פורסם 2012 בנובמבר 513 שנים שבוע טוב אנשים ! חבר רכש את המכשיר לפני כ4 חודשים , הכל היה מושלם ,היה מבסוט מהמכשיר , לפתע תוך כדי השימוש המסך הפך למעווט , לא יודע איך להסביר בדיוק , אבל זה נראה כאילו משהו עם הרזולוציה , לקחנו את המשיכר למקום הרכישה (אחריות שנה) , הם ניסו לצרוב גרסה וזה לא ממש עזר , הם טוענים ששלחו את המכשיר לHTC ישראל ושם נאמר להם שהטאצ' הוא הבעיה וזה נגרם משימוש לא הולם במכשיר ( אני מוכרח לציין שחבר שלי שירת את המכשיר ולא להיפך זאת אומרת ממש שמר עליו , המכשיר לא חווה נפילות מכות וכו'). הם גם טוענים שטאצ' חדש עולה כ 1200 ש"ח והאחריות לא מחסה את זה. מה לייעץ לחברי לעשות ? , תודה מראש !
פורסם 2012 בנובמבר 613 שנים הוא השתמש רק במטען מקורי? כי אני ראיתי שיש מקרים שבזמן שמחברים את המכשיר למטען לא מקורי אז יש בעיות בטאצ' ומסך אבל בדרך כלל זה רק בזמן טעינה.
פורסם 2012 בנובמבר 613 שנים בבקשה תעדכן את הכותרת לכותרת אינפורמטיבית יותר, כך שכל גולש יוכל לדעת במה הדיון עוסק.לדוג': "מסך של One X מעוות, הנציגה הרשמית דורשת 1200 ש"ח על מסך חדש. מה לעשות?"
פורסם 2012 בנובמבר 913 שנים אם רכשת בכרטיס אשראי אתה יכול לדבר עם חברת האשראי שלך לפני מועד החיוב כדי שיבטלו את החיוב על מכשיר לא תקין,אבל אני קצת לא ברור לי משהו , זה משומש , או שזה חדש ?ודבר נוסף אני לא בטוח לגבי התקופת שימוש אם זה היה אצלך כבר 4 חודשים , לא נראה לי שהם יכולים לעשות משהו אם זה בתוך השבועים מהקניה, אלא אם כן לנצל את האחריות של השנה , ומה שהיא מכסה האחריות הזו .
פורסם 2012 בנובמבר 913 שנים ^ ממש אסור לא לבצע זאת. אי כיבוד אחריות זה לא עילה לביטול תשלומים.איזה בדיוק שימוש לא הולם לדבריהם היה במכשיר? חובת ההוכחה חלה עליהם.אם הם לא מוכיחים זאת, או הסיבה שהם נותנים לא מספקת, שיתבע לבית המשפט לתביעות קטנות בלי לחשוב פעמים.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.