AciDBreeZe פורסם 2004 בינואר 7 מחבר Share פורסם 2004 בינואר 7 יצאת בזול, יצא לי לראות הרבה אנשים שמתלוננים עליהם...חבל שלא ראיתי את הסיפורים האלה לפני שהזמנתי משם. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
x-dude פורסם 2004 בינואר 7 Share פורסם 2004 בינואר 7 אני דוקא דלוק רצח (במובן הרע של המילה חחח) על חנות אחרת שלא אזכיר את שמה....אבל אני היתייאשתי ולא הלכתי לתבוע אותם.תעדכן אותנו בקשר לתביעה אני מת לראות איך תזכה ;D ;D קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
AciDBreeZe פורסם 2004 בינואר 7 מחבר Share פורסם 2004 בינואר 7 אל תתיאש , לפעמים במשפט יוצאים פרטים לאור שאולי ישביתו להם את העסק, למשל למה טכנאי עם הכשרה של שנה מצליח לתקן את הבעיהוטכנאי ב PCH לא הצליח לתקן את המחשבשלא לדבר על זה שיש להם חובה לתקן את המחשב הזה אחרי הכל אני משלם כסף והם צריכים לספק ולאחר שנתתי להם להוכיח את עצמם יותר מפעם פעמיים אלה כ6-7 עדיין המחשב אינו תוקן כפי שצריךאיזה אופטימיסט ישלח את המחשב שלו בכלל בפעם ה3? אני כנראה ממש חי בבועה כי שלחתי אותו לשם כ6-7 פעמים קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
biodome פורסם 2004 בינואר 7 Share פורסם 2004 בינואר 7 אני לא מבין למה שלחת את אבא שלך לראות שהמחשב עובד במקום ללכת בעצמך או לפחות להתלוות אליו.הרי אתה ידעת מתי קורות הבעיות, זה טיפשי להאשים אותם שהם לא טיפלו בבעיה במשחקים, כי הם לא ידעו שזה המקור למכאוביך.תראה לי מעבדת מחשבים שבאמת מריצה משחקים, ועושה את זה יותר מדקה-שתיים כדי לוודא..בכל מקרה אם היית הולך בעצמך ולא מתעצל, סביר להניח שהיית גומר את העניין בצורה יותר יפה..סה"כ זה נראה כאילו הם ניסו כמיטב יכולתם לפתור את העניין, ולא קלטו את הבעיה הספציפית..אולי הצגת את הדברים לא כל כך במדוייק, אבל אני לא רואה כאן ממש עילה לתביעה...גם הבחור השני:באמת ה-FridgeRock הוא שידרוג לעומת ה-STOCK אז אני לא מבין על מה אתה מתלונן..ולקלל את המזכירה שלהם גם לא נראה הכי בוגר בעולם. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Bug2000 פורסם 2004 בינואר 7 Share פורסם 2004 בינואר 7 כל כך מהללים את השירות של זיגזג... אזהו שגם להם יש פאדיחות :הזמנתי מהם לפני כמה חודשים שתי יחידות של ATP3 וכרטיס קול SB LIVE!הסיפור היה כזה: לאחר שחיכיתי שבועים לכרטיס קול מאז ההזמנה הם סופסוף אומרים לי שהיום המשלוח מגיע, היתי כל כך שמח. אני בא הביתה אחרי בית הספר ואמא שלי אומרת לי "השליח הגיע ביקש 1200 שח מזומן. לא היה לי להביא לו אז הוא לקח את המשלוח והלך" היתי בשוק! איזה שליח מפגר! עוד שאלתי אותם אם יש אפשרות לשלם לשליח והם אמרו לי במפורש שלא ועדיין השליח ביקש כסף מזומן, קשה לתאר מה היה קורא אם אמא שלי היתה משלמת לו... בקיצור זה היה קטע קצת(הרבה) מעצבן, אבל עדיין קיבלתי את המשלוח כמעט אחרי 3 שבועות... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Mortar פורסם 2004 בינואר 7 Share פורסם 2004 בינואר 7 כמה דברים שלמדתי מחנויות חומרה בארץ...אף פעם... בחיים שלך אל תקח משלוח !תמיד תלך לחנות לקבל את המוצר ותבדוק שהכל פועל יפה וטוב והכל תקין וזה בדיוק מה שהזמנת.והכי כדאי זה ללמוד להרכיב את המחשב לבד ובטח שגם להתקין ווינדוס לבד...נ.בשלא תבין אותי לא נכון... אני לא אומר שכל אדם בישראל צריך לדעת להרכיב מחשב, ממש לא.ואם אתה הולך על תביעה והכל אז כנס בהם, הגיע זמן לשים סוף לבזיון בשוק הזה, שוק ההיי טק והחומרה צריך להיות הכי מיקצועי שיש ובארץ זה פשוט שכונה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
matanyaniv פורסם 2004 בינואר 8 Share פורסם 2004 בינואר 8 אחרי התנסות עם החנות הזאת אבא שלי(שהוא מנהל חנות וסוחר) אמר לי משהו מאוד נכון:החנות גדלה למיימדים של "מפלצת", יש להם המון מחשבים להרכיב והרבה הזמנות ובגלל זה הם שמים לב לפרטים הקטנים והחשובים, אם הם היו שמים לב לכל פרטי ההזמנה ולכל הדברים החשובים הם היו גם אמינים קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
AciDBreeZe פורסם 2004 בינואר 8 מחבר Share פורסם 2004 בינואר 8 BioDome למה אני צריך להגיע למצב שאני צריך להגיע ממעלה אדומים עד לשם בשביל לבדוק מחשב?זה שאני לא הלכתי זה בגלל שאני תלמיד במשרה מלאה ואבא שלי שהוא אדם נורא עסוק כמו כן הוא במקרה נקרא לישיבה באזור החנות ולכן הלך במקומיאני, שהייתי בביצפר באותו זמן לא מתכוון ללכת לשם כדי לבדוק ובטח שלא מזמני החופשי בערבכי אני שילמתי כסףובעבור הכסף הזה אני צריך לקבל את מה שהזמנתיפועל כמו שצריךואני לא צריך לרדוף את המנהל של החברה בשביל שיתחיל להזיז דברים שםורק כשאני מאיים בתביעה הוא מתחיל להתקשר לפהלמה זה בכלל צריך להגיע לכדי תביעה?אבל אין מה לעשות, זה הגיעאנחנו משלמים להם בנתיים ( זה באשראי ואי אפשר להפסיק את זה ) והמחשב שלי באותו זמן לא פעללמה אני צריך לגשת ל2 טכנאים אחרים שיפתרו לי את הבעיה?הטכנאי בלוג'יק כביכול החליף לי את כל החלקים כמה פעמיםאבל מדוע זה ככה שכאשר מוחף הלוח אם שלי, בלוח אם זהה רק חדש המחשב פתאום מחליט לפעול?קוראים לזה לרמות לקוחואני חושב שהם ניצלו את העובדה שאני לא מבין גדול בחומרה בתביעה שלי תוגש על 2 נושאיםהם ישלמו לנו את עלויות הטכנאי והעורף דיןכמו כן סכום כלשהו עבור עוגמה נפשית וזה לא סתם משפט קליט מבית המשפטאכן נגרמה עוגמת נפש פה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
darkman פורסם 2004 בינואר 8 Share פורסם 2004 בינואר 8 חחחחח אתה מודע לזה שעד שתקבל פסק דין יש סיכוי שהחנות תתפרק(זה יכול לקחת כמה שנים העסק הזה)עצוב עצוב אבל זו מערכת המשפט בישראל קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
AciDBreeZe פורסם 2004 בינואר 8 מחבר Share פורסם 2004 בינואר 8 זה או זה או להתקפלואני יהיה עקשן בקטע הזהזה כבר הגיע לרמה של עקרוןשחנות צריכה לעבוד בצורה מסויימת ולא בביזיון כזה, ולא לתת לבנדאם להזמין מחשב לפני חמישה חודשים ושרק לאחר כמעט חצי שנה הוא עובד כמו שצריך, ולא בזכותם...אלוהים יודע כמה זמן זה היה יכול להמשך אם לא הייתי ניגש לעורך דין ולטכנאי שלו.המחשב ששבר את גב הגמל. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Ghosthunter פורסם 2004 בינואר 8 Share פורסם 2004 בינואר 8 אם כבר מדברים על חנויות ש"עובדות" על אנשיםואני מקווה שאני לא עובר בזה על אחד מחוקי הפורוםתראו מה הם רושמים שם על מה שרשום בעיתוניםותקראו מפרטים שלהם.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
AciDBreeZe פורסם 2004 בינואר 8 מחבר Share פורסם 2004 בינואר 8 הסבר את עצמך, לא הבנתי בדיוק על מה אתה מדבר... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
rk666 פורסם 2004 בינואר 8 Share פורסם 2004 בינואר 8 זה כרטיס אשראיכן אפשר לבטל, במספר מקרים1) המוצר לא הגיע תוך 14 יום, מיום ביצוע העסקה2) המוצר פגום, או סופק מוצר אחר.אני לא זוכר את הניסוח של המקרה השני אבל זה משהו דומהיש עוד כמה מקרים, תתקשר לחברת האשראי קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
biodome פורסם 2004 בינואר 8 Share פורסם 2004 בינואר 8 למה אני צריך להגיע למצב שאני צריך להגיע ממעלה אדומים עד לשם בשביל לבדוק מחשב?זה שאני לא הלכתי זה בגלל שאני תלמיד במשרה מלאה... אני, שהייתי בביצפר באותו זמן לא מתכוון ללכת לשם כדי לבדוק ובטח שלא מזמני החופשי בערב. כי אני שילמתי כסף, ובעבור הכסף הזה אני צריך לקבל את מה שהזמנתי פועל כמו שצריךאבל כמו שאמרת.. בחנות הוא כן פעל כמו שצריך..והוא נכנס למעבדה שלהם לבדיקות מספר פעמים כדי לוודא מה לא בסדר איתו.. (אגב הבדיקות הללו עלו לך כסף?)לא בדקו את הדברים שגרמו לך לבעיות כי אתה לא יכולת להתפנות מזמן הפנאי היקר שלך ולהגיע לשם ולדווח להם.אבל אצלהם הוא עבד כמו שצריך (ואבא שלך עד לכך)... מה הם אמורים לנחש מתי בדיוק המחשב עושה בעיות? בלי שתהיה שם אתה להסביר מה הבעיה הספציפית - אתה באמת מצפה שמשהו יפתר?אני לא אומר שזה תקין, אבל אל תצפה שמשהו יעבוד בארץ הזאתי בלי שתיגש לטפל בו בעצמך.חבל שזה כך, אבל עוד לא הגענו למצב של ארה"ב בו שירות הלקוח הוא מה שקובע. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
LioR CoHeN פורסם 2004 בינואר 8 Share פורסם 2004 בינואר 8 למה אני צריך להגיע למצב שאני צריך להגיע ממעלה אדומים עד לשם בשביל לבדוק מחשב?למה אני צריך לקרוא את התראד הזה למרות שכבר דברו על השירות שלהם מספר רב של פעמים רק בגלל שלך קשה לרשום כותרת אינפורמטיבית ונורמלית? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.