פורסם 2013 באפריל 412 שנים קניתי זוג נעליים מאמזון והעדפתי לבחור במשלוחים של MUSTOP על פני BUY2USA מכיוון שהם מציעים משלוח של זוג נעליים ב-19$ ולא ב-20$. הבעיה היחידה שלא שמתי לב אליה היא הקטץ' שיש במשקל הנעליים. מסתבר שיש את עניין המשקל הנפחי שנמדד לפי נפח החבילה. MUSTOP מתנים את ה"מבצע" בנעליים עם משקל נפחי/פיזי של עד 2 ק"ג- הגדול מבין השניים - ואם זה חורג מזה אז משלמים תוספת. לעומת זאת, BUY2USA מתנים זאת במשקל של עד 3 ק"ג. המשקל הפיזי של הנעליים שלי יצא 1.3 ק"ג אבל המשקל הנפחי 2.5 ק"ג ולכן חייבו אותי ב-6$ נוספים, כלומר בסה"כ 25$. אמנם מדובר פה על הפרש של 5$ לעומת BUY2USA אבל זה ממש הכעיס אותי לגלות את זה. בקיצור, על מנת לחסוך עצבים מיותרים אני מציע להשתמש ב-BUY2USA או כל חברה אחרת שמציעה משקל גבוה ככל הניתן (לכו תדעו באיזה קופסא יגיעו הנעליים). בכל אופן, אין לי שום דרך להחזיר את הקנס הזה?
פורסם 2013 באפריל 412 שנים הייתי בהחלטה הזו לפני כמה שבועות וראיתי בדיוק בזמן את האותיות הקטנות שמדברות על המשקל המקסימלי.כמובן שבמקרה שלי העדפתי לשלם עוד דולר ולהיות שקט עם חבילה בגודל נפחי של עד 3 ק"ג.להבא תקרא את האותיות הקטנות.
פורסם 2013 באפריל 512 שנים גם B2U לא חפים "מהפתעות" . הזמנתי נעליים שאני יודע מראש את המשקלים שלהן (הפיזי והנפחי) מהזמנה קודמת, ובכל זאת קיבלתי חיוב מעבר למצופה, התקשרתי לשירות הלקוחות ביום רביעי או חמישי וביקשתי מהם שיבדקו שוב, התייחסו אלי בזלזול וניסו להפחיד אותי שהמשלוח יתעכב עד לאחר הסופ"ש. עמדתי על שלי והבעתי את חוסר שביעות רצון מהשירות שקיבלתי (באסרטיביות). לאחר כמה שעות התקשרו אלי שוב, הודו שהייתה טעות ברישום והתנצלו, בסופו של דבר החבילה לא התעכבה.
פורסם 2013 באפריל 512 שנים מחבר טוב יש לי עדכון מרעיש! בעקבות התגובה שלך החלטתי לפנות לאמזון ולשאול באמת מהן המידות של החבילה כדי שאוכל להשוות אותן עם המידות שמאסטופ קבעו ולראות אם במקרה הם עשו טעות במדידה. ביקשתי מהנציג בצ'אט של אמזון לדעת מה המידות לפי אמזון. הנציג אמר שהם לא יכולים לתת לי את המידע הזה אבל רצה לדעת מה הבעיה כדי שאולי יוכל לעזור, אז סיפרתי לו את המקרה שלקחו לי 6$ תוספת בגלל נפח החבילה ואשמח לדעת מהן המידות. הוא התנצל ואמר שהוא לא יכול לפצות אותי על אי הנעימות שנגרמה לי אבל יכול לתת לי 6$ במתנה לקנייה הבאה באמזון. ניסיתי את מזלי ואמרתי לו שהדבר לא עוזר לי כל כך, אבל אם יחזירו לי את ה-6$ אז זה יהיה טוב. הוא השיב: בסדר, באופן חריג, תמתין רגע. ולאחר מכן שלח לי למייל שבימים הקרובים אראה את ההחזר בחשבון האשראי. הייתי בשוק! יש להם את השירות הכי טוב בעולם! בפועל הם לא היו חייבים לי כלום, אבל הם עשו את זה כדי לרצות אותי. בארץ בחיים לא יהיה שירות כזה!
פורסם 2013 באפריל 512 שנים מחבר https://www.amazon.com/gp/help/customer/contact-us?למטה אתה בוחר את הסיבה לפנייה וכו' ויכול לבחור באפשרות של שיחת צ'אט.האמת זו לא פעם ראשונה שהשתמשתי בצ'אט הזה ויש להם שירות פשוט מעולה.פעם אחת ראיתי באשראי שלי שחייבו אותי ב-300 ש"ח בגין שירות PRIME או משהו כזה, אז פניתי אליהם בצ'אט והסברתי שכנראה נפלה טעות ולא התכוונתי להירשם לשירות הזה, ובלי למצמץ זיכו אותי על אותם 300 ש"ח.ולא הבנתי מה זה נורדסטורם חח..
פורסם 2013 באפריל 512 שנים בקצרה: זו רשת של אופנה ונעליים(במחירים גבוהים יחסית) שידועה בשירות הלקוחות המצויין שלה ובמדיניות החזרת מוצרים מאוד מתירנית(לא צריך קבלה, לא צריך סיבה, אין מגבלת זמן וכו') - ישנה אגדה אורבנית(שלא ברור אם אמיתית או לא, כמו שתראה בלינק שאשים למטה) שמישהו פעם נכנס לנורדסטורם וביקש להחזיר זוג צמיגים - מוצר שלנורדסטורם אין שום קשר אליו - המוכר קיבל את הצמיגים ונתן ללקוח החזר כספי.מאז, "צמיגים בנורדסטורם" על הטיותיו, הפך לסוג של פתגם שאמור לייצג שירות לקוחות מעולה, לפעמים אף מעל ומעבר.להרחבה:http://www.snopes.com/business/consumer/nordstrom.asp
פורסם 2013 באפריל 612 שנים אני גם כתבתי בעבר לגבי MUSTOP, הזמנתי נעליים מאתר ZAPPOS משהו כזה, ומשלוח 20$ עם MUSTOP.העניין הוא, כשבוע אחרי שקיבלתי את הנעליים, אני קולט חיוב מהם, אבל לא על 20$ אלא בנוסף לכך, חייבו אותי על 200-250 שקליםשהם טענו שזה בשל בדיקה קפדנית של המכס... המחיר של הנעליים לא עבר את מגבלת המס כלל.בסופו של דבר יצא שקניתי נעליים ב650 שקל שהייתי יכול לקנות אחלה נעליים של NIKE במחיר הזהורציתי לחסוך, ובסוף רק הפסדתי.מאז הפסקתי עם MUSTOP ונשארתי עם BUY2USA.
פורסם 2013 באפריל 612 שנים הבעיה של mustop מתחילה ונגמרת בזה שהם מחייבים אותך לפני שהם מודיעים כמה הם דורשים.הצורך הלא מוסבר לתת כרטיס אשראי פתוח הוא ביזיוני. וצריך להפחיד כל מי שחושב להשתמש בשירות שלהם.Buy2usa במקרה הזה נוחים יותר לעבודה, כי אתה לפחות יודע על מה החיוב ויכול במידת הצורך לבקש הוכחה (תמונה של המוצר כראיה לגודל החיוב)יש כמובן עוד חברות טובות שכדאי לא לפסול, לדוגמה - globalshop.net
פורסם 2013 באפריל 612 שנים עם Mustop בכלל יש לי בעיה, השמשתי בשירות שלהם אבל הם מחייבים על דעת עצמם אחרי זמן המשלוח כל מיני תוספות (בדיקת מכס וכו'), והם לא מוכנים לספק הוכחה לגבי בדיקת המכס. מניסיון שלי כאשר יש בדיקת מכס, המכס משאיר מדבקות על החבילה כדי שהמקבל ידע שהיא עברה בדיקה. אבל לא תמיד כשיש חיוב על בדיקת מכס יש גם מדבקה על החבילה. להוסיף על זה שחברות מקבילות מוכנות "לספוג" את החיוב הזה, גורם לעצמך לעלות תהיות...
פורסם 2013 באפריל 612 שנים מחבר פיייי, אני מקווה שהם לא יגבו ממני עוד כסף אחרי שאקבל את הנעליים. האמצעי תשלום שלי הוא פייפל, יש אפשרות לבטל את החיוב האוטומטי הזה?
פורסם 2013 באפריל 1012 שנים אני כמעט בטוח שכן, כנס לחשבון הפייפאל שלך נראה לי שזה שם.אישית לא היו לי בעיות עם מאסטופ, מה שכן החיוב האוטומטי תמיד הדאיג אותי.בלי קשר אין על השרות של Amazon יצא לי לא פעם לנסות אותו, וגם שהדבר היה חצי באשמתי הם תמיד טיפלו במקרה בצורה הטובה ביותר.זו אחת הסיבות לכך שכול דבר שאני מזמין מארה"ב נבדק קודם כול אצל אמזון, וגם אם מדובר על הפרש של כמה דולרים לטובת איביי/חנות אחרת המוצר יוזמן מאמזון.
פורסם 2013 באפריל 1012 שנים אני הזמנתי איתם נעליים מאמזון לפני חודש והכל עבר חלק. המשקל הנפחי לא עבר את ההגבלה וגם לא היו חיובי שקר כלשהם, רק חיוב של 19 דולר. אבל גם כבר קרה לי שהזמנתי חבילה מאמזון והמשקל הנפחי עלה על המשקל הפיסי והתבקשתי לשלם עוד 10 דולר לזכרוני מה שהפך את הקניה להרבה פחות כדאית כבר..
פורסם 2013 באפריל 1112 שנים אמזון לוקחים את המוצר שהזמנת ושמים אותו בתוך קרטון גדול יותר.לכן כשהמוצר מגיע למחסנים שלהם (או של BUY2USA) אז הם מודדים את המוצרוהמידות משתנות כי באמזון כתוב מידות נכונות למוצר עצמו אבל אחרי שהם שמיםאותו בקרטון חדש (לפעמים פי 3 גדול מהמוצר עצמו), כל העסק לפעמים הופך ללא משתלם.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.