עבור לתוכן

לא לקונת מחץי אלקטרוניקה וממוטורולה!!!

Featured Replies

פורסם

לא לקנות מח.י אלקטרוניקה ומוטורולה !

לפני כשלושה חודשים רכשתי מכשיר סלולארי מסוג מוטורולה Defy Plus דרך אתר וואלה מחברת ח.י אלקטרוניקה.

לאחר כחודש המכשיר התחיל להתקע כל הזמן (בלי שיהיו פתוחות אפליקציות בזכרון), ובנוסף כשניסיתי להשתמש בו בכרטיס סים של חברה אחרת הוא לא הסכים לקבלו והיה עמוס בגאד'טים של אורנג'.

במסגרת האחריות פניתי לחברת מוטורולה (סניף בחלוצי התעשייה, חיפה) והפקדתי את המכשיר במעבדתם לצורך תיקון.

נאלצתי להמתין כחודש ועשרה ימים (!!) עד לקבלתו חזרה בעודם טוענים שאין ביכולתם לתקן את המכשיר ועל כן אקבל מכשיר מסוג שונה ו“משופץ”. לגבי תקופת האחריות הם הגיבו שתוותר לי ייתרת האחריות מהמכשיר הקודם.

בלית ברירה לקחתי את המכשיר המשופץ.

לדאבוני גיליתי שהמכשיר שקיבלתי (המסומן כשייך לחברת סלקום) חסום לחברות הסלולאריות האחרות בעוד אני מנוי לחברת אורנג'. נאלצתי לנדוד בין החברות הסלולאריות למען אוכל לפתוח את הטלפון כאשר כל חברה טענה שהמכשיר מקולקל ואין ביכולתו לקרוא סים!!!

חזרתי למעבדת מוטורולה ונאלצתי להפקיד את המכשיר הסלולארי בשנית -יומיים אחרי חזרתו מתיקון, תוך כדי תקווה שאולי,מתישהו,אקבל מכשיר תקין מסוג כלשהו.

יש לציין שמוטורולה לאורך כל הדרך הטילו את האחריות על חברת ח.י אלקטרוניקה וחברת ח.י מטילה אחריות על חברת מוטורולה הטוענת כי אין ביכולתה לעשות דבר פרט מלשלוח את המכשיר למעבדה “כלשהי”,לא שלה, שתתקן את המכשיר ה”משופץ” בשנית. בקיצור - שני הצדדים מתנערים מאחריות על הטיפול במקרה.

כיום אני משתמש במכשיר ישן ומקרטע (תרומה מחבר) וטרם קיבלתי את המכשיר המתוקן, שלמען האמת אני לא מעוניין בו לאחר התקלות שנתגלו בו. ומה יהיה בתום תקופת האחריות המקוצרת ?

חברה רצינית, עם תודעת שירות ודאגה ללקוחותיה היתה דואגת לי למכשיר זהה לזה שרכשתי, או מספקת לי מכשיר חליפי תקין.

כיום אני עדיין מחכה למכשיר ומשתמש במכשיר ישן.

אחרי חוויה כזו (שטרם נסתיימה), תודעת שירות עלובה ושירות כזה מבזה לא נראה לי שאחזור אי פעם לקנות מכשיר סלולרי של מוטורולה ואחשוב פעמיים לפני שארכוש מוצר המיובא על ידי ח.י אלקטרוניקה (LG,Seagate,Hisense ועוד מותגים אחרים).

ראו הוזהרתם !! לא לקנות מהחברות האלה!!!!!!!!!

פורסם

בשביל אנשים כמוך קיימים פורומים כאלה- עשית את כל הטעויות האפשריות שאפשר לעשות בקניית מכשיר וטיפולו מול חנות/יבואן/יצרן ומה שביניהם.

אני מכיר את זה שחנויות/יבואנים עושים בעיות ושטוית עם לקוחות שלא יודעים, אבל להידרדר לרמה שלך לא יצא לי להתקל בחיים.

  • 4 שבועות מאוחר יותר...
פורסם

לצערי גם אני נדפקתי עם סלולרי של מוטורולה רק שבמקרה הזה מדובר ב-RAZR.

מה שבטוח למדתי את הלקח שלי. הייתה לי בעיה עם הסוללה שלו ולא מצאתי בשום מקום סוללה של המכשיר.

יותר מזה שכששאלתי בעלי חנויות סלולר אם הם מתעסקים עם המכשיר הם פשוט גיחכו ואמרו שהם לא נוגעים במכשיר הזה.

היחיד שמצאתי אצלו סוללה היה מקום בראשל"צ שמכר לי בלי בושה סוללה תחליפית(אפילו לא מקורית וללא התקנה) ב-245 ש"ח, אח"כ הלכתי לחנות פרטית שתתקין את הסוללה והמכשיר רשם שהסוללה לא טובה.

אח"כ הלכתי לאורנג' והם אמרו שרק לפתוח את הטלפון ולבדוק עולה 150 שקל אמרתי לא תודה ובלית ברירה נסעתי עד סוף העולם לחנות של מוטורולה בצפון ת"א

ובדיוק כמו שהבחור רשם למעלה גם אותי נפנפו עם הסיבה שהמקום הוא בעיקר למכשירי הקשר של מוטורולה והפנה אותי למרכז התיקונים בחיפה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים