הסיפור שלי - תקראו הכל. - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הסיפור שלי - תקראו הכל.


AciDBreeZe

Recommended Posts

אוקי, הסיפור שלי מתחיל כבערך חמישה חודשים אחורה

לאחר שיחה קצרה עם חבר שלי , אני מחליט שנמאס מהמחשב הישן והמעאפן שלי ואני רוצה חדש

בחדווה ובססון אני יוצא לי לחניות לבדוק בקשר למספר חלקים שהוצגו באתר הזה כחלקים משתלמים\טובים

מסתבר לי שאין שם חלקים כאלה או אחרים ולכן אני צריך להזמין באינטרנט, וחבר שלי מביא לי אתר ששם אוכל לקנות את מחשב החלומות שלי

לאחר מספר שיחות השתכנעתי שאמנם הדבר אמין, שכנעתי את אבי וככה התחיל, אממ

גיהנום.

אני הזמנתי את המחשב שלי בתמימות ללא ידיעה למה שהולך לקרות

הזמנתי את המחשב וציינתי שם שיגיע תוך עשרה ימים.

במהלך הזמן הזה אני מקבל שיחה שכנראה אחד מהחלקים שאני הזמנתי לא קיים, ה Corsair

לאחר שיחה עם הטכנאי הוא שיכנע אותי ללכת על ה Kingston Hyperx שגם הוא לא רע ואף משתווה לקורסייר

זמן מאוחר מזמן ההזמנה המחשב מגיע, עם פיצוי של מארז שחור , לא כעסתי

המחשב מגיע ואני מתקין בו ווינדוס כאשר אני מגלה שאני צריך לכבות את המחשב פעמיים , לשים את הדיסק של בכונן ולחכות שהמחשב יעלה

התקנתי ואני דיי מאוכזב מהצורה שבה המחשב עובד

כי אכן המעבד עובד על חצי מהירות, ולא היה Down Cloack או כל דבר בנוסח כזה או אחר, ההגדרות בביוס היו טובות

החנות מתנצלת ומציע לשלם על השליחה בחזרה של המחשב למעבדה שלהם ותיקון

אני מסכים, אם כי קצת מאוכזב

המחשב חזור בשנית ואני בשמיים, סוף סוף אני יוכל להריץ משחקים חוץ מ Half-Life

המחשב, כצפוי מגיע ועובד במהירות המלאה אבל כלאחר מספר דקות עבודה, המחשב מכבה ומדליק את עצמו מחדש

אני מחזיר את המחשב לחנות והוא חוזר, עם אותה בעיה ככה המחשב חוזר ובא 4-5 פעמים עם אותה בעיה לאחר שכביכול הוא החליפו את כל החלקים

לאחר איום בתביעה הוא מציע לנו לבוא לראות שהמחשב תקין ורק אז לקחת אותו (הם גם החליפו את הכרטיס מסך שלי R9600PRO באחד שהוא NP)

אבא שלי הולך

המחשב נראה בסדר והם החזירו את ה R9600PRO שלי למקום

אבל מסתבר שהמחשב נכבה רק כאשר הוא מפעיל משחק\אינטרנט ואבא שלי רק ראה את המחשב כאשר הוא לא מצבע כלום למשך שעתיים

והמחשב חוזר כאשר הוא לא תקין

שוב מדובר בתביעה המחשב אצלהם הם מחליף הכל במחשב וחושב שהוא תיקן את הבעיה

אבל המחשב שוב עובד ומכבה את עצמו לאחר 6 פעמים שהמחשב הולך לפה ולשם ולאחר מספר שיחות רב עם הטכנאי ועם בעל החנות

אנחנו מביאים טכנאי משלנו שיתקן

הבעיה לא נפתרת והמחשב הולך אליהם, לאחר שהם מספרים כמה שקרים על הטכנאי ובקשר למה שהוא עשה

אני פונה אליו והוא מיד מראה לי כמה שהם טעו, והם טעו.

המחשב אצלהם בפעם ה7 חוזר מקולקל

אני נשבר לי התחת שלחנו את המחשב לעורך דין ולטכנאי שלו שיאבחן את הבעיה, יתקן ויגיש לנו דו"ח מדויק עם הבעיה שנוכל לתבוע את החנות

הטכנאי מחזיר את המחשב פעם אחת וישר מתקן את הבעיה כאשר הבעיה הייתה במאת'ר בורד ובמעבד.

את שמה של החברה של החברה לא אפרסם אתם מוזמנים לנחש, כי נראה שלא רק אני נדפקתי ע"י החנות הזאת (היא ברמת גן, זה כל מה שאני יכול להגיד...כדי שכל מה שפירסמתי פה לא יוכל לשמש כנגדינו בבית משפט).

עצה ממני אליכם, אם הצלחתם לנחש על איזו חברה אני מדבר, המנעו מהם והחרימו אותם

שאנשים אחרים לא יפגעו מחוסר היעילות והיושר שבו הם עובדים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 37
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

חנות ברמת גן?? יש כמה...

יש את זאת של ניורון( שזה לא בדיוק ברמת גן)

ויש את ******* , אני מנחש זאת נחנות?

אולי הם פשוט לא ידעו מה בעיה שם( לא יודע על איזה חנות מדובר) כנראה אנשים דפוקים שם...בטח אפילו לא ניסו להחליף את המעבד...

רוב הבעיות שציינת קוראות או בעיות ב מעבד, , ולוח...אלו החלקים העקרים שיכולים לעשות בעיות כאלו...

לא מבין איך ישר הם לא בדקו את זה...

ולדעתי התביע שלך מוצדקת.

מקווה שתזכה.

ולא תוותר להם אם הם יציעו לך כל מיני הצעות כדי להסיר את התביע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אנחנו מדברים על אותה חנות אז אני יכול להגיד שבאמת לא שווה לקנות מהחנות הזאת. הם פשוט רמאים ולא מקצועיים.

כאשר קניתי אצלהם מחשב לפני חודשיים, באתי לקחת אותו (בחלקים) כאשר הם ציינו בטלפון שכל החלקים נמצאים ואתה מוזמן לבוא לקחת אותם.

למחרת החלטתי לנסוע עם סבא שלי למקום. כאשר הגעתי הם מחפשים את החלקים שהזמנתי קרוב ל2 דקות ואז באים אליי ואומרים לי: אנחנו מצטערים אבל הכרטיס מסך שהזמנת לא אצלנו, שאלתי אותם איך זה יכול להיות? הם אנו לי: זה המצב... אנחנו יכולים להציע לך 9800NP בתוספת מחיר עם הנחה של 4%. סירבתי להצעה(יקר מדי בשבילי).

הייתי בהלם מזה שחיכיתי יותר מ3 שבועות וכאשר אני מגיע במיוחד מבת ים לרמת גן, הם אומרים לי שהכרטיס מסך לא אצלהם וגם בלי הסבר משכנע (" זה המצב"). טוב, בזה זה לא נגמר, הלכתי לשלם קודם כי בחרתי לשלם CASH ואז גיליתי כמה אנשים יכולים להיות לא מקצועיים... היה לי שינוי במפרט (שיניתי את הלוח אם) והמזכירה התחילה לספור את כל המחירים מחדש בפעם הראשונה היא אמרה לי שהמחיר הוא 4700 שח(בערך) למרות שהמחיר ההתחלתי היה 4300 וזה לא כולל את זה שהיחלפתי ללוח אם שעולה 150 שח פחות.נדהמתי לשמוע שהמחיר עלה ב500(!) שח והתחלתי לספור בראש והוכחתי לה בפעם הראשונה עד כמה שהיא דפוקה ולא יודעת לספור. בפעם השניה היא הגיעה למחיר שגבוה ב100 שח מהמחיר שהייתי אמור לשלם. אז כבר התרגזתי וביקשתי שהמזכירה השניה תספור את העניין ואז סוף כל סוף הגיעה הישועה ושילמתי את המחיר שהייתי צריך לשלם( זאת כמובן לאחר הסבר מעמיק למזכירה השניה, למה אסור להעסיק עובדות בלונדיניות שלא סיימו כיתה א').

לאחר מכן הלכתי לקבל את החלקים. אספתי אותם וסבא שלי אמר לי: רומן תבדוק טוב טוב את החלקים כדי להיות בטוח שלא עבדו עליך. בהתחלה חשבתי: למה שיעבדו עליי? חנות אמינה, המליצו לי עליה רבות בפורום. אבל החלטתי לבדוק את החלקים. קודם כל הזמנתי קירור BOX ומה שקיבלתי היה מעבד בלי קופסה עם סתם קופסה שהייתה פתוחה (כאילו המעבד לא תואם לקופסה) והקירור היה SPIRE FRIDGEROCK. ניגשתי אליהם והם אמרו לי שככה זה בא הBOX וזה שהם נתנו לי את ה SPIRE זה הם עשו לי טובה ונתנו לי ללא כסף את הקירור הזה. בזה זה לא נגמר, חזרתי לשקית עם הרכיבים ושוב גיליתי דבר מוזר: הזמנתי זכרונות טווינמוס 3200 CL2.0 עם ציפוי נחושת של הסינקים ב 700 שח ומה שקיבלתי היה 512 של טווינמוס 3200 CL2.5 ללא שום ציפוי. התרגזתי ובאתי אליהם שוב ושאלתי אותם מה זה? אז הם אמרו לי שהם לא שמו לה >:(

כל כך מעצבן. לפני כמה זמן קניתי בזיגזג V12 וכל כך נהניתי מהשירות שלהם :) רק לחצתי על כפתור ההזמנה אחרי חמש דקות הם התקשרו אלי ולקו את הפרטים שלי ולמחרת בצהריים הקירור היה אצלי. פשוט תענוג :D

ועוד דבר ששכחתי לציין: ידידה שלי קנתה משם מחשב ודפקו לה סידירום שלא עובד ולא נתנו לה דיסק של הלוח אם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

החנות שדיברת עליה...מתאים להם להיות ככה

בכל מקרה גם אני תומך בזיגזג, חבר שלי ביקש מהם למהר עם ההזמנה והוא קיבל את הרכיב ביום למחרת

הם עושים את מלאכתם כמו שצריך

ואפילו שפגשתי אותם בלאן פארטי של 3Dv דיברתי איתם בקשר לסיפור שלי וכמה זמן שזה לוקח ועוד מה שהיה לחבר שלי עם זיגזג ואיך שזה הגיע מהר והם זכרו איך קוראים לו ומה הוא הזמין ואפילו שהוא רשם שזה יגיע מהר ... יחס אישי ויותר אנושי בצירוף עם איכות עבודה

אני ממליץ עליהם אם כי לעולם אי אפשר להיות בטוחים בהזמנות באינטרנט...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם כבר אתה תובע אותם (כל הכבוד,רוב האנשים מתייאשים ולא עושים כלום),תלך עד הסוף,אל!!! תוותר.

אני שונא שינאת מוות חנויות כאלו,זלזול בלקוחות,חנות נורמלית שמגיע לה בעיה כזאת אחרי הפעם השניה או השלישית הם צריכים לקחת את המחשב לכמה ימים ולהתחיל לבדור אותו קומפלט.

תגרום לחנות לפשוט רגל :P ;D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...