shmates פורסם 2012 בספטמבר 10 Share פורסם 2012 בספטמבר 10 טרם הזמנת נקסוס 7 בחו"ל ביצעתי בדיקה מול שני מרכזי השירות הרשמיים המעניקים בארץ אחריות למחשבי ASUS בנוגע לאפשרות מימוש האחריות בארץ בחינם גם במקרה של רכישה מחו"ל. להלן התוצאות: IBM שירות: משיחה עם מנהלת במוקד השירות נאמר לי כי אינם תומכים בנקסוס 7. SERV PRO: בשיחה עם המוקדנית נאמר כי ניתן שירות בארץ במסגרת האחריות הבינלאומית. כמו כן המוקדנית טענה בפני, כי כבר כרגע נמצאים כמה מכשירי נקסוס 7 בהליך שירות. למי שמתלבט ורוצה להיות בטוח, יכול כמובן לבצע בדיקה נוספת מול מרכזי השירות: חברת IBM - בטלפון 03-9142800 חברת SERV PRO בטלפון 03-5598555 עדכון: בפורום אחר קיבלתי אימות מלקוח שאכן הכניס את מכשירו לתיקון חינם בארץ: http://iandroid.co.il/forum/topic91496.html מעודד מאוד לדעת שניתן לרכוש את הנקסוס בחו"ל בזול ולקבל בארץ שירות אחריות רישמי וחינמי (עם שליח עד הבית) אם יש כאן ח'ברה שמימשו את האחריות בארץ בנוגע לנקסוס 7, יהיה נחמד אם תוכלו לחלוק מידע לגבי אופן השירות, ביקורות וטיפים בנידון. הערה: למען הסר ספק אציין כי אין לי שום סוג של קשר או אינטרס הנוגע לחברת אסוס או הקשורים עימה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
noodle פורסם 2012 בספטמבר 11 Share פורסם 2012 בספטמבר 11 וואו איזה פרסומת אמינה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
shmates פורסם 2012 בספטמבר 12 מחבר Share פורסם 2012 בספטמבר 12 וואו איזה פרסומת אמינההערה: למען הסר ספק אציין כי אין לי שום סוג של קשר או אינטרס הנוגע לחברת אסוס או הקשורים עימה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
OR2OOO פורסם 2012 בספטמבר 12 Share פורסם 2012 בספטמבר 12 למה שהוא יפרסם אחריות?אני יברר את הנושא לעומק (יש לי Nexus 7). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
shmates פורסם 2012 בספטמבר 12 מחבר Share פורסם 2012 בספטמבר 12 למה שהוא יפרסם אחריות?אני יברר את הנושא לעומק (יש לי Nexus 7).אשמח אם תוכל לשתף כאן את תוצאות הבירור או טיפים בנושא.תודה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.