עבור לתוכן

לא לקח הרבה זמן, פלאפון וסלקום: צועדות אחורה לימי טרום התחרות

Featured Replies

פורסם

http://www.calcalist.co.il/internet/articles/0,7340,L-3585927,00.html

אני אומר, כל הכבוד להם, ראש עסקי עד הסוף.

אני מאשים את הלקוחות - צרכנים גרועים, עושים את הארץ גן עדן לחברות גדולות שרוצות להרוויח מקסימום במינימום זמן.

פורסם

זה עצוב מה שקורה עם הישראלי הטיפוסי.

השיטה הכללית בארץ היא להעלות כל הזמן מחירים או לצמצם שירותים שמקבלים במחיר מסויים.

הישראלי אוהב לבכות ולהתלונן ואפילו לאיים, אבל בפועל הוא פשוט מתרגל למצב עד העלאת המחירים הבאה.

גם אז הוא מתרגל למצב בסופו של דבר שנהיה נורמה.

אני יכול להבין שבכלכלה טהורה אין מוסר וכולם רוצים להרוויח מקסימום במינימום השקעה, אבל אנחנו בני אדם בסופו של דבר, אז למה אנחנו צריכים לתחמן ולעשות דברים בדרכים שבשורה תחתונה לא הוגנות וחפשים בלי בושה איך לדפוק את הלקוח?

לדוגמא כאן, אוקיי זכותכם לחתוך את חבילת הגלישה ל 500 ומי שרוצה יקנה מי שלא רוצה לא יקנה, אבל בעניין החריגה, בפועל מה שקורה שרוב האנשים בכלל לא מודעים אם בתום לב(כנרהא שלא) של נציג, או כי זה אותיות קטנות, או כי זה משתמע בצורה מאוד אבסולוטית שכשנותנים לך חבילה ללא הגבלה במחיר איקס, אתה משתמש כמה שאתה רוצה במחיר איקס ולמעלה שם יודעים את זה ובלי בושה נותנים לזה לקרות וגורמים להרבה עוגמות נפש רק בשביל שיהיה להם רבעון מוצלח עם עליה בבורסה.

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים