הסיפור שלי - תקראו הכל. - עמוד 2 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הסיפור שלי - תקראו הכל.


AciDBreeZe

Recommended Posts

  • תגובות 37
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אני דוקא דלוק רצח (במובן הרע של המילה חחח) על חנות אחרת שלא אזכיר את שמה....אבל אני היתייאשתי ולא הלכתי לתבוע אותם.

תעדכן אותנו בקשר לתביעה אני מת לראות איך תזכה ;D ;D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אל תתיאש , לפעמים במשפט יוצאים פרטים לאור שאולי ישביתו להם את העסק, למשל למה טכנאי עם הכשרה של שנה מצליח לתקן את הבעיה

וטכנאי ב PCH לא הצליח לתקן את המחשב

שלא לדבר על זה שיש להם חובה לתקן את המחשב הזה אחרי הכל אני משלם כסף והם צריכים לספק ולאחר שנתתי להם להוכיח את עצמם יותר מפעם פעמיים אלה כ6-7 עדיין המחשב אינו תוקן כפי שצריך

איזה אופטימיסט ישלח את המחשב שלו בכלל בפעם ה3? אני כנראה ממש חי בבועה כי שלחתי אותו לשם כ6-7 פעמים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מבין למה שלחת את אבא שלך לראות שהמחשב עובד במקום ללכת בעצמך או לפחות להתלוות אליו.

הרי אתה ידעת מתי קורות הבעיות, זה טיפשי להאשים אותם שהם לא טיפלו בבעיה במשחקים, כי הם לא ידעו שזה המקור למכאוביך.

תראה לי מעבדת מחשבים שבאמת מריצה משחקים, ועושה את זה יותר מדקה-שתיים כדי לוודא..

בכל מקרה אם היית הולך בעצמך ולא מתעצל, סביר להניח שהיית גומר את העניין בצורה יותר יפה..

סה"כ זה נראה כאילו הם ניסו כמיטב יכולתם לפתור את העניין, ולא קלטו את הבעיה הספציפית..

אולי הצגת את הדברים לא כל כך במדוייק, אבל אני לא רואה כאן ממש עילה לתביעה...

גם הבחור השני:

באמת ה-FridgeRock הוא שידרוג לעומת ה-STOCK אז אני לא מבין על מה אתה מתלונן..

ולקלל את המזכירה שלהם גם לא נראה הכי בוגר בעולם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל כך מהללים את השירות של זיגזג... אזהו שגם להם יש פאדיחות :

הזמנתי מהם לפני כמה חודשים שתי יחידות של ATP3 וכרטיס קול SB LIVE!הסיפור היה כזה: לאחר שחיכיתי שבועים לכרטיס קול מאז ההזמנה הם סופסוף אומרים לי שהיום המשלוח מגיע, היתי כל כך שמח. אני בא הביתה אחרי בית הספר ואמא שלי אומרת לי "השליח הגיע ביקש 1200 שח מזומן. לא היה לי להביא לו אז הוא לקח את המשלוח והלך" היתי בשוק! איזה שליח מפגר! עוד שאלתי אותם אם יש אפשרות לשלם לשליח והם אמרו לי במפורש שלא ועדיין השליח ביקש כסף מזומן, קשה לתאר מה היה קורא אם אמא שלי היתה משלמת לו... בקיצור זה היה קטע קצת(הרבה) מעצבן, אבל עדיין קיבלתי את המשלוח כמעט אחרי 3 שבועות...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמה דברים שלמדתי מחנויות חומרה בארץ...

אף פעם... בחיים שלך אל תקח משלוח !

תמיד תלך לחנות לקבל את המוצר ותבדוק שהכל פועל יפה וטוב והכל תקין וזה בדיוק מה שהזמנת.

והכי כדאי זה ללמוד להרכיב את המחשב לבד ובטח שגם להתקין לבד...

נ.ב

שלא תבין אותי לא נכון... אני לא אומר שכל אדם בישראל צריך לדעת להרכיב מחשב, ממש לא.

ואם אתה הולך על תביעה והכל אז כנס בהם, הגיע זמן לשים סוף לבזיון בשוק הזה, שוק ההיי טק והחומרה צריך להיות הכי מיקצועי שיש ובארץ זה פשוט שכונה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחרי התנסות עם החנות הזאת אבא שלי(שהוא מנהל חנות וסוחר) אמר לי משהו מאוד נכון:

החנות גדלה למיימדים של "מפלצת", יש להם המון מחשבים להרכיב והרבה הזמנות ובגלל זה הם שמים לב לפרטים הקטנים והחשובים, אם הם היו שמים לב לכל פרטי ההזמנה ולכל הדברים החשובים הם היו גם אמינים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

BioDome

למה אני צריך להגיע למצב שאני צריך להגיע ממעלה אדומים עד לשם בשביל לבדוק מחשב?

זה שאני לא הלכתי זה בגלל שאני תלמיד במשרה מלאה ואבא שלי שהוא אדם נורא עסוק כמו כן

הוא במקרה נקרא לישיבה באזור החנות ולכן הלך במקומי

אני, שהייתי בביצפר באותו זמן לא מתכוון ללכת לשם כדי לבדוק ובטח שלא מזמני החופשי בערב

כי אני שילמתי כסף

ובעבור הכסף הזה אני צריך לקבל את מה שהזמנתי

פועל כמו שצריך

ואני לא צריך לרדוף את המנהל של החברה בשביל שיתחיל להזיז דברים שם

ורק כשאני מאיים בתביעה הוא מתחיל להתקשר לפה

למה זה בכלל צריך להגיע לכדי תביעה?

אבל אין מה לעשות, זה הגיע

אנחנו משלמים להם בנתיים ( זה באשראי ואי אפשר להפסיק את זה )

והמחשב שלי באותו זמן לא פעל

למה אני צריך לגשת ל2 טכנאים אחרים שיפתרו לי את הבעיה?

הטכנאי בלוג'יק כביכול החליף לי את כל החלקים כמה פעמים

אבל מדוע זה ככה שכאשר מוחף הלוח אם שלי, בלוח אם זהה רק חדש המחשב פתאום מחליט לפעול?

קוראים לזה לרמות לקוח

ואני חושב שהם ניצלו את העובדה שאני לא מבין גדול בחומרה

בתביעה שלי תוגש על 2 נושאים

הם ישלמו לנו את עלויות הטכנאי והעורף דין

כמו כן סכום כלשהו עבור עוגמה נפשית

וזה לא סתם משפט קליט מבית המשפט

אכן נגרמה עוגמת נפש פה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה או זה או להתקפל

ואני יהיה עקשן בקטע הזה

זה כבר הגיע לרמה של עקרון

שחנות צריכה לעבוד בצורה מסויימת ולא בביזיון כזה, ולא לתת לבנדאם להזמין מחשב לפני חמישה חודשים ושרק לאחר כמעט חצי שנה הוא עובד כמו שצריך, ולא בזכותם...אלוהים יודע כמה זמן זה היה יכול להמשך אם לא הייתי ניגש לעורך דין ולטכנאי שלו.

המחשב ששבר את גב הגמל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה כרטיס אשראי

כן אפשר לבטל, במספר מקרים

1) המוצר לא הגיע תוך 14 יום, מיום ביצוע העסקה

2) המוצר פגום, או סופק מוצר אחר.

אני לא זוכר את הניסוח של המקרה השני אבל זה משהו דומה

יש עוד כמה מקרים, תתקשר לחברת האשראי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה אני צריך להגיע למצב שאני צריך להגיע ממעלה אדומים עד לשם בשביל לבדוק מחשב?

זה שאני לא הלכתי זה בגלל שאני תלמיד במשרה מלאה... אני, שהייתי בביצפר באותו זמן לא מתכוון ללכת לשם כדי לבדוק ובטח שלא מזמני החופשי בערב. כי אני שילמתי כסף, ובעבור הכסף הזה אני צריך לקבל את מה שהזמנתי פועל כמו שצריך

אבל כמו שאמרת.. בחנות הוא כן פעל כמו שצריך..

והוא נכנס למעבדה שלהם לבדיקות מספר פעמים כדי לוודא מה לא בסדר איתו.. (אגב הבדיקות הללו עלו לך כסף?)

לא בדקו את הדברים שגרמו לך לבעיות כי אתה לא יכולת להתפנות מזמן הפנאי היקר שלך ולהגיע לשם ולדווח להם.

אבל אצלהם הוא עבד כמו שצריך (ואבא שלך עד לכך)... מה הם אמורים לנחש מתי בדיוק המחשב עושה בעיות? בלי שתהיה שם אתה להסביר מה הבעיה הספציפית - אתה באמת מצפה שמשהו יפתר?

אני לא אומר שזה תקין, אבל אל תצפה שמשהו יעבוד בארץ הזאתי בלי שתיגש לטפל בו בעצמך.

חבל שזה כך, אבל עוד לא הגענו למצב של ארה"ב בו שירות הלקוח הוא מה שקובע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה אני צריך להגיע למצב שאני צריך להגיע ממעלה אדומים עד לשם בשביל לבדוק מחשב?

למה אני צריך לקרוא את התראד הזה למרות שכבר דברו על השירות שלהם מספר רב של פעמים רק בגלל שלך קשה לרשום כותרת אינפורמטיבית ונורמלית?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...