פינוי יישובים יהודים מעזה- מה דעתכם? - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

פינוי יישובים יהודים מעזה- מה דעתכם?


Dark_Phantom

Recommended Posts

צריך להעיף משם את כול המתשיבים באזור גוש קתיף ואת כול הישובים המבודדים, שזה פשוט בזיון מה שהולך שם.

בתור אחד שמשרת בגיזרה המרכזית (והשקטה, תודה לאל) של עזה באזור כפר דרום ותל קטיפה, זה פשוט ביזיון גדול שעל כפר דרום צריך לשמור גדוד שלם של חי"ר ומחלקת טנקים וכל הכפר מונה פחות מ70 משפחות, ויש עוד כמה ישובים עם הרבה פחות משפחות ועוד כמה התנחלויות מבודדות שאין שום עיגיון בעצם קיומם.

כל רצועת עזה היא בזבוז של משאבים ובחיי החילים והחיילות של עם .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני רק מקווה שהוא דובר אמת ולא סתם פקה-פקה כי בתור חיילת שתורמת אי-שם בעורף (מיידענית , מטווחת עסקעות עם חברות בחו"ל לרכש, מזמינה דברים, professional shopper בקיצור, אבל חכו חכו, מחר מבדקי קצונה, חיחיחי...), ואני מרגישה רע על החיילים הקרביים שפשוט כמשמעו מתבזבזים שם בעזה. אם כל הכבוד לציונות ולמשפט "בוא והתיישב בארץ", זאת כבר לא חלקה בארץ והם היו צריכים להתפנות ממזמן במקום לשלהב את זעמה של האוכלוסיה הפלסטינאית ולסכן חיי חיילים שאפילו לא רוצים להיות שם. אם זה כל כך חשוב להם להשאר ברצועת עזה, שישכרו שכירי חרב שישמרו עליהם (ולא על חשבון המדינה) ולא יכניסו אותנו (את חיילי צה"ל) לתוך האנדרלמוסיה הזאת.

ולא רק הישובים בעזה, ההתנחלויות ובמיוחד המבודדות שביניהן. כבר קראתם את הכתבה שהתפרסמה לפני כמה חודשים שחיילים היו צריכים להסתובב באיזור הקו הירוק או שמא ברשות, כדי למצוא עז של איזו מתנחלת זקנה... פשוט בזיון! והישובים הלא חוקיים? ועוד היו הדברים מעולם והממשלה סללה להם כבישים על חשבון משלם המיסים! אני אומרת - לפנות ומהר. שילכו ויגשימו את חלומו של בן-גוריון ויפריחו את השממה בנגב. הרבה יותר טוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...