פורסם 2013 בפברואר 612 שנים להנהלת TMS, בא לקוח שרכש מכם מחשב בשווי של 10K ש"ח,יש לכם דרך להוכיח שהציוד שמסרתם לו תקין? אחרת באמת הייתי מצפה מכם לעמוד בהבטחת האחריות שלכם ולהחליף לו את הציוד.ככל שסאגה כזאת כמו אחרות נמשכת, רק טיב השם שלכם יורד ויורד ואתם ממש לא יוצאים באור חיובי מסיפורים כאלה.כשאני ושאר חברי הפורום אני מניח רוכשים מוצר והמוצר מתגלה לא תקין כבר בימים הראשונים של השימוש, אנו מצפים מהספק להחליף את המוצר כמצופהובטח שלא להוציא אותנו לטיולים ברחבי הארץ עם מחשב יקר, הפסד שעות רבות של עבודה, נסיעות יקרות ומלבד זאת להשקיע כל מאמץ אפשרי להוכיח את 'חפותנו'....חבל.לפותח הדיון, אישית אני איתך, אל תוותר.+1. החוק אומר שחובת תקינות המוצר היא על החנות ולא על הלקוח. יש לך פה קייס רציני.
פורסם 2013 בפברואר 612 שנים אני מציע לשנות את כותרת הדיון, היא מרמזת שהסיפור הסתיים בפשרה ושהצדדים מרוצים. נראה שהעניין לא הסתיים אלא רק הסתבך.בהחלט מובן שרכיב מסוים מגיע ללקוח לא תקין, זה יכול לקרות לכל חנות. אבל על החנות לקחת אחריות על המוצרים שלה ולהחליף את הפגום. מקריאת הכתוב, אני נוטה להאמין לפותח הדיון שאכן הטכנאים בחנות לא הצליחו לסדר את הבעיה ושחלקם אף צידד בו - גרסתו בהקשר זה נשמעת אמינה. מצד שני, אני גם מאמין לקיריל שהיו התבטאויות לא נעימות מצד פותח הדיון, אבל זה אינו רלוונטי לעניין ואינו מפחית מחבות החנות כלפי הלקוח שלה. רוב התגובה של קיריל משדרת אטימות וחוסר רגישות כלפי הלקוח. מספיק שהלקוח קיבל רכיב לא תקין והתאכזב, למה צריך להמשיך לייסר אותו על כך?בטווח הקצר הלקוח נפגע, אבל בטווח הארוך - החנות ושמה הטוב הם אלה שנפגעים. והנזק שייגרם להם יהיה גדול יותר מאשר עלות המארז.קיריל, חנות מחשבים נמדדת על פי התנהלותה כאשר מתגלה פגם או תקלה כלשהי במוצר שהיא מספקת, ולא אם היא זולה ב-5 ש"ח מהמתחרים ב-ZAP. קח אחריות על הסיפור הזה כדי שכל הצדדים יצאו מורווחים ומרוצים.
פורסם 2013 בפברואר 612 שנים הבעיה מבחינת החנות היא שעכשיו היא כבר טיפסה על עץ גבוה מדי. מצד אחד, הנזק התדמיתי כבר נעשה, מצד שני כנראה אין להם יותר מדי קייס בבית המשפט והתחושה של רוב הקוראים תהיה לטובת הלקוח.אין להם ברירה אחרת חוץ מלהישאר אטומים ולהילחם בלקוח.ואגב, ההפסד שלהם כבר מגיע למעל 1000 שקל שעלה המארז בזה אני משוכנע (לפני הת'רד האחרון שנפתח פה על החנות הייתי בדרכי לרכוש מהם מחשב יקר מאוד אבל בעקבות ההתנהלות שעלתה עשיתי אחורה פנה ורכשתי במקום אחר-לא מן הנמנע שאני לא היחיד). אז כל הכבוד לכם TMS שאתם תמיד מקפידים להיות "צודקים"... אבל לפעמים צריך גם להיות חכמים.
פורסם 2013 בפברואר 612 שנים העץ מבחינת החנות לא גבוה מידי. הוא גבוה, אבל עדיף בהרבה לרדת ממנו עכשיו מאשר לטפס לצמרת ואז להיבעט מטה ע"י השופט.
פורסם 2013 בפברואר 612 שנים העץ אומנם גבוה, אבל עדיין לא הגיעו לצמרת קרי הפסד בבית משפט.הפסד בבית משפט+פרסום שלילי במדיה עדיין נראה לי גרוע הרבה יותר מלהגיד סליחה "טעינו" קח מארז חדש, ושינוי דעת הקהל שתבוא עם זה.אני רושם "טעינו" כי אני צופה מהצד, ואני לא יאשים פה אף אחד, גם מבחינת החנות זה ככה כי הם לא יכולים להגיד ב100% שהמארז הזה יצא שלם מהחנות.הם לא בדקו אותו מול הלקוח, ולכן אם יש אחוז בודד שהמארז הזה אכן יצא מאיזשהי סיבה לא תקין עדיף להשלים עם זה.קח דוגמה מכבאי השרפות של איבורי שמסתובב כאן בפורום, הוא פתר כמה מקרים של תקלה בשירות ואני חושב שהגיעו אליו רק תשבוחות ולא המשך התלהמות.
פורסם 2013 בפברואר 612 שנים מחבר מעניין אותי מה יכתבו פה אם החנות תזכה במשפט...ואם עלה ירוק היו מקבלים הכי הרבה מנדטים בבחירות האחרונות?אם היה לי קשר לבעיית המארז הייתי פשוט מבקש שיתקנו לי ומקסימום אם אי אפשר הייתי מוכר ביד 2 בהפסד של 500-400 שקל, זה לא סכום רציני בשבילי, אחרת לא הייתי קונה כזה מחשב (רק נסיעות עלו 200+ שקל).התביעה פה זה עקרון של צדק ולא בשביל עוד 500-400 שקל, אני בטוח בצדקתי.אני חוזר ואומר אם TMS מזמנים אותי לפוליגרף אני בא.
פורסם 2013 בפברואר 612 שנים פשוט כולם מדברים כאילו TMS כבר הפסידו בתביעה, ואני מזכיר לכם שהתביעה הזו טרם התרחשה. הם בטוחים בצדקתך כשם שאתה בצדקתם... ורק השופט יחליט.להזכירך, אני בעדך, אבל משפט זה משפט ואין לאף אחד מכם מה לעשות עם זה.ואל תשכחו שמבחינת החנות עדיף להפסיד בתביעה אחת מוצדקת מאשר להפסיד כסף על 10 בקשות ש-9 מתוכן לא מוצדקות. (ספקולציה- אולי גם להתחמק מאחריות בשיטת מצליח).
פורסם 2013 בפברואר 612 שנים מחבר פשוט כולם מדברים כאילו TMS כבר הפסידו בתביעה, ואני מזכיר לכם שהתביעה הזו טרם התרחשה. הם בטוחים בצדקתך כשם שאתה בצדקתם... ורק השופט יחליט.להזכירך, אני בעדך, אבל משפט זה משפט ואין לאף אחד מכם מה לעשות עם זה.ואל תשכחו שמבחינת החנות עדיף להפסיד בתביעה אחת מוצדקת מאשר להפסיד כסף על 10 בקשות ש-9 מתוכן לא מוצדקות. (ספקולציה- אולי גם להתחמק מאחריות בשיטת מצליח).אם TMS חושבת שלהפיל את אשמת המארז עליי היא דרך משתלמת אז אין בעיה, באמת, יש חנויות אחרות שישמחו לקבל ממני כסף על המחשב.כמובן "אני" מייצג 7 מחשבים בבית שלי (5 אנשים) שמשדרגים מחשבים כל הזמן, ומעולם לא תבענו אף חברה, חברים מכרים ועוד שתמיד שואלים אותי איפה לקנות.כל הסיפור הזה עם המחשב כבר מזמן יצא מעניין הכסף ויותר הפך להיות מאבק לצדק, לא משנה מה יהיה הלאה, אנשים מ HWZONE שפנו אליי לפרטי ודיברו איתי בנייד ביקשו ממני בשבילם גם לא לוותר על התביעה, הם ביקשו לקחת את זה עד הסוף בשבילם ולא רק בשבילי.בוא נגיד ככה אני אמשיך לטוס לחול פעמיים בשנה גם אם אמכור את המארז ביד2 ב 700, אבל אין לי שום כוונה למכור אותו שם אלא להשתמש בו כראיה בבית דין.
פורסם 2013 בפברואר 612 שנים אני חוזר ואומר אם TMS מזמנים אותי לפוליגרף אני בא.נו באמת, גם אם כולם היו יודעים שאתה אשם בכל היה לך קל להגיד את זה כי הרי זה לא יקרה.כל הסיפור הזה עם המחשב כבר מזמן יצא מעניין הכסף ויותר הפך להיות מאבק לצדק, לא משנה מה יהיה הלאה, אנשים מ HWZONE שפנו אליי לפרטי ודיברו איתי בנייד ביקשו ממני בשבילם גם לא לוותר על התביעה, הם ביקשו לקחת את זה עד הסוף בשבילם ולא רק בשבילי.ופה כבר משהו מסריח.או שמישהו פה ממש נוטר טינה כלפי החנות, או שיש פה גורם אחר שרוצה לראות את TMS על הקרשים.
פורסם 2013 בפברואר 612 שנים קיריל, חנות מחשבים נמדדת על פי התנהלותה כאשר מתגלה פגם או תקלה כלשהי במוצר שהיא מספקת, ולא אם היא זולה ב-5 ש"ח מהמתחרים ב-ZAP. קח אחריות על הסיפור הזה כדי שכל הצדדים יצאו מורווחים ומרוצים. +1
פורסם 2013 בפברואר 612 שנים מחבר נו באמת, גם אם כולם היו יודעים שאתה אשם בכל היה לך קל להגיד את זה כי הרי זה לא יקרה. ופה כבר משהו מסריח. או שמישהו פה ממש שומר טינה כלפי החנות, או שיש פה גורם אחר שרוצה לראות את TMS על הקרשים. לא הבנתי אם אתה מנסה לנהל נגדי מלחמה בגלל שלא קניתי ממך את ה 680 GTX ששלחת לי בהודעה פרטית לפני רכישת המחשב ולא עניתי לך. אבל בכל מקרה פוליגרף זאת שיטה די שכיחה ואל תהיה בטוח ש TMS לא ירצו זאת. בכל מקרה השופט והמועצה לזכויות הצרכן קובעות ולא מישה
פורסם 2013 בפברואר 612 שנים מה הקשר ל680 שמכרתי? דיברתי עם 20 אנשים אני לא זוכר אותך בכלל..אתה ממשיך לענות פה ולדבר בגישה הזאת, נראה לאן תגיע. במקומך, הייתי מגלה קצת בגרות ושותק עד לדיון בבית משפט. (ראה את זה כטיפ).
פורסם 2013 בפברואר 612 שנים נו באמת, גם אם כולם היו יודעים שאתה אשם בכל היה לך קל להגיד את זה כי הרי זה לא יקרה.ופה כבר משהו מסריח.או שמישהו פה ממש נוטר טינה כלפי החנות, או שיש פה גורם אחר שרוצה לראות את TMS על הקרשים.שכחת את האפשרות השלישית (וההכי הגיונית בהתחשב בדרך ההתנסחות שאתה ציטטת): שהיה לו מקרה עם החנות, מקרה שעוד אנשים הזדהו איתו (מתוך נסיון עבר) והם ביקשו ממנו "לעשות צדק" נגד החנות. אם אנשים פנו אליו, אז איך הוא עשה את הקונספירציה? ביקש מאנשים לפנות אליו?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.