עבור לתוכן

לא לקנות מח.י אלקטרוניקה וממוטורולה!!!

Featured Replies

פורסם

לא לקנות מח.י אלקטרוניקה ומוטורולה !

לפני כשלושה חודשים רכשתי מכשיר סלולארי מסוג מוטורולה Defy Plus דרך אתר וואלה מחברת ח.י אלקטרוניקה.

לאחר כחודש המכשיר התחיל להתקע כל הזמן (בלי שיהיו פתוחות אפליקציות בזכרון), ובנוסף כשניסיתי להשתמש בו בכרטיס סים של חברה אחרת הוא לא הסכים לקבלו והיה עמוס בגאד'טים של אורנג'.

במסגרת האחריות פניתי לחברת מוטורולה (סניף בחלוצי התעשייה, חיפה) והפקדתי את המכשיר במעבדתם לצורך תיקון.

נאלצתי להמתין כחודש ועשרה ימים (!!) עד לקבלתו חזרה בעודם טוענים שאין ביכולתם לתקן את המכשיר ועל כן אקבל מכשיר מסוג שונה ו“משופץ”. לגבי תקופת האחריות הם הגיבו שתוותר לי ייתרת האחריות מהמכשיר הקודם.

בלית ברירה לקחתי את המכשיר המשופץ.

לדאבוני גיליתי שהמכשיר שקיבלתי (המסומן כשייך לחברת סלקום) חסום לחברות הסלולאריות האחרות בעוד אני מנוי לחברת אורנג'. נאלצתי לנדוד בין החברות הסלולאריות למען אוכל לפתוח את הטלפון כאשר כל חברה טענה שהמכשיר מקולקל ואין ביכולתו לקרוא סים!!!

חזרתי למעבדת מוטורולה ונאלצתי להפקיד את המכשיר הסלולארי בשנית -יומיים אחרי חזרתו מתיקון, תוך כדי תקווה שאולי,מתישהו,אקבל מכשיר תקין מסוג כלשהו.

יש לציין שמוטורולה לאורך כל הדרך הטילו את האחריות על חברת ח.י אלקטרוניקה וחברת ח.י מטילה אחריות על חברת מוטורולה הטוענת כי אין ביכולתה לעשות דבר פרט מלשלוח את המכשיר למעבדה “כלשהי”,לא שלה, שתתקן את המכשיר ה”משופץ” בשנית. בקיצור - שני הצדדים מתנערים מאחריות על הטיפול במקרה.

כיום אני משתמש במכשיר ישן ומקרטע (תרומה מחבר) וטרם קיבלתי את המכשיר המתוקן, שלמען האמת אני לא מעוניין בו לאחר התקלות שנתגלו בו. ומה יהיה בתום תקופת האחריות המקוצרת ?

חברה רצינית, עם תודעת שירות ודאגה ללקוחותיה היתה דואגת לי למכשיר זהה לזה שרכשתי, או מספקת לי מכשיר חליפי תקין.

כיום אני עדיין מחכה למכשיר ומשתמש במכשיר ישן.

אחרי חוויה כזו (שטרם נסתיימה), תודעת שירות עלובה ושירות כזה מבזה לא נראה לי שאחזור אי פעם לקנות מכשיר סלולרי של מוטורולה ואחשוב פעמיים לפני שארכוש מוצר המיובא על ידי ח.י אלקטרוניקה (LG,Seagate,Hisense ועוד מותגים אחרים).

ראו הוזהרתם !! לא לקנות מהחברות האלה!!!!!!!!!

פורסם

הייתה לי חוויה דומה לאחר שרכשתי מכשיר מוטורולה דפיי מחברת אורנג'. המכשיר התקלקל, פסק לפעול, והן אורנג' והן מוטורולה לא כיבדו את האחריות למכשיר חדש, שלחו אותי מאחת לשניה ושתיהן התנערו מאחריות והאשימו אותי בכל דבר אפשרי, שהמכשיר נפל, שיש בו קורוזיה, שלא כיביתי אותו כשהתחמם. כל האשמות לא נכונות, והאשמה שלא כיביתי אותו שמתחיל להתחמם היא מוזרה ביותר...

בקיצור, למדתי בדרך הקשה לא לקנות יותר מוצרים של מוטורולה, ולא לקנות ולא להיות מנוי אורנג'.

פורסם

אני לוקח את מה שנאמר פה בסיפור בערבון לאור מספר ההודעות המזהיר של שניכם (לזכותו של יורם יאמר כי הוא בעל "ותק"), אך מה שאני יכול לומר מהכרות אישית עם מקרה דומה עם לפטופ חדש שקיבלתי שהתברר כמשומש והחברה אינטרנטית עשתה לי עוול בהחלפה, אין פתרון מעבר לתביעות קטנות. ממש לא מסובך, יש ים מדריכים ופירוטים ברשת. אם אתה זקוק לעזרה אני וחברי האתר שהתנסו בהליך נוכל לעזור לך. בהצלחה!

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים