העברת אחריות של כרטיס מסך - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

העברת אחריות של כרטיס מסך


the_alex_shooter

Recommended Posts

היי

אני יודע הנושא הזה נידון מתישהו, אבל אני רוצה לשאול בכל זאת האם מישהו נתקל בסירוב של חנות מחשבים ידועה בארץ בטיפול של כרטיס מסך תקול שנמכר למישהו עם אחריות תקפה?

לי אישית לא יצא לממש אחריות על כרטיס מסך של מישהו אחר, פעמיים מימשתי את שלי ממה שאני זוכר, והיה לי לפני כשנתיים כרטיס מסך שקניתי ממישהו שאותו בסוף מכרתי למישהו אחר.

הקטע שהדבר הזה הוא חלק מחוק, אני אישית מעוניין עכשיו לשדרג מיד שנייה [ אני סטודנט, ולא כזה עשיר :) ]

אז יש למישהו עניין ו/או ניסיון עם הנושא ?

תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא חושב שאמורה להיות מגבלה כלשהי. העיקר הוא באמת שיש מספר סידורי על הכרטיס,

לא פירקו אותו (הקירור למשל) ושיש קבלה אם צריך.

לי היה רק דבר כזה עם שקניתי מיד 2 (שילוש) והיה פין עקום בתושבת המעבד (לא יודע באשמת מי זה)

ובאייבורי החליפו בסופו של דבר את הלוח על המקום בלוח חדש עם הקופסה והכל. זה היה בהחלט אדיב וגרם לי להאמין בהם בשנית.

בסופו של דבר כולם מתכתבים ביניהם לגבי מספר סידורי (חנות-<יבואן-<יצרן) ולא מי רכש את זה ואיך הוא נראה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למרות האמור לעיל, מראש לא הייתי מסתכן בקניית מוצרים שבמקור נרכשו מחנות שטוענת בתקנון שלה, בניגוד לחוק, שהאחריות אינה ניתנת להעברה - גם כדי לחסוך לעצמי כאב ראש אח"כ וגם בשביל לא לתת את חלקי בעידוד רכישה בחנויות שעוברות על החוק ודופקות את הלקוחות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי זה שהכרטיס מסך וחלקים דומים עוברים ליבואן ומסתכלים על הקוד בלבד, את זה אני יודע.

בנוסף, הבעיה היא שהחנויות הנחשבות ביותר רושמות את זה בתקנון שלהן. דוגמא: TMS, KSP , ZIGZAG2000, אלה רק החנויות שאתמול קראתי את התקנון, וברור שזה מעל החוק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין דבר כזה "מעל החוק". יש חוק, ומתחתיו יש תקנות. חנות שרושמת בתקנון שלה משהו שסותר את החוק - כאילו שלא רשמה כלום. אם אין חוק בעניין - התקנון של החנות קובע.

זה כמו ש-KSP תרשום בתקנון שלה שאחת לחודש יבוא נציג אליך הביתה ויעשה לך בדיקה רקטלית מקיפה :screwy:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^ :lol: :lol: בדיוק

חוץ מזה, אתה תמיד יכול להגיד שאתה השליח של זה שרכש כדי לחסוך מריבה. אבל כפי שאמרו, גם אם אתה לא אומר זאת, אין להם שום זכות לסרב אחריות. על פי חוק האחריות היא על המוצר, ולא על הרוכש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל זה נכון, אבל תסבירו לי, למה שמלכתחילה תרצו לעשות עסקים עם חנות שמנסה לדפוק את הלקוחות? הזכרתם פה את KSP, למשל. לא היה עדיין מקרה בו לא קיבלתי את מבוקשי מהם (כי גם הם מבינים שהתקנון שלהם אינו מעל לחוק), ועדיין אני לא אחזור לשם יותר לעולם, עקב כמות העצבים שחלק מהתקשרויותי עמם עלו לי, כשניסיתי (בהצלחה בסופו של דבר) להוכיח להם שמבחינה חוקית אני צודק ואילו מדיניותם פסולה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל זה נכון, אבל תסבירו לי, למה שמלכתחילה תרצו לעשות עסקים עם חנות שמנסה לדפוק את הלקוחות?

לפעמים זה פשוט שיקול של עלות/תועלת וסיכוי מול סיכון.

לוקח בחשבון את האפשרות לקבל את המוצר שאני רוצה במהירות (עקב מלאי גבוה ופריסת סניפים רחבה) ובמחיר נמוך (בדרך-כלל), יחסית לסיכון שמשהו יתקלקל והסיכוי לטרטור במוצר הספציפי מהסוג הזה, ומחליט אם שווה או לא.

משום שבפועל אין באמת קשר בין מה שכתוב בתקנון החנות לבין האם במקרה נתון היא תנסה לדפוק אותך או לא - לתקנון אני פשוט לא מתייחס וזהו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...