עבור לתוכן

TMS - הסאגא נגמרה (זכיתי בתביעה)

Featured Replies

פורסם

אני לא רואה שום התנהלות פגומה מצד TMS.

ככה אני רואה את הדברים

1.הבחור קנה מחשב

2.לאחר מספר ימים גילה נזק(לפי גרסתו)\יצר נזק(אני חושב שזאת גרסאת TMS)

3. הבחור פתח ת'רדים ובכך גרם לאנטגוניזם וחוסר רצון של החנות "לעשות לו ג'סטה"

4. הבחור הגיע לTMS ודרש טיפול

5. הטכנאים של TMS ניסו לעזור לו עם פתרון של פתיחת הדלת של המארז (עם פלייר\ עם גריז). קשה לי להאמין שהם התחילו להתעסק עם גריז ופלייר ללא אישור של הלקוח. כל זאת למרות שלפי נקודת המבט של TMS הם לא חייבים לעשות כלום

איפה יש כאן התנהלות לקויה ?

Yossarian2

מקריאה של התגובות שלך אני מסיק שאתה בטוח שהמארז הגיע ככה ופותח הת'רד שניסה חצי שעה לפתוח אותו (קשה לי להאמין שהוא לא הפך מוכה תסכול בפרק הזמן הזה והשתמש בכוח בזמן הפתיחה) לא עשה שום נזק בעצמו.

בכלל , לפי גרסתו של פותח הת'רד המסילה עקומה - לעניות דעתי דבר זה יכול להתרחש רק כאשר מנסים לפתוח את המארז בכוח מופרז.

אני יודע שכלקוח יש נטיה טבעית להאמין ללקוחות אחרים , אבל מה אם הוא משקר (דבר שלפי דעתי אפשרי מאוד לפי צורת ההתנהלות שלו בת'רד)

דבר אחרון

אני חושב שפותח הת'רד משקר מכיוון שהכתובת הראשונה שלו הייתה תלונה בפורום ולא יצירת קשר עם החנות\ הבאת המארז (ככה לפחות הבנתי מהדיון). לפי דעתי אדם דובר אמת קודם כל יגיע לחנות ואחר כך יפתח דיונים ואדם הדובר שקר ינסה ללחוץ על החנות בעזרת הפורום לפני שהוא יגיע לחנות כדי לטפל בתקלה.

  • תגובות 300
  • צפיות 60.8k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

דעתי זהה לשלך, אבל לא רציתי לעורר אש... נראה מה יצא מהתגובה.

פורסם

אם אדם מפחד לעורר אש ע''י הבעת דעתו חופש הביטוי במצב נוראי :kopfpatsch:

פורסם

דעתי היא שאתם כמו נשים מוכות שמצדיקות את הבעל המכה.

פורסם

רק כדי לזרות מלח על הפצעים, ובלי קשר ישיר לת'רד הזה, הרשו לי לספר לכם על מכירה קבוצתית שהתארגנה לקנייה במסגרת פורום בחו"ל.

וכך היה..

הרכישה כללה 2 יחידות מפריט מסויים שמוכן ע"י החנות כCUSTOM MADE עפ"י בקשתו הספציפית של הלקוח ובהתאמה מושלמת לבקשתו (שילובי צבעים, טקסט וכו'). היו כ50 משתתפים שקנו את הפריט ושילמו כ20 דולר.

רובם הגדול של המזמינים הנם תושבי ארה"ב - שם נשלח הפריט חינם בדואר רגיל (ללא ביטוח) - וחלקם באירופה (וישראל! :xyxthumbs: ) שהוסיפו עלות מסויימת (ומוזלת - אני הוספתי 7 דולר כשעל החבילה עצמה הופיע מחיר שילוח של 13.5 דולר) עבור משלוח בינלאומי.

לאחר שהיחידות החלו להגיע אל הלקוחות, התגלה כי כמות לא קטנה של יחידות הגיעו לבתי הלקוחות עם שבר כזה או אחר.

רובם הגדול של השברים לא מנע את אפשרות השימוש במוצר והמהדרין יכלו אפילו להדביקו באמצעות דבק 3 שניות כזה או אחר ואז גם לא היה ניתן לראות אותו כלל (רק לדעת שהוא שם..).

כולם, ללא יוצא מן הכלל, לקוחות אמריקאים ובינלאומיים, אלו שהתלוננו ואלו שלא, קיבלו את האפשרות לקבל מוצר חדש (2 יחידות ממנו!) ללא תשלום של סנט בודד (לא על הפריט ולא על משלוח - גם בינלאומי!) או קופון של 20 דולר לרכישה בחנות.

משמע, כל מי שהשתתף במכירה הקבוצתית הזו - סוג של קיבל את ההזמנה שלו בחינם.

אז נכון שככל הנראה לא מדובר באשמתו של הספק, אבל הוא ידע שההפסד הישיר והעקיף שיגרם לו יהיה גדול משמעותית אם הוא לא יתן מענה מהיר ורציני לכל אלו שהעלו את טענותיהם.

לקיחת האחריות שלו אולי עלתה לו כ1000$ - אבל הרוויחה לו הרבה מאוד הערכה בקהילה האינטרנטית.

אישית, כבר הזמנתי מהחנות שלו בכמה מאות דולרים (וכמובן שניצלתי את הקופון 20$).

בקניה הקבוצתית הבאה שלו (על אותו פריט!) כבר היו למעלה מ300 קונים (ויש עוד קניות קבוצתיות שמתארגנות לרכישה ממנו).

אם בעל עסק אחד יקרא אודות המקרה הזה ויזכור אותו בפעם הבאה שלקוח פונה עם תלונה כלשהי - אני את שלי עשיתי.

ואם לא, אז סתם תפסתי לכם איזה 17KB על השרת של HWZONE.

אישית לא הייתה לי ההזדמנות לרכוש מTMS, אבל כמישהו שיצא לו להיות צד לשיחת ועידה בין קיריל ולקוח זועם - ההתרשמות שלי הייתה חיובית ביותר.

לפותח הת'רד, שיהיה בהצלחה בבית המשפט.

פורסם

דעתי היא שאתם כמו נשים מוכות שמצדיקות את הבעל המכה.

דעתי היא שאתה שתול\מעריץ של חברה מתחרה

פורסם

אני לא יכול לעשות חישוב מי צודק במקרה.

כמי שנתן שירות מול לקוחות, וקיבל התרשמות מכל מיני אנשים אוכל להגיד רק דבר אחד.

גיל לא אומר כלום, תיהיה בן 22 או 60, ראיתי ילדים בני 13-16 שאראו בגרות וחשיבה רציונאלית שעזרה להם ועשיתי בשבילם מעל ומעבר למה שמחייב החוק.

מצד שני ראיתי אנשים מבוגרים כבני 60 שהתנהגו בצורה היסטרית לא מכובדת וכמובן שלא בוגרת.

לכן אין כל כך משמעות לגיל של OP.

OP, הצליח להראות את רמת הבגרות שלו.

OP אומר שאם הוא מתנהג בצורה לא נאותה "ליווי כעס ועצבים והשפיעה על הכתיבה ועל שיקול הדעת שלי, ושזה נוצר מפאניקה ותחושת מרמה (לדעתי האישית) מהמקרה עם המארז", אני עדיין חושב שרמת בגרות דווקא מראה כשאתה עצבני וכועס ובפאניקה עדיין ממשיך להתנהג בצורה בוגרת מנומסת ורציאונלית ולא בא באיומים.

באמת אם משהו היה אומר\מאיים לי שאני אלך על ארבע או משהו כזה שנאמר פה, פשוט הייתי מוציא אותו מהחנות ומזמין משטרה על הטרדה, או פשוט עושה את המינימום שמחייב אותי החוק.

ללא קשר לנושא עצמו, מקרה שקרה לי עם TMS.

הזמנתי דיסק קשיח ובהזמנה ביקשתי גם כבל SATA, קיריל החליט שהוא נותן לי את הכבל מתנה. (יפה ונחמד מאוד מצידו).

יום למחרת הגיע משלוח, שילמתי ולקחתי את החבילה.

ברגע שפתחתי אותה גיליתי שכבל SATA חסר, אמרתי לעצמי כנראה שהכבל נשכח כי לא שילמתי עליו.

התקשרתי לקיריל, הוא ישר התנצל ואמר שהוא יוציא לי את המשלוח ביום הבא, בשביל כבל SATA שעולה 10 ש"ח והוא בכלל רצה לתת אותו מתנה.

אני מצידי כמובן שסירבתי לקבל אותו, כי פשוט אין לי לב שבן אדם יוציא הזמנה למשלוח בחינם, כדי לשלוח חלק שהוא גם בחינם.

זה לא המקרה היחיד שאני בעצמי חוויתי עם חנות TMS, ואם קורה טעות הם תמיד פותרים אותה לצד הטוב ביותר ללקוח.

אני לא ביקשתי פיצויי, לא צעקתי ולא דיברתי בצורה לא יפה וקיבלתי פתרון כל כך טוב שלא היה לי נעים להסכים לקבלו.

יש לנו פיתגם יפה מאוד: "דרך ארץ קדמה לתורה".

פורסם

דעתי היא שאתה שתול\מעריץ של חברה מתחרה

ברור, אז תמצא הודעה אחת שלי בפורום שתתמוך בדיעה שלך.

פורסם

אני אמצא בשניה שתוכיח שאני אישתו של קיריל והוא מכה אותי בוקר וליל

באמת. התגובה שלך הייתה ילדותית וקיבלת תגובה ילדותית בחזרה.

במקום לבוא עם טיעונים שמחזקים את דעתך אתה תוקף - ממש בוגר\אינטיגנטי\אליטסטי :kopfpatsch:

פורסם

אני התייחסתי לתסמונת האשה המוכה שהמצב הזה הזכיר לי, לא דווקא לזה שאתה אשתו המוכה של קיריל. אני מעולם לא עבדתי בתור מוכר שירות ולא עבדתי בתחום הזה בכלל. בהשקפתי אין שום חנות מחשבים שנותנת שירות מספיק טוב כיום. במאמר מוסגר, לא קניתי אף פעם בחנות הנ"ל ולא היתה לי שום אינטרקציה חיובית או שלילית איתם.

פורסם

בקצב כזה נגיע ל-42 עמודים בכמו בתר'ד עם KSP.

כולם לא שמים לב לפרט קטן - הבעיה לפי טענת הלקוח בדלק. שמארז הגיע עלינו - בפתיחה התגלה שמאוורר על דלת הבעייתית לטענת לקוח נשבר. נכון שלקוח מאמשים גם במקרה הזה את ה-TMS שהרכיבו לו מאוורר שבור. אבל מחשב עבר הרכבה/בדיקה נשלח ללקוח,היה ברשותו 3 ימים. במזן הזה מארז נפתח ונסגר כמה וכמה פעמים. ורק שפתנו אותו ב- TMS ראינו שהוא שבור ( חלק שלו פשוט זרוק במארז). ברור כשמש שמאוורר נשבר במהלך נסעיה של לקוח לחנות. אבל גם מבקרה הזה לקוח העדיף את המילים" אתם הרכבתם - אתם שברתם אני לא עשיתי כלום" . אם לקוח לא מסגל לקחת אחריות לנזק על חלק שעלותו ללקוח 50 ש"ח ( היינו מחליפים גם ללא תשלום את המאוורר הזה) אייני מצפה ממנו לקחת אחריות על נזק גדול יותר.

פורסם

Definitely Maybe

יש לך דעה, הדעה שלך היא תסמונת האישה המוכה.

במקום להסביר למה זה המקרה אתה מפיל את זה והולך, ממש יפה.

אם לא עבדת אי פעם בתור מוכר שירות הדעות שלך מאבדות מתוקפן.

אני עבדתי ונתקלתי בלקוחות רמאיים. חלק משמעותי מהם התנהגו באופן דומה מאוד לאופן שבו מתנהג פותח הת'רד אז לדעתי האישית הוא משקר או אינו אומר את כל האמת.

זו דעתי, הסברתי אותה בפוסט שעליו הגבת וגם עכשיו.

חושב שזו התסמונת ? הבמה לרשותך , אנא הסבר.

פורסם

אם לקוח לא מסגל לקחת אחריות לנזק על חלק שעלותו ללקוח 50 ש"ח ( היינו מחליפים גם ללא תשלום את המאוורר הזה) אייני מצפה ממנו לקחת אחריות על נזק גדול יותר.

אבל מה קורה עם הדלת של המארז? למה לא מביאים מהיבואן דלת\מארז חדשים?

פורסם

כי מצפים מהלקוח לקחת אחריות...

פורסם

^^אם אין לך דעה קדומה אני קומקום

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים