פורסם 2012 בנובמבר 913 שנים אבא שלי ( בן 79 ) קנה עכשיו סמרטפון ראשון. סוני אריקסון אקספריה ריי בין היתר כי הוא רצה מכשיר קטן עם מצלמה סבירה ותוכנת ניווט ( במקום מצלמה רגילה ומכשיר גי פי אס ישנים שיש לו).כרגע הוא ברשת פלאפון עם מכשיר ישן ( בן 5 שנים לערך )וחשבון חודשי ממוצע של כ 150 שקלים. הוא מדבר דקות בחודש ! אמרתי לו שיברח כבר מחברה שעושקת אותו שנים אבל הוא חושש שאם יעבור ומשהו יהיה לו תקין לא יהיה לו עם מי לדבר כי לגולן אין תמיכה והוא קרא שיש בעיות בהגדרות לחיבור לאינטרנט של מכשירים כמו שקנה ( והוא וגם אני לא ממש מתמצאים )ולכן הוא מוכן לשלם מעט יותר ולקבל מענה ושרות אנושי.מה דעתכם, יש דברים בגו?
פורסם 2012 בנובמבר 913 שנים "מעט יותר" אלה מילים יפות ל100+ שח בחודש.העברתי כבר 7 קווים לגולן טלקום (משפחה שלי ושל חברה שלי), לכל אחד מכשיר אחר, שום בעיה אצל אף אחד.שאל את אבא שלך, מתי פעם אחרונה הוא דיבר בכלל עם השירות לקוחות בקשר לבעיה כלשהי...אה, וכל ה7 קווים ביחד אפילו לא מגיעים ל300שח בחודש..
פורסם 2012 בנובמבר 913 שנים לדעתי שיקח את החבילה של HOT או גולן הפשוטה, לא הקבועה. בסגנון של דיברת=שילמת.לדעתי התכנית ב-HOT יותר משתלמת לממעטים לדבר.התעבורה של WAZE היא גם מינימלית (את המפות ניתן להוריד מראש בבית דרך ה-WIFI כדי לחסוך).
פורסם 2012 בנובמבר 913 שנים לא צריך לדבר עם גולן - זה מה שטוב בהם. אם לי אין בעיות עם הגדרות אינטרנט בסימביאן, קשה לי להאמין שבאנדרואיד יהיו. אז אפשר לשאול "מה אם ומה אם"....מעשית, הכל פשוט עובד בסדר ואין צורך לדבר עם אף אחד. במקרה הכי גרוע, שיעבור בחזרה.
פורסם 2012 בנובמבר 913 שנים התעבורה של WAZE היא גם מינימלית (את המפות ניתן להוריד מראש בבית דרך ה-WIFI כדי לחסוך).זה נכון לגרסאות הישנות יותר, לפני גרסא 3.החל מגרסא 3 האופציה הזאת ירדה, ולא ידוע אם תחזור עוד.אופיר- האם אפשרי שאתה תהיה פשוט איש הקשר שלו בנושאים כאלה?ההגדרה של האינטרנט היא ראשונית, ומתבצעת פעם אחת.מעבר לזה- אין שום התעסקות. אני כבר כ-4 חודשים עם 3 קווים בגולן, בלי בעיות ובלי תקלות.
פורסם 2012 בנובמבר 913 שנים זה לא שבחברות הגדולות יש ישרות נהדר ומענה אנושי..אתה ממש מתבלבל. ההבדל הוא בכסף שאתה משלם בסוף כל חודש.
פורסם 2012 בנובמבר 913 שנים מחבר זה נכון לגרסאות הישנות יותר, לפני גרסא 3.החל מגרסא 3 האופציה הזאת ירדה, ולא ידוע אם תחזור עוד.אופיר- האם אפשרי שאתה תהיה פשוט איש הקשר שלו בנושאים כאלה?ההגדרה של האינטרנט היא ראשונית, ומתבצעת פעם אחת.מעבר לזה- אין שום התעסקות. אני כבר כ-4 חודשים עם 3 קווים בגולן, בלי בעיות ובלי תקלות.אני כמובן אנסה לעזור לו ככל יכולתי וגם אני דיי הדיוט בנושא, אבל בגיל כזה יש גם אלמנטים פסיכולוגים שאנחנו לא חושבים עליהם ומסתבר שעבור אוכלוסיה לא קטנה הם מאוד משמעותייםלדוגמה, אני יעצתי לו לקנות מכשיר עם מסך גדול יותר. הוא התעקש שמה שהכי חשוב לו שיכנס לכיס של מכנס מסוים שהוא אוהב ולכן רוב המכשירים נפסלואני יעצתי לו להזמין עבורו באינטרנט את המכשיר. הוא התעקש ללכת ולקנות אותו פיזית בחנות בעיר במחיר יותר יקר מכל החנויות שברשת. למה, "כי ככה לא יסדרו אותו והוא רואה מה הוא קונה". אחרי שקנה שאלתי אותו אם הכל בסדר. תשובתו: "לא היו הוראות בעברית למכשיר אז אמרתי להם שאני אחזיר את המכשיר" . (מאז כבר עברו כשלושה שבועות וכמה טלפונים למוכר והוראות כמובן אין...). בנוסף אמר כי במעמד הקניה המוכר מסר לו: "טוב שבאת אלי, בקניה באינטרנט הם לא נותנים מטען וכבל חיבור למחשב..". דברים כאלה יכולים לפוצץ אותי. איך אנשים מנצלים תמימות של מבוגרים שסומכים עליהם.אני יעצתי לו לעבור לגולן, או לכל חברה חדשה אחרת והוא כמו שאתם מבינים עדיין מתלבט וכמו שאני מכיר אותו בסוף ישאר בפלאפון כי : הנציגת שרות מאוד נחמדה ואמרה לו שבגולן יש המון בעיות....
פורסם 2012 בנובמבר 913 שנים גם לגולן יש שירות לקוחות, אבל אולי באמת להוט?אי אפשר להגיד שלהם אין תמיכה או שירותים טלפוניים..
פורסם 2012 בנובמבר 1113 שנים באמת שאין סיבה לעבורתראה לו שאם הוא משלם 150 בחודש היוםונניח והוא עובר להוט ומשלם להם לא יודע 6 שקל עבור 60 דקות בחודש(כמה הוא מדבר?) והוא נשאר עם המכשיר שלוזה חסחכון של 144 ש"ח בחודש שזה 1440 בשנה שזה כבר בערך חצי לחופשה נחמדה או כל דבר אחר(שיכפיל את זה במכות השנים שהוא בפלאפון)אין שום סיבה לממן את המפעילות הישנות
פורסם 2012 בנובמבר 1213 שנים אם הוא מדבר ממש קצת לא גולש ולא שולח סמס. יש לך מסלול ללא דמי מנוי עם תעריף 10 אג. במידה והוא ידבר 200 דק בחודש הוא יישלם 20 שח. תוסיף לזה עלות מכשיר שזה די נעלם אבל באזור ה50-60 שח בחודש נכון? יוצא כ70 שח חיסכון חודשי וHOT זו חברה עם מענה טלפוני ומרכזי שירות ככה שזה יהיה לו נוח.
פורסם 2012 בנובמבר 1213 שנים ^ הוא רשם בפירוש שהוא קנה עכשיו סמארטפון, מה הוא יעשה בלי אינטרנט?על הוט לי הייתי ממליץ, מענה טלפוני בלתי אפשרי מלא זמן המתנה, אין אפשרות להכנס לחשבון באינטרנט/לבצע שינויים..בגולן טלקום למשל רוב הדברים שאתה צריך בשביל הקו שלך יש באתר שלהם - אצלך בחשבון.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.