עבור לתוכן

חווית רכישה ב-AINOLSTORE + בקשה להדרכה

Featured Replies

פורסם

שלום לכם,

היום קיבלתי את הטאבלט בשעה טובה. הוזמן ב-22/2, נשלח ב-27/2 התקבל 22/3.

דגם HERO 1. נהניתי מה-AFFILITATE DISCOUNT של 2$, שולמו דמי משלוח 9$, מחיר הטאבלט 180$.

לאורך כל הדרך הם ענו לי ב-SUPPORT בטווח של יום אחד.

נתפס במכס, התעכב שם 3 ימים (ניהלתי מעקב יומי אחר ה-TRACKING NUMBER). הגיע לדואר המקומי שלי, הונחיתי לשלם מע"מ 120 ש"ח.

כל האביזרים היו שם. נראה עובד תקין.

אני ברושם שעשיתי עסקה טובה.

לאור חוסר ניסיון מוחלט עם אנדרויד, אני מבקש את עזרתכם.

מה עושים שלב אחר שלב? מתקינים רום אחר (עברית)? התקנת מקלדת? GOOGLE PLAY?

איך מקיימים אינטראקציה עם המחשב, האם צריך להתקין משהו? (עוד לא חיברתי).

אני לא רוצה לעשות משהו כחסר ניסיון ואז להרוס.

אני רוצה להביא למצב שיש לי טאבלט שעובד בעברית, ושהוא מתוקתק עם כל מה שנדרש למשתמש המבקש למצות באופן מקסימלי את היכולות.

גלישה, סרטים

אני מתכנן להזמין עוד (זה היה אקפרימנט בשבילי)

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים