-15 ק"מ, החנות בה רכשת אמורה לעזור לך להעביר אליהם את המסך וחזרה.בהצלחה!
פורסם 2013 במאי 2712 שנים מחבר אז רק לעדכן , יצרו איתי קשר ובלי שום ויכוחים הבטיחו לי שיצרו איתי קשר לתאום טכנאי תוך 24 עשות.ממליץ לשמור את כל המדבקות מהקרטון אחרת לא נראה שתצליחו לקבל שרות (לפחות לא מהיר).למרות שההתנהלות מוזרה לי קצת ,נראה שדל עומדים מאחורי ההתחיבות שלהם אז נחכה ונראה.
פורסם 2013 במאי 2812 שנים כל מי שלא מוצא אץ המדבקה שהם צריכים - ORDER NUMBER - יכול לפנות לחנות שבא נרכש המסך. חנות בעזרת מספר סיריאלי יכולה למצוא את ORDER NUMBER מול יבואן
פורסם 2013 במאי 2812 שנים אני יודע שלמחשבים ניידים של דל, חברה בשם יעל פתרונות מספקים את האחריות, אני חייב לציין שהשירות שלהם באמת ללא דופי, החליפו לי את המסך של הנייד פעמיים בגלל פיקסל שרוף בלי טרטורים רק לשלוח תמונה שמראה מה הבעיה.
פורסם 2013 במאי 2912 שנים מחבר אתמול הגיע טכנאי והחליף את המסך לחדש מהקופסא, אפילו הגיע בדיוק בזמן שאמר שיבוא. באמת שירות מצוין. לקח להם רק יומיים מהרגע ששלחתי את התמונה ועד שהחליפו לחדש.
פורסם 2013 ביוני 212 שנים אנו קונים ניידים של Dell ויש להם שרות שלוש שנים בבית הלקוח. בכל פעם שהייתה בעיה הגיע טכנאי תוך יום.נדב נרקיס / אבדור חלת
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.