עבור לתוכן

חסימת גלישה בחו"ל - האם מותר לחברה לגבות כסף?

Featured Replies

פורסם

שלום וחג שמח.

לא מזמן הייתי בארה"ב, ולמרות שהיה לי סים אמריקאי ניסיתי להפעיל את הסים הישראלי של 012 כשהייתי שם, אבל הוא לא עבד.

בשבוע הקרוב אני נוסע שוב ובשביל שיהיה לי סים למקרי חירום החלטתי לנסות לפנות ל 012 ולראות האם ישנה חסימה כלשהיא.

בצ'אט התמיכה באתר שלהם אמר לי הנציג שאכן יש חסימה, והוא יפתח אותה מיד (כמובן שעל הדרך הוא ניסה למכור לי חבילה מסוימת לשימוש בחו"ל).

כמו בכל חברה אחרת שהיה לי בה קו בעבר (סלקום, אורנג', פלאפון וכו'), ביקשתי ממנו גם לחסום כל אפשרות לגלישה בחו"ל מהסים הזה בשביל הצד שאני אשכח לכבות את הגלישה במקרה ואני אצטרך להכניס את הסים למכשיר. הוא הלך "לבדוק", ואחרי 15 דקות בערך חזר ואמר שאין בעיה לחסום אבל ה"שירות" הזה (חסימת המכשיר לגלישה בחו"ל נחשבת "שירות" שאני רוכש מהחברה כנראה, מושג חדש...) יעלה לי חמישה שקלים.

התעצבנתי כמובן, דרשתי שיבדוק שוב, אמרתי שעם כזאת חברה אני לא רוצה להמשיך להתעסק וכו' אבל כל מה שהוא יכל לעשות זה להבטיח שנציג יחזור אליי טלפונית (כמובן ששום נציג לא חזר אליי, ועברו כבר חמישה ימים).

זה לא הכסף, זה העקרון, זה הפרנציפ, וגם אמרתי לנציג שאני מוכן לשלם 200 שקל על השירות הכי הזוי בעולם, אבל כאשר אני יודע שזה משהו שכולם גובים ושזה מוצדק לבקש תשלום עליו - אבל זו פעולה שעשיתי בכל החברות שהייתי בהן בעבר תוך שיחה קצרה אחרת בלי יותר מדי שאלות, למה פתאום אני אמור לשלם על זה משהו?

מה שאני רוצה כרגע לדעת, זה האם יש לי עילה לפניה כלשהי למשרד התקשורת או למי שלא יהיה על הפרה מסוימת שזה מעלה - האם מותר לגבות על פעולות כאלה תמורה כספית מלקוח?

תודה!

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
פורסם

אפשר לעשות את זה מהאתר שלהם בחינם

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים