פורסם 2013 באפריל 2212 שנים חברים שלום,יצא לי לרכוש דברים רבים בחיים שלי. אני בעצמי מוכר בחנות קולנוע ביתי וסטריאו (מחירים מוזלים לחברי הפורום בהודעות פרטיות 8) ).לעניין:שירות כמו שקיבלתי ב"אגם מחשבים", לא יצא לי לקבל הרבה.אני רק יכול להגיד לכם שפתחתי את הבוקר בעצבים על אחד היבואנים של כרטיסי המסך בארץ (כרטיס מסך שנמכר בסביבות ה1200 ש"ח, בהחלט לא סכום מבוטל) אבל ברגע שעירבתי את החנות ישר נרגעתי והכל עומד להיפתר.חנות שגיליתי ממש לאחרונה, שמח לראות שיש תחרות לTMS,KSP,איבורי ושאר החברות הגדולות והפופלאריות - הן מבחינת המחיר ובעיקר מבחינת השירות.לינק לדף הפייסבוק של החברה:https://www.facebook.com/profile.php?id=100000542273484&fref=ts
פורסם 2013 באפריל 2212 שנים לא נראה לי שאני הולך לקנות מחברת מחשבים שאתר האינטרנט שלה מציג עברית ויזואלית.
פורסם 2013 באפריל 2212 שנים ...אבל ברגע שעירבתי את החנות ישר נרגעתי והכל עומד להיפתר....ההתייחסות הכי עניינית שאני יכול :אל יתהלל חוגר כמפתחנא עדכן אותנו שיהיה במה לעדכן - כרגע לא אמרת כלום ואכן נראה כפירסום.בהצלחה,גבריאל
פורסם 2013 באפריל 2212 שנים מחבר עדכון:הכרטיס מסך החדש ממתין לי אצל מור לוי (לבקשתי).אעדכן שאאסוף.אני חושב שלגטימי לפרסם שקיבלתי שירות טוב מחנות שקשורה לתחום.אין לי שום קשר לחנות מלבד הרכישה הנ"ל.בנוסף אזכיר שהרכבת המחשב הייתה מוכנה לאחר יום (!!) מהתשלום.מסכים שהאתר לא הכי ידידותי למשתמש.
פורסם 2013 באפריל 2212 שנים ...אני חושב שלגטימי לפרסם שקיבלתי שירות טוב מחנות שקשורה לתחום...מסכים ואפילו חשוב ורצוי - במיוחד במדינה שלנו שישנם עסקים (לא נזכיר את שמם) בהם הבידול נעשה בעזרת המחיר הנמוך על חשבון שירות.אבל מה שכתבת לא אעיד על כך.נמשיך לעקוב
פורסם 2013 באפריל 2212 שנים זה לגיטימי, כל עוד אתה מפרסם את זה באופן אינפורמטיבי.אתה לא אומר פה כלום. אתה אומר שקיבלת שירות טוב באופן פרסומי - קרי, אתה פשוט מציין שהוא "טוב". למה? איך? מה? מי? לא ידוע.האתר לא "לא ידידותי". הוא פרמיטיבי ותואם לצורה בה בנו אתרי אינטרנט לפני איזה 10 שנים. (יותר)
פורסם 2013 באפריל 2212 שנים לפי דעתי הסיבה העיקרית לתגובות שאתה מקבל כאן, היא כי אין דבר מיוחד בזה.לי היו הרבה מקרים כמו שלך, אבל זה דבר נורמלי, זה לא מקרה שאתה יכול לומר שרוב החברות היו מעלימות העין ולא עוזרות לך.לי היה מקרה שתוכל לקרוא עליו בפורום צרכנות, שם היה אפשר לומר שרוב החנויות לא היו מנסות לעזור ללקוח.
פורסם 2013 באפריל 2212 שנים ניראה כמו פוסט פירסומי. בנוסף גם לא מובן איך חברת השמה קשורה למכירת חלקי מחשב?
פורסם 2013 באפריל 2212 שנים מחבר חברים, אין לי שום אינטרס לפרסם את החנות מלבד זה שקיבלתי שירות טוב בזמן ההרכבה לאחר התשלום.אני יודע שבTMS או KSP מרכיבים לאחר 5-6 ימים מהתשלום, במקרה שלי הורכב אחרי יום.בנוסף, לא מובן מאליו (לצערי !!) שיש תקלה בכרטיס מסך והחנות מלווה אותי אחרי שהיבואן לא רצה לטפל בי ישירות.עכשיו החנות תימדד בהחלפת הכרטיס מסך. מקווה שלא אתאכזב.
פורסם 2013 באפריל 2212 שנים מחבר קנית את כרטיס המסך דרך החנות?הם נותני השירות שלך, לא היבואן.לא מסכים איתך.לי אישית יותר נוח להתנהל מול היבואן. למה להוסיף חוליה לשרשרת?
פורסם 2013 באפריל 2212 שנים לי יותר נוח להתנהל מול היצרנית בחו"ל, אז ? אף יבואן (למעט מקרים נדירים) לא מוכן להתנהל מול לקוח, וזה בסדר גמור, זכותם - בסופו של דבר אתהלא לקוח שלהם, החנות היא הלקוח שלהם, וככה מתנהל סדר העבודה הנכון.
פורסם 2013 באפריל 2212 שנים יבאון לא עובד על לקוחות קצה - זה שנוח לך יותר אני יכול להבין אבל אתה לא קנית ישירות מיבאון לגבי זמן ספקה אנו יכולים להרכיב תוך שע כל מערכת/ שעתיים כל מערכת מסובכת יותר. עניין לא לעבוד על מהירות אלה על איכות העבודה . אני בטוח שכל הלוקוחות שקיבלו מחשב מורכב מ- TMS יכולם לציין את טיב ההרכבה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.