מכנסי ג'ינס שלושת רבעי ונעליים קיציות יומיומיות ? - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מכנסי ג'ינס שלושת רבעי ונעליים קיציות יומיומיות ?


LazyCat

Recommended Posts

הגיע הזמן לחדש כמה דברים בארון הבגדים לקראת הקיץ.

אני מחפש מקומות שאפשר לקנות מהם ג'ינס שלושת רבעי, אני בד"כ קונה מחו"ל (באינטרנט), אך אני לא מצליח למצוא. מישהו מכיר מקומות בארץ או אתרים מחו"ל שמוכרים מכנסיים ממותגים טובים (לא דיזל) מסוג זה ?

אני גם מחפש המלצה לנעליים קיציות לשימוש יומיומי, אם יש לכם המלצות, אשמח לשמוע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סתם מתעניין, אם אתה מזמין מחו"ל איך אתה יכול להיות בטוח שהם יישבו עליך כמו שצריך? לא כל המידות של כל החברות/דגמים אותו דבר.

מה שאני יכול אני מודד בארץ (אני הולך על מותגים עם דגמים בינלאומיים), דגם שאני לא יכול למדוד בארץ, אני פשוט מודד דגמים אחרים מהמותג, בד"כ זה גם תופס. אם אין בכלל, אני מהמר על המידות שלי (ועוד לא יצא לי "ליפול" גם בצורה הזו). למשל ג'ינסים אני קונה כמעט ורק Levi's חולצות Polo Ralph Lauren/Lacoste וכו'...

לגבי נעליים, אני גם משתדל למדוד בארץ. אם אין את החברה/דגם בארץ אני בודק באתרים שמציינים אם הדגמים שאני מעוניין בהם, האם הם True to size, כלומר לדוגמה אם המידה האמיתית שלך היא 11 אז לפעמים יש נעליים שתמדוד ותמצא שבדגם המסוים הזה אתה 11.5 או 10.5 וכו'. True to size אומר שהנעליים הם בדיוק 11, אתה יכול לקנות בלי למדוד בשקט ולדעת שהם יהיו עליך כפי המצופה. כשקונים בחו"ל יש לשים לב גם לרוחב הנעל, המידה הכי פופולרית (ומה שבד"כ מייבאים ארצה) היא D או M (אותה מידה מקומות שונים בעולם) וגם R או E.

חסכון של מאות שקלים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לי כבר יצא ליפול כמה וכמה פעמים (הכי כואב זו הנפילה עם הג'ינסים) נתורתי עם כמה חולצות חדשות ארוכות ושני ג'ינסים ( האחד קטן עלי והשני פשוט יושב באגי יותר מדי) אך גם עם כל הנפילות בהסתכלות כללית עלה לי פחות מבארץ והרווחתי יותר. אז נכון שאם הכל היה נופל בול, הרווח שלי היה הרבה יותר אבל גם 20%-30% פחות מבארץ וניתן למדוד בשקט שלך בבית, שווים את זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...