פורסם 2012 ביולי 1313 שנים לפטופ של דל שנרכש בארץ לפני כמעט שנתיים, הדיסק הקשיח קרס,התקבלה הודעה שהוא לקראת כשלון ויש לפנות ליצרן ו לא ניתן היה לפרמט ולהתקין עליו מחדש.בבדיקה באתר של דל בהתאם למזהה הנייד, פירוט האחריות הוא:Next Business Day Support - נותרו עוד 484 ימים.Parts Only - נותרו עוד 0 ימים.מה משמעות Next Business Day Support?האם זה רק שירות הגעה לבית הלקוח/תמיכה בתוך יום עסקים אחד,או כולל גם חלקים?כלומר, האם האחריות שנותרה לי היא רק שירות (יש עוד 484 ימים) כולל טיפול בתקלות/החלפת חומרה וכו',או שמכייון ש Parts Only = 0, אין טיפול?לפי הכתוב כאן:http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=1372&messageid=1214222651. אני מבין שיש לי אחריות גם לעבודה וגם לחלקים לעוד 484 ימים, כלומר, הכל מכוסה באחריות, האם הבנתי נכון?2. אין לי חשבונית ואין לי קבלה, האם דל בארץ חייבים זאת? (על פניו המחשב אצלי, לפי המזהה שלו רואים שעדיין באחריות, מה זה משנה מאיפה קניתי ואיפה הקבלה?)תודה רבה.
פורסם 2012 ביולי 1313 שנים המחשב באחריותאין צורך בקבלה/חשבונית - צריך רק את המספר הסידורי של המחשב.צור קשר עם דל ויטפלו בך, כולל איסוף המחשב מהבית ותיקון והחזרה כמובן. 1-809-444-688
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.