עבור לתוכן

חווית רכישה באמצעות חברת המשלוחים MUSTOP

Featured Replies

פורסם

אהלן, סתם רציתי לשתף אתכם ברכישה שביצעתי לא מזמן כאשר השתמשתי בשירותי המשלוח של MUSTOP. יש לציין שזו הפעם הראשונה שהשתמשתי בשירות משלוחים מעין זה.

- אז ככה, ב-28/11 ביצעתי הזמנה דרך Amazon לקיט של כרטיסי זיכרון למחשב מסוג Kingston Hyper X Blu 8GB שעלו 24.99$ במסגרת מבצעי הבלאק פריידיי.

- בחרתי להשתמש במשלוח של MUSTOP ופתחתי משתמש באתר שלהם.

- קיבלתי מהם כתובת אמריקאית שאותה הכנסתי בכתובת למשלוח באמזון.

- השלמתי את הרכישה באמזון ומיד לאחר מכן שלחתי את הקבלה במייל למאסטופ על מנת לקבל את הנחת 10$ על רכישה מאמזון.

- המוצר הגיע למרכז שלהם כעבור יום או יומיים, והגיע אליי במשלוח עד הבית עם שליח של DHL ב-6/12.

- החבילה הגיעה בתוך מעטפה בינונית מרופדת בפצפצים מבפנים.

- המחיר הכולל יצא לי 25$ עבור המוצר עצמו+15$ על משלוח של חבילה עד 500 גרם (המחיר הינו לאחר הפחתת 10$ הנ"ל), כלומר 155 ש"ח.

אז סה"כ אני מאד מרוצה, הכל התנהל בלי הרבה דיבורים ובעיות, החבילה הגיעה עד הבית תוך 8 ימים והצלחתי לחסוך לפחות 100 ש"ח בקנייה הזאת, אז בהחלט ממליץ למי שהתלבט.

משהו אחד שרק מטריד אותי מעט לגבי המוצר: שמתי לב שלזכרונות האלה אין את הכיתוב הכסוף של ה-DDR3 וליד הכיתוב של ה- Kingston אין את האייקון האדום הזה, כפי שמופיע בתמונה הזאת- http://cdn.sulitstatic.com/images/2012/1015/194135196_193719375712731f142460239ae3ad1ac13edc8fa151a5c8e.jpg

אני לא יודע מה זה אומר ואם יש לכך חשיבות בכלל, אבל רציתי לציין זאת, אולי למישהו יש הסבר הגיוני לזה. (אולי בצד השני של הזיכרון כן מופיע הכיתוב הזה? עוד לא הוצאתי אותם מהאריזה..)

פורסם

אני הזמנתי 3 חבילות בשבועיים האחרונים.

2 חבילות של נעליים וחבילה של עכבר לוג'יטק G700.

הכל הגיע בזמן(מהר מאוד), ללא שום בעיות וממש נהנתי מהשירות שלהם.

אין ספק שבעתיד אני יזמין דרכם שוב.

פורסם

אם הזכרונות הגיעו ממקור אמין (אמאזון זה מקור אמין) אז אתה לא צריך לדאוג. אחלה עסקה אגב. אני הייתי קונה 16 גיגה במקום רק 8. בדיל של ניואג קניתי 32 גיגה זכרון של G SKILL. סה"כ 500 שקל אבל ללא שליחה לארץ. עם שליחה לארץ היה יוצא עוד 200 שקל שזה עדיין זול מאד.

פורסם
  • מחבר

כן..נראה לי שהם באים בשני גרסאות עיצוב, ראיתי את העיצוב שאני קיבלתי בסרטון של מישהו ביוטיוב אז אני די רגוע.

בקשר לכמות, אולי אתה צודק אבל לדעתי זה די בזבוז, אני לא רואה סיבה להשתמש יותר מ-8GB.

פורסם

זה עסקה יותר משתלמת אם אתה קונה יותר. כי עדיין לא היית משלם מס ומשלוח היה עולה אותו דבר.

  • 7 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

לפני כחודש קניתי טלפון סלולרי ב E-Bay ושלחתי לארץ דרך מסטופ.

המשלוח נעצר במכס ועקבתי אחריו דרך האתר של DHL.

כשראיתי שמבקשים מסמכים אני הייתי צריך להתקשר למסטופ (לוקח המון זמן עד שעונים עם בכלל) ולידע אותם על הדרישה ורק למחורת שלחו לי למייל הטפסים שהייתי צריך לחתום עליהם ולפקסס חזרה.

השיחרור התעקב עוד כמה ימים וההוצאות גדלו בהתאם (עמיל מכס ואחסנה).

DHL הגיעו לביתי ללא הודעה מראש וצילצלו בדלת, עד שקמתי לפתוח, השליח כבר לא היה ומצאתי פתק להתקשר לתיאום מחדש. אני מייד התקשרתי ל DHL ונאמר לי שהשליח לא יחזור ותאמו לי משלוח לעוד יומיים בלי שעה ידועה (עד סוף יום העסקים).

ביום הקבוע, השליח הגיע ב 18:30 שזה חצי שעה אחרי תום יום העסקים, יש לי הרגשה ש DHL מזלזלים בלקוחות מסטופ.

בעיניין החיובים, הייתי צריך להתקשר ולשלוח מיילים למסטופ ולדרוש בתוקף את האישורים על התשלומים ובסוף שלחו לי הרשימון של המכס ולא את הפירוט של התשלומים הנוספים. (עמילות מכס $35)

לצערי הייתה עוד משלוח של טלפון סלולי בדרך אבל לא עצרתי אותו מיכוון שאמרו לי שזה נדיר שמשלוחים מעוקבים במכס ומצריכים שיחרור פרטני.

כשהגיע המשלוח, שוב אותו סיפור.

התקשרתי למסטופ ואז נאמר לי ש99% מהטלפונים הסללולרים מעוקבים במכס ומצריכים שיחרור פרטני שעולה בין $30- $50.

עברו 8 ימים והמשלוח עדיין בהליכים ואני אחוייב בדמי אחסנה עבור כל יום שעובר.

בנוסף, מסטופ, חייב אותי ב $10 יותר על המשלוח השני למרות שהם באותו הגודל ומשקל בלי הסבר מניח את הדעת.

יש לי תחושה שמסטופ ו DHL גוררים רגלים כדי לנפח הוצאות. ממליץ לא לשלוח טלפון סלולרי דרכם.

פורסם

אז עכשיו תקפיץ דיונים עתיקים בכל פורום בארץ בשביל לספר את הסיפור שלך?

פורסם

כן, לטובת המזמינים בעתיד.

יש כאלה שמחפשים מידע על טיב שירות מסויים לפני שמתקשרים לאותו ספק או שירות.

פורסם

נו מה נסגר עם כל הפוסטים האלה ? כל פעם שאני אלך לקנות חלב בסופר והכל יתנהל כשורה אני אפתח על זה פוסט ? חאלס כבר

פורסם

אני לא יודע באילו עוד פורומים הוא פירסם אבל בדיוק עכשיו אני בוחן היתכנות של קניה מחו"ל ואני מחשב את כל ההוצאות. אם קבלת המוצר דרך מאסטופ יותר יקר ב30$ אז זה כבר לא משתלם.

ככה שהאזהרה שלו הגיע בשעה הנכונה.

תודה.

אגב, גם ההתנהלות הטובה של עסקים היא מידע מבורך כי כשאתה רוצה לבחון טיב של עסק אתה צריך לדעת גם על המקרים שבהם הכל התנהל כשורה וכיצד זה התרחש.

מה גם שלא מזיק לפרגן למי שנתן לך שירות טוב.

נערך על-ידי abatiah

פורסם

לא רואה משהו חריג, זה מכשיר סלולרי וגם יכול להיות אותו מקרה גם למחשבים ניידים ואלקטרוניקה אחרת.

אז יש עיקובים מדי פעם.

עובדה בפעם הראשונה הכל עבר חלק.

אני אישית כבר הזמנתי מספר פעמים דרך החברה מאמזון והמוצרים הגיעו מהר ובלי בעיות (כמובן שתלוי מה מזמינים).

מה שכן, הם בהחלט לא מודיעים מראש ואם אדם מחכה לחבילה הוא צריך להיות מעודכן לפי אתר האינטרנט וממש להיות בבית כל היום כדי לוודא שאכן הוא יקבל את החבילה. זה קצת מעצבן.

פורסם

אני גם לא רואה בעיה בהקפצה של הדיון לפרסום הנוסף.

אישית (וכבר ציינתי את זה בעבר) יש לי בעיה עם דרך התשלום ב-Mustop.

עצם העובדה שאתה נותן כרטיס אשראי פתוח לפני שראית את החיוב מאפשר להם להתעלם מהחבילה ולאפשר לאיחור להצטבר.

הרי מבחינתם אתה תשלם בסוף את מה שהם יורידו לך מהכרטיס, ולא תוכל להגיד מילה אחת.

מהסיבה הזו אני ממליץ לכל מי ששואל אותי לעבור לשירותים אחרים כמו גלובלשופ או Buy2usa שעובדים בצורה שקופה יותר.

פורסם

יש לי גםבעיה ענקית עם שירות התשלומים שלהם

ראשית, למען הסר ספק, אני השתמשתי בהם ועד כה החבילות הגיעו עד לבית עם מינימום דיבורים וסהכ"ל מדובר באנשים הגונים

אבל מכיוון שהכרטיס אצלהם פתוח ונוצר מצב שהם יכולים לחייב אותך כל סכום לפני שדיברו איתך יוצר מצב לא נעים של כל משלוח הוא הפתעה.

וכבר לא פעם שילמתי יותר ממה שציפיתי לשלם.

עוד לא יצא לי מקרה שהשימוש בשירות שלהם הוזיל לי את המשלוח יותר ממשלוח ישיר בעזרת אמזון.

שני מקרים לא נעימים שקרו איתם (לא ביג דיל אבל אולי כדאי לציין):

1) לפני כשנתיים משום מה paypal חסמו להם את ההרשאה (נראה לי שצריך לעדכן אותה כל שנה) וחבילה שהגיעה אליהם לא נשלחה אלי בגלל שלא קיבלו תשלום.

בגלל שהחבילה לא הייתה חשובה יותר מדי אז פשוט חיכיתי וחיכיתי עד שהחלטתי לבדוק את העניין והסתבר שהחבילה שוכבת אצלהם.

עד היום אני לא מבין למה הם לא שלחו לי מייל על מנת שאוכל להסדיר את התשלום (אני לא חושב ששילמתי עמולת נוספות בגלל שהחבילה שכבה אצלהם איזה חודש אבל אני לא בטוח לגבי זה)

2) קניתי מאמזון ואמזון על דעת עצמם החליטו לשלוח את החבילה בשני חלקים (לפעמים זה קורה איתם) ויצא מצב שבמקרה כזה אתה צריך לשלם על איחוד חבילה (אם אינני טועה 5 דולר). מה שקיבלתי לבסוף לידיים שלי זה קרטון אחד גדול של אמזון ובתוכו דחוסות החוברות שנפגעו קלות מהחבילה השניה. מיילא אם שירות האיחד היה חינמי אבל ברגע שאתה נאלץ לשלם סכום בשביל איחוד, לפחות שיטרחו וישימו את הדברים כך שלא ייפגעו. בדיעבד, הייתי צריך כנראה לשלוח להם מייל על זה פשוט זה קרה בזמן עמוס אצלי והחלקתי את העניין..

- - - תגובה אוחדה: - - -

יש לי גםבעיה ענקית עם שירות התשלומים שלהם

ראשית, למען הסר ספק, אני השתמשתי בהם ועד כה החבילות הגיעו עד לבית עם מינימום דיבורים וסהכ"ל מדובר באנשים הגונים

אבל מכיוון שהכרטיס אצלהם פתוח ונוצר מצב שהם יכולים לחייב אותך כל סכום לפני שדיברו איתך יוצר מצב לא נעים של כל משלוח הוא הפתעה.

וכבר לא פעם שילמתי יותר ממה שציפיתי לשלם.

עוד לא יצא לי מקרה שהשימוש בשירות שלהם הוזיל לי את המשלוח יותר ממשלוח ישיר בעזרת אמזון.

שני מקרים לא נעימים שקרו איתם (לא ביג דיל אבל אולי כדאי לציין):

1) לפני כשנתיים משום מה paypal חסמו להם את ההרשאה (נראה לי שצריך לעדכן אותה כל שנה) וחבילה שהגיעה אליהם לא נשלחה אלי בגלל שלא קיבלו תשלום.

בגלל שהחבילה לא הייתה חשובה יותר מדי אז פשוט חיכיתי וחיכיתי עד שהחלטתי לבדוק את העניין והסתבר שהחבילה שוכבת אצלהם.

עד היום אני לא מבין למה הם לא שלחו לי מייל על מנת שאוכל להסדיר את התשלום (אני לא חושב ששילמתי עמולת נוספות בגלל שהחבילה שכבה אצלהם איזה חודש אבל אני לא בטוח לגבי זה)

2) קניתי מאמזון ואמזון על דעת עצמם החליטו לשלוח את החבילה בשני חלקים (לפעמים זה קורה איתם) ויצא מצב שבמקרה כזה אתה צריך לשלם על איחוד חבילה (אם אינני טועה 5 דולר). מה שקיבלתי לבסוף לידיים שלי זה קרטון אחד גדול של אמזון ובתוכו דחוסות החוברות שנפגעו קלות מהחבילה השניה. מיילא אם שירות האיחד היה חינמי אבל ברגע שאתה נאלץ לשלם סכום בשביל איחוד, לפחות שיטרחו וישימו את הדברים כך שלא ייפגעו. בדיעבד, הייתי צריך כנראה לשלוח להם מייל על זה פשוט זה קרה בזמן עמוס אצלי והחלקתי את העניין..

פורסם

גם לי יש ניסיון רע עם החיובים הלא שקופים שלהם, הם יכולים להזכר אחרי כמה שבועות לחייב חיוב נוסף על בדיקה במכס ועוד. אני ממליץ להמנע מהשירות שלהם עד שהם יהפכו להיות שקופים כמו המתחרים (למשל ב- B2U, מעבר למחשבון שלהם וזה שהם לא מחייבים אף פעם על בדיקת מכס, במוצרים פופולריים הם מציינים את התשלום הסופי, ואין הפתעות).

פורסם

לא נראה לכם בעייתי שמישהו נרשם לפורום במיוחד בשביל להתלונן על חברה מסחרית? ובעוד מספר פורומים?

נערך על-ידי Axel Foley

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים