עבור לתוכן

TMS - הסאגא נגמרה (זכיתי בתביעה)

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

בתחילה גם חשבתי להגיד לך לא לנסות לדרוש ביטול עיסקה.

לאחר שחשבתי על זה שוב עברה במוחי המחשבה האם אני רוצה כזה נותן שירות למחשב ב10K שקלים?

האמת במקומך הייתי די מפחד אם עכשיו הם מתנהלים כך מה יהיה בעוד שנה ולאחר הליך תביעה כשחס וחלילה הכרטיס מסך ימות ותדרוש החלפה שלו?

אישית הייתי שוקל גם את זה. לא הייתי רוצה שום עסק עם חנות כזאת במידה והסיפור נכון.

חח דיברנו על זה אני ואחי האם הם ינסו להתנקם בי בעתיד אחרי תביעה משפטית?

התשובה היא לא, ואם כן הם יפגשו אותי שוב בבית משפט, ככה עד שאעבור למחשב הבא שלי.

אני לא מפחד מאף אחד.

  • תגובות 300
  • צפיות 60.8k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

או שתלך ישירות ליבואן.

עם כל חנות ניתן ליפול, ועל TMS אני בד"כ שומע דברים טובים.

מאחל לך בהצלחה עם הקייס (תרתי משמע).

פורסם

בבקשה תגובת TMS.

לקוח הגיע על מארז לחנות ברגע הפתיחה שלו התברר שמאוור שבור - בכל הדיונים הקודמים דבר זה לא הוזכר. לקוח גם לא היה מודע לכך. רוב הסיכויים שדבר זה נגרם במהלך נסעיה של לקוח ל-TMS. אבל לטענת הלקוח - הרכיבו לו מארז שבור/שברו לו אותו בהרכבה.

חשוב לציין שאין צורך להגזים ששלושה אנשים מבוגרים פותחים וסוגרים את המארז. בן אדם אחד עושה את זה תוך כמה שניות. נכון דלת לא יוצאת בצורה חלקה אבל מצד שני לא בצורה שמעוררת חחש לתקלה חד משמעית. יש מארזים שצריך להפיל טיפה כוח כדי פתוח אותם. אין זה מצביע על מוצר פגום.

היו כמה דרכים לעזור ללקוח

1. להזמין מארז חדש - לבדוק את המנגנון שלו לפתיחת דלות.

2. לארז את המארז לבדיקה לנזק במהלך המשלוח.

מדובר פה על ניסיון לבדוק את המקור התקלה - ברגע שלקוח מציב שתי בחירות - או מארז חדש או בית משפט...לא נגיע שום פתרון.

לקוח שאל אותי אישית אם שני חושב שמארז הוא פגום - תשובה הייתי כן - הוא שבר מאוורר 140 תוך כדי שהוא נסע לחנות. אם לקוח טוען שכך זה היה מוזר שהוא לא הבחין ב-3 ימים אחרונים שהוא פתח וסגר אותו אין סוף.לא היית גם שום בעיה להחליף את המאוורר הנ"ל אבל שלקוח מדבר בסגנון - "אן שאתה חליף או מחר אתה ב-YNET. " "תתחיל לחפש עבודה חדשה" " תזכל עוד מעט על ארבע". אין לי רצון לעשות מעבר למה שחוק מחייב אותי לעשות.

חשוב לציין

1.שכן נעשת בדיקה במחסן ומול היבואן טלפונית האם קיימית דלת חילופית למארז.

2. בשיחה מוקלטת לקוח טוען שדלת כבדה ואיך שפותחים אותה היא מגיע לרצפה גם שהוא ניסה וגם קרובי משפחה שלו ניסו.

כלומר כל הדיון פה מתנהל על פתיחה של של מארז לא ב-3 שניות אלה ב-7 שניות. מי אשם בזה כבר נראה לי ברור מי יחליט.

פורסם
  • מחבר

בבקשה תגובת TMS.

לקוח הגיע על מארז לחנות ברגע הפתיחה שלו התברר שמאוור שבור - בכל הדיונים הקודמים דבר זה לא הוזכר. לקוח גם לא היה מודע לכך. רוב הסיכויים שדבר זה נגרם במהלך נסעיה של לקוח ל-TMS. אבל לטענת הלקוח - הרכיבו לו מארז שבור/שברו לו אותו בהרכבה.

חשוב לציין שאין צורך להגזים ששלושה אנשים מבוגרים פותחים וסוגרים את המארז. בן אדם אחד עושה את זה תוך כמה שניות. נכון דלת לא יוצאת בצורה חלקה אבל מצד שני לא בצורה שמעוררת חחש לתקלה חד משמעית. יש מארזים שצריך להפיל טיפה כוח כדי פתוח אותם. אין זה מצביע על מוצר פגום.

היו כמה דרכים לעזור ללקוח

1. להזמין מארז חדש - לבדוק את המנגנון שלו לפתיחת דלות.

2. לארז את המארז לבדיקה לנזק במהלך המשלוח.

מדובר פה על ניסיון לבדוק את המקור התקלה - ברגע שלקוח מציב שתי בחירות - או מארז חדש או בית משפט...לא נגיע שום פתרון.

לקוח שאל אותי אישית אם שני חושב שמארז הוא פגום - תשובה הייתי כן - הוא שבר מאוורר 140 תוך כדי שהוא נסע לחנות. אם לקוח טוען שכך זה היה מוזר שהוא לא הבחין ב-3 ימים אחרונים שהוא פתח וסגר אותו אין סוף.לא היית גם שום בעיה להחליף את המאוורר הנ"ל אבל שלקוח מדבר בסגנון - "אן שאתה חליף או מחר אתה ב-YNET. " "תתחיל לחפש עבודה חדשה" " תזכל עוד מעט על ארבע". אין לי רצון לעשות מעבר למה שחוק מחייב אותי לעשות.

חשוב לציין

1.שכן נעשת בדיקה במחסן ומול היבואן טלפונית האם קיימית דלת חילופית למארז.

2. בשיחה מוקלטת לקוח טוען שדלת כבדה ואיך שפותחים אותה היא מגיע לרצפה גם שהוא ניסה וגם קרובי משפחה שלו ניסו.

כלומר כל הדיון פה מתנהל על פתיחה של של מארז לא ב-3 שניות אלה ב-7 שניות. מי אשם בזה כבר נראה לי ברור מי יחליט.

1. סירבת להחליף מאוורר, הפנייה ל YNET הייתה רגע לפני עזיבת החנות.

2. "תתחיל לחפש עבודה חדשה" כוונה לטכנאי הנחמד שאמר לנו בצד שאנחנו צודקים וריחמנו עליו שהוא עובד שם, זה לא היה אליך.

3. סירבת לתת לנו אפשרות אחרת לאחר שהטכנאים נכשלו בתיקון המארז, אמרת שלא ניתן לעשות מעבר לזה וכל המפגש בחנות הוקלט באייפון שהוחבא בכיס (לא הצבת שום פתרון ואמרת שאין לך אפשרות להחליף דבר, לאחר שהטכנאים ניסו כל שיכלו בכדי לתקן את הרכיב הבעייתי ונכשלו).

וכמובן, בשיחה אמרתי שמדובר בנגיעה של הדלת ברצפה, בגובה של כסנטימטר, ללא עוצמת פגיעה, ואפשר לראות זאת על המארז שלא הייתה שום נפילה בדלת או פגיעה במארז הנ"ל.

כמו כן השיחה שבוצעה עם שלומי הייתה כחצי שעה לפני שאמרתי בכלל שהדלת נגעה ברצפה, אם הייתה לי בעיה בפתיחה הראשונית של דלת המארז (הוכחה לכך היא שבשיחה הראשונה אמרתי לשלומי שהדלת לא נפתחת), מה הקשר לנגיעה של הדלת בריצפה?!

המארז היה עטוף בסדין מיטה, סגור לחלוטין וקשור בחגורה מסביב לסדין, המאוויר נע בציר מסתובב כך שדרך יחידה לפגוע בו היא מכה ישירה במאוורר או פגם שהגיעה מהמפעל (אפשרות נוספת היא שכאשר המארז הגיע אליי וניסיתי להדליק את המאוורר TMS בטעות שמו לי את החוטים של המאוורר בין השיניים של המאוורר, ונוצר רעש חזק מאוד שלקח כמה זמן עד שהצלחתי להפסיק- ואף שאלתי את שלומי מ TMS איך הגיוני שמחיכוך כזה לא נגרם שום נזק).

הבעיה לא התגלתה קודם מכיוון שאף-פעם לא השכבתי את המארז עצמו ולכן החתיכה נשארה בתוך המאוורר (נפח גדול מאוד).

בכל מקרה כן, גם לי נראה ברור מי אשם.

עריכה: וזה החלק הכי משעשע, לראות שלושה טכנאים דוחפים את דלת המארז ואני מגחך מאחוריהם, כשלוקח להם כ- 30 שניות לסגור את הדלת ואז אומרים שהכל פועל כמו שצריך.

פורסם

אני אל הולך לפתוח דיון מי צודק ומי אמר מה...זה לא המקום ואני לא ילד קטן.

1. "פניה ל-YNET" - הייתה ב-10 שניות הראשות הייתם בחנות.

2. לא סירבתי לתת לך שום אפשרות - כי אתה מתנה אותה במארז חדש. תיקון של מארז - חוץ מאורר ששברת אין תקלה במארז. אנו מדברים על הפרש של 4 שניות מסרטן ביו-טוב ופתיחת מארז שלך.

3. על לזחול על ארבע אני מבין שלא תתייחס:)

פורסם
  • מחבר

אני אל הולך לפתוח דיון מי צודק ומי אמר מה...זה לא המקום ואני לא ילד קטן.

1. "פניה ל-YNET" - הייתה ב-10 שניות הראשות הייתם בחנות.

2. לא סירבתי לתת לך שום אפשרות - כי אתה מתנה אותה במארז חדש. תיקון של מארז - חוץ מאורר ששברת אין תקלה במארז. אנו מדברים על הפרש של 4 שניות מסרטן ביו-טוב ופתיחת מארז שלך.

3. על לזחול על ארבע אני מבין שלא תתייחס:)

מצטער פשוט צורם לי בעין לראות שקרים, אני מנסה לסגור את הכרום אבל המצפון שלי מכריח אותי לכתוב.

1. שקר וכזב.

2. שקר וכזב, אין לי כל קשר לשבירת המאוורר, ושנינו יודעים זאת, פתיחת וסגירת המארז לקחה כל אחת מהתהליכים כ 20-30 שניות לטכנאים שלך, בזמן שהייתה עסוק מול מסך המחשב, אה ואם אתה אומר שרציתי מארז חדש, בבקשה תסביר למה חיכיתי בסבלנות 20 דקות שהטכנאים יסיימו את תיקוני הפלאייר (שד.א גרמו להמון שריטות צבע וכתמי ידיים על המארז), הייתי מסתפק בזה או בחלון חדש תלוי מתי המארז היה מתפקד כראוי גם בלי מארז חדש, אמרנו אם אין לכם אפשרות לתקן את המארז לא בעזרת תיקון ולא בעזרת החלפת דלת, אז תחליפו מארז, אם יש לך פתרון יצירתי אחר היית מוזמן להציע, אבל היית עסוק עם לקוחות שכנראה עוד לא קנו מחשבים.

3. לא הגיוני מבחינה תחבירית.

בכל מקרה אני שמח שהצלחתי להציל הרבה לקוחות פה, חלק גם יצרו איתי הודעות בפרטי ולא על-גבי הפורום, מספיק לי שהצלתי 1 בשביל שהדיון ימצא את מטרתו.

וקיריל, את השיחה הבאה שלנו כנראה נעשה כבר בבית המשפט ודרך המועצה להגנת הצרכן.

יום טוב.

פורסם

יש סיבה שהדיון הזה נכנס לאותו מקום כמו הקודם?

חשבתי שזה דיון סיום.

כולם הגיבו? מרוצים?

ולכל אוכלי הנבלות שמחכים לראות דם, כולנו פה בפורום יודעים להנות מהצדדים החיוביים של חנויות (וזה בלי התייחסות ספציפית למקרה)

בין אם זה במבצעים לחברי הפורום, תמיכה במוצרים לביקורות לתוכן באתר או כל צד אחר בעל אופי דומה.

מצד שני, לפעמים יש גם מקרים בהם אנשים לא מרוצים. ולרוב אי אפשר לקחת צד אחד באופן מובהק כי כל צד מציג עמדה סובייקטיבית לחלוטין.

מדיונים כאלו לבוא ולחפש לכלוך זה דבר מכוער. המטרה הושגה בעצם העלת הבעיה וניסיון לפתור אותה.

בבקשה תנסו לא להתנגח בחנויות על בסיס מיקרים אישיים, בין אם מדובר ב-KSP, רשת הום סנטר או המכולת השכונתית שלכם.

פורסם

ואני חשבתי שכל המנהלים יושנים... והדיון הזה יחזיק מעמד עד הבוקר...

חבל על הזמן שלך אח שלי...

אסור לדבר פה על TMS שום דבר... גם אם הם דפקו לך תנשמה... קיריל קדוש וTMS קדושים והס מלדבר....

כמו שכבר אמרו לפני... רוח הפורום הזה לא טהורה כמו שהוא מציג את עצמו ומתיימר להיות...

כולם חכמים עד שזה מגיע אליהם... כמו שאמרת {וגם אני אמרתי אותו דבר לאחרים}, אני מאחל להם גם את התענוג הזה...

ליבי איתך...

ואם בן אדם לא מבין מה אתה רוצה וכל אלה שאומרים לך שאתה מתלהם "ומנפח" וכל מיני שאר דברים אז אני מאחל לו שוב ביחד איתך שגם כן יקנה משהו במיטב כספו ברצון לקבל את הטופ, וטוב ויקבל בסוף ח%^ בלב והנשמה ויחס משפיל ומבזה. או שהוא בעל עיניין כזה או אחר.

בהצלחה אח שלי ואל תתן לאף אחד להחליש אותך כי הם טובים בזה פה... את הכוחות שלך תתן במקום הנכון ובסוף תעלה את פסק הדין :) .

אם משהו לא נראה פה לימשהו אז זה ישר "ספאם" או שהוא מבקש לנעול...{או שהוא נועל, מוחק וכו...}

:s07::gguyz: :2girls:

פורסם

:spam:

הדיון כנראה נגמר. אני זוכר את הדיון שלך ומבין את המירמור שלך, אבל אתה לא צריך לחרב את הדיון יותר מזה.

פותח הדיון יעדכן אותנו בתוצאות המשפט בקרוב, בתראד אחר.

פורסם

אסור לדבר פה על TMS שום דבר... גם אם הם דפקו לך תנשמה... קיריל קדוש וTMS קדושים והס מלדבר....

כמו שכבר אמרו לפני... רוח הפורום הזה לא טהורה כמו שהוא מציג את עצמו ומתיימר להיות...

כמה שטויות בהודעה אחת...

קיריל לא קדוש והקטע בסוף התגובה שלי לא קשורה בכלל למקרה.

הדיונים שעולים בפורום כל מספר ימים ככלי לנגח וגוררים גל של תגובות טפשיות מפריעים לי וזו הסיבה שכתבתי את הדברים.

פורסם

אז בשביל מה פתחתם את פורום צרכנות? לא ברור שזה יהיה חלק מהשימוש שיעשה בו? אם אי אפשר לדון בו על חנויות שפוגעות בצרכנים, מה מטרתו?

פורסם

מסיפורים של לקוחות בודדים לקחת את זה ל-"חנויות שפוגעות בצרכנים" זו דמגוגיה זולה.

לא מגבילים פה אף אחד בזכות לפרסם מקרים וטענות שהיו לו, אבל זה לא צריך לפתוח דיוני שנאה והתלהמות.

אני לא חושב שיש לך מה "לדון" על בעיה של לקוח מול חנות מעבר לרמת ההצעות ללקוח.

ברוב המכריע של המקרים שומעים צד אחד של הסיפור, והוא כמובן מוטה באופן גורף לטובת המציג. כמו בכל דבר האמת היא תמיד באמצע.

משהו שמשתמשים כמו yanivnn, שנפגעו מחנות מסויימת מעדיפים לשכוח ולהמשיך לייצר ספאם מתלהם ואישי.

אתה בתור צרכן יכול לקרוא את המקרים ולנסות ללמוד מהם מה חשוב לעשות כדי לא להגיע אליהם. וכמובן, צריך להכניס כל דבר לפרופורציה.

פורסם

אחרי שראיתי כמה סרטונים של פנטום 820, לא מבין מה יכול למנוע מהדלת לצאת, זו לא דלת הזזה(ואז אם היא עקומה או שהשיניים עקומות אז צריך להפעיל כוח) אלא פשוט דוחפים אותה לצד בזמן הורדת הבורג..ואם משהו שם עקום מה הקושי הגדול בלראות זאת?

פורסם
  • מחבר

אחרי שראיתי כמה סרטונים של פנטום 820, לא מבין מה יכול למנוע מהדלת לצאת, זו לא דלת הזזה(ואז אם היא עקומה או שהשיניים עקומות אז צריך להפעיל כוח) אלא פשוט דוחפים אותה לצד בזמן הורדת הבורג..ואם משהו שם עקום מה הקושי הגדול בלראות זאת?

בדיוק, הדלת השנייה נפתחת ונסגרת חלק.

הדלת הראשונה (מהרגע שניסיתי לפתוח אותה) תקועה במסילה של המארז (בחלק הקדמי שלה) ומסרבת לצאת החוצה.

לאחר שהטכנאים לא הצליחו לתקן עם פלאייר, הם חיפשו דלת חלופית, לא היה להם, הם לא הסכימו להזמין דלת חדשה, אז ביקשתי מארז חלופי, כשזה נדחה מה בדיוק יכול הצרכן לעשות חוץ מלהתלונן למועצה לצרכנות ולבית משפט (מה שכבר עשיתי)?

פורסם

להנהלת TMS, בא לקוח שרכש מכם מחשב בשווי של 10K ש"ח,

יש לכם דרך להוכיח שהציוד שמסרתם לו תקין? אחרת באמת הייתי מצפה מכם לעמוד בהבטחת האחריות שלכם ולהחליף לו את הציוד.

ככל שסאגה כזאת כמו אחרות נמשכת, רק טיב השם שלכם יורד ויורד ואתם ממש לא יוצאים באור חיובי מסיפורים כאלה.

כשאני ושאר חברי הפורום אני מניח רוכשים מוצר והמוצר מתגלה לא תקין כבר בימים הראשונים של השימוש, אנו מצפים מהספק להחליף את המוצר כמצופה

ובטח שלא להוציא אותנו לטיולים ברחבי הארץ עם מחשב יקר, הפסד שעות רבות של עבודה, נסיעות יקרות ומלבד זאת להשקיע כל מאמץ אפשרי להוכיח את 'חפותנו'....

חבל.

לפותח הדיון, אישית אני איתך, אל תוותר.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים