סיפורו של משה פייגלין - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סיפורו של משה פייגלין


benor

Recommended Posts

לא אוהב דברים כאלה על שום דמות.

עם קשר ובלי קשר - פייגלין באמת דמות מרתקת, אני עוקב אחרי הפובליציסטיקה שלו בNRG כבר זמן רב(כבר לא כותב אותה כמובן). מומלץ לעקוב אחריו ואחר פועלו - גם למתנגדים וגם לתומכים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא אוהב דברים כאלה על שום דמות.

עם קשר ובלי קשר - פייגלין באמת דמות מרתקת, אני עוקב אחרי הפובליציסטיקה שלו בNRG כבר זמן רב(כבר לא כותב אותה כמובן). מומלץ לעקוב אחריו ואחר פועלו - גם למתנגדים וגם לתומכים.

אני לא רואה בו שום דבר מעניין. סה"כ ליברל קיצוני עם כיפה על הראש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני רואה שאני במיעוט פה אבל אני כן אוהב דברים כאלה, אני חושב שצריך לבחור במועמד או לא לבחור במועמד לפי שני דברים, מה שהוא עושה\עשה. ומה שהוא מאמין בו. לי חורה למשל הקטע הזה ען יאיר לפיד שמבחינתי זה נראה כאילו בחרו בו בגלל החיוך היפה ושהתרגלו לראות אותו בטלוויזיה. אני מעדיף שיבחרו בו לפי מה שהוא מאמין בו. חבל שאין משהו מוסדר שיציג ככה את כל נבחרי הציבור. כמובן שמה שכן צריך זה להתקיל אותם בשאלות שקשות להם כדי לדעת מה הם מנסים להסתיר.

בקיצור אולי לכם זה נראה בזבוז זמן, לדעתי זה שירות לציבור,שכמובן אפשר לשפר על ידי הכנסת שאלות "מכשילות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

... לי חורה למשל הקטע הזה ען יאיר לפיד שמבחינתי זה נראה כאילו בחרו בו בגלל החיוך היפה ושהתרגלו לראות אותו בטלוויזיה. אני מעדיף שיבחרו בו לפי מה שהוא מאמין בו...

מה ש"נראה" לך ממש לא משנה. אתה לא יכול להחליט בשביל אנשים אחרים שזהו הגורם שבגללו הם הצביעו לו. אתה לא יכול להחליט שמי שהצביע לליכוד הוא אידיאולוג חסר פשרות ומי שהצביע ל"יש עתיד" הוא אדיוט שמצביע למישהו רק כי ראה אותו ע"ג מסך הטלווזיה.

פייגלין רץ לכנסת ברשימת הליכוד-ביתנו שלא פירסמה אפילו מצע, אם כבר מעלים את עניין האידיאולוגיה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה לא יכול להחליט בשביל אנשים אחרים שזהו הגורם שבגללו הם הצביעו לו. אתה לא יכול להחליט שמי שהצביע לליכוד הוא אידיאולוג חסר פשרות ומי שהצביע ל"יש עתיד" הוא אדיוט שמצביע למישהו רק כי ראה אותו ע"ג מסך הטלווזיה.

נכון, הוא לא יכול להחליט את זה, אלא שזה ממש לא מה שהוא אמר. הוא אמר, ואני מסכים איתו, שמי שבוחר במועמד זה או אחר בגלל פעילותו בתחומים מסויימים או תכונות שאין בינם לבין התפקיד אליו הוא מתמודד או בגלל רושם שטחי שיצרו בו גורמים אלו או אחרים, הוא אדיוט - וזה לא קשור לשאלת היותו של אותו מתמודד ראוי או לא. חבר טוב שלי בחר במפלגת מר"צ עקב ריבוי פעילות מצידם למען איכות הסביבה וזכויות בעלי החיים, תחומים הקרובים לליבו, וזו בחירה נבונה אף שאיני מסכים איתו כלל ועיקר. לעומתו, מי שהצביע לבית היהודי כי איילת שקד כוסית, הוא דביל, וזאת על אף שאני תומך במפלגה הזו.

that said, אני שותף לדעתו של יגאל לגבי מצביעי "יש עתיד" - לעניות דעתי רבים מהם הצביעו בעקבות הרושם שלהם מלפיד כעיתונאי, וזאת בלי לדעת כמעט דבר על עמדותיו בתחומים רבים (שלא לדבר על עמדות חברי מפלגתו).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני הצבעתי ליאיר לפיד אחרי שעברתי וקראתי מס' מצעים של מפלגות, ואחרי שהסתכלתי באופן יזום על כל מיני ראיונות בתקשורת.

בכל מקרה, הרבה אנשים מצביעים כי זכות הבחירה בידיהם ,והם לא טורחים לברר שום פרטים לא על המועמד ולא על המפלגה שאליה הם מתכוונים להצביע. אני מכיר מישהו שהצביע לש"ס כי חשוב לו שיקפידו על כשרות...

אני חושב שזה יכול להיות נכון לכל מפלגה ולאו דווקא ספציפית למצביעי "יש עתיד".

אולי בבחירות הבאות, אני אנסה לחקור ב"מפלגות הרלוונטיות" את פעליו ועמדותיו של כל מועמד ולפי זה אחליט ואגבש עמדה ברורה.

אבל כל זה דורש לא מעט זמן, מחקר ו"עבודה" אתה באמת חושב ש"לעמך" הטיפוסי והקשה יום יש באמת סבלנות לכל זה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מסכים עם שניכם. חלקית.

ברור שמי שמצביע למפלגה בגלל משהו מפגר כמו "היא כוסית" או "הוא ידפוק את החרדים" הוא אדיוט. אך כמו ש benor ציין, הטמטום הזה איננו נחלתם הבלעדית של מצביעי מפלגה מסויימת. רוב מצביעי הליכוד מצביעים לליכוד כי "ביבי זה טוב". לא פחות, ואף הרבה יותר, מאשר מצביעי יש עתיד הצביעו כי "לפיד עיתונאי מגניב".

משום מה מאז שלפיד התחיל את דרכו הפוליטית כל מה שיש להגיד נגדו זה שטויות על התואר שהוא קנה, כביכול, ועל זה שכל מי שמצביע לו מצביע לו בגלל הטור שלו. אין לזה ביסוס וזה שטחי לא פחות מאשר, לדוגמה, להצביע ללפיד כי אהבת את הטורים שלו. לנהל דיון לגיטימי על דרכה ומצעה של יש עתיד זה סבבה. לנהל דיון שנק' המוצא בו היא שכל מי שהצביע ליש עתיד הוא אדיוט שהצביע להם כי הוא אהב את הטורים של פליד, זה לא.

אני חושב שדווקא יש עתיד היא אחת המפלגות הבודדות שטרחו להסביר את הדרך שתשתדל מאוד ללכת בה באופן ברור. עד כה (שזה לא הרבה, נכון) הם עומדים בזה.

גם הרבה ממצביעי הליכוד לא באמת יודעים מהן הדעות של רוב רובם של חברי הרשימה (ברשימה הזו יש הבדלים קיצוניים ביותר בין הדעות של המועמדים/נבחרים השונים). וכך הרבה הרבה ממצביעי מפלגות אחרות. פשוט מסיבה כלשהי כל הזמן נטפלים ל"יש עתיד" בנושא הזה. זה מה שמעצבן. (אני לא הצבעתי להם בכלל, דרך אגב)

נ"ב

אייל שקד לא משהו. :silly:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...