עבור לתוכן

איך ניתן לברר יתרה בגולן טלקום?

Featured Replies

פורסם

כמה דקות דיברתי עד כה

כמה SMS וכו'

כדי לדעת אם יש חריגה מהחבילה, או לצורך חישוב.

חיפשתי לא מעט ולא מצאתי תשובה.

שירות הלקוחות שלהם לא מי יודע כמה.

פורסם

זה עדיין לא קיים, אבל הם אומרים שהם כבר עובדים על זה, ובקרוב זה יוכנס לאתר.

פורסם
  • מחבר

זה עדיין לא קיים, אבל הם אומרים שהם כבר עובדים על זה, ובקרוב זה יוכנס לאתר.

"עבדים על זה" גורם לי לחשוש שהסטטוס לא ישתנה.

תודה.

פורסם

אתה ממש ציני ולא נותן צ'אנס אפילו קטן לחברה שעדיין לא פועלת אפילו חודש, או מה ?

אז לידיעתך, בשבוע הראשון של גולן טלקום, אנשים התלוננו על כך שלא ניתן לשנות את סוג החבילה באתר. לאחר כשבוע, הם אמרו שהם עובדים על זה, וזה יוכנס לאתר בקרוב.

נחש לאחר כמה זמן זה הוכנס בפועל? בערך כשבוע נוסף.

אני מוכן להתערב שתוכל לצפות פירוט צריכה באתר תוך חודש מקסימום. ולא, אני לא עובד בגולן.

עריכה: אני אגב, ציני לגביי החברות הוותיקות שפועלות כבר 13 עד 17+ שנים. (17 זה סלקום) הם כבר במשך שנים על גבי שנים מרוויחים את הציניות שלי "ביושר".

לגביי גולן אין לי על מה להיות ציני עדיין, ואני מקווה שכך ישאר, כי להיות חברה הגונה זה לא משהוא שיש אינטרס מדוע לא לבצע בתנאים תחרותיים באמת - לקוחות מרוצים הם לקוחות טובים. כן, היו תקלות. כן, הוא יכל להתכונן יותר טוב. אבל אתה בטוח יודע מי לא עושה טעויות? - מי שלא עושה כלום.

פורסם
ולא, אני לא עובד בגולן.

זה ידוע שאין לגולן טלקום עובדים, במיוחד לא בשירות הלקוחות...

פורסם

קראתי שיש להם 40-50 עובדים במוקד מלכתחילה.

אני חושב שאם אני הייתי מנכ"ל חברה חדשה, בלי לדעת עדיין עד כמה באמת מהר החברה תצליח, וכל מה שהיה לך זה לראות את ההצלחה האיטית של רמי לוי, אז גם אני הייתי חושב שבשביל ההתחלה, 40 נציגים מספיקים עבורי, ואני ישכור עוד נציגים במשך הזמן ככל שאני אגדל.

בנוסף לכך, עכשיו אנו כבר יודעים שבמשך כמה ימים חברות הסלולר הותיקות מנעו את הניוד לחלוטין. (זה לא היה רק פלאפון. גם ה 2 האחרות מנעו, הם רק לא פרסמו את זה) וזה יצר עומס אדיר על המוקדי הטלפון שלהם.

תיהיה בטוח שגם פלאפון עם מספר נציגי השרות שלה, לא היתה יכולה להתמודד עם מספר ענק כזה של תקלות בבת אחת, לא כל שכן חברה חדשה חסרת נסיון בישראל.

פורסם

זה הייתה בדיחה...

:nixweiss:

אולי לא מאוד מוצלחת, אבל אין צורך לענות...

פורסם

"עבדים על זה" גורם לי לחשוש שהסטטוס לא ישתנה.

תודה.

הם דווקא הכניסו את האפשרות לשליחה חוזרת של סים תוך 4-5 ימים מרגע שהתחילו להתלונן על סימים שלא מגיעים, והחלו לשלוח ללקוחות חדשים הודעות config לאינטרנט ו MMS.

אני חייב להגיד שהשינויים אצלם הולכים מאוד, מאוד מהר.

פורסם

עכשיו באיחור קט, קלטתי.

היא היתה דווקא מוצלחת.

אבל תפסת אותי, אני מודה. אני טוקבקיסט של גולן.

ובגלל שכולנו כאן בשרות עושים זאת כל הזמן, אף אחד לא עונה לטלפונים שלכם!! :lol:

פורסם

רק אני לא מבין על איזו "חריגה מחבילה" הוא מדבר?

כאילו, יש את מהחבילה הברורה מאליה של 99 ש"ח בלתי מוגבל.

בנוסף יש גם איזושהי חבילה של 9.99 ש"ח שנותנת 60 דקות ו-60 SMS התחלתיים, ואח"כ העלות לדקת שיחה היא 18 אגורות והעלות ל-SMS היא אגורה (!) אחת בלבד - אבל זאת לא ממש חבילה של "מכסה". המהות של המסלול הזה היא "18 אגורות לדקה ו-1 אגורות ל-SMS". ה-60 ההתחלתיים זה סתם בשביל שלא תרגיש שאתה משלם סתם 10 שקל "דמי מנוי"...

פורסם

הוא מתלונן על כך שאין באתר פירוט חשבון בזמן אמת עבור חבילת ה 10 ש"ח, לצריכה מעבר ל 10 ש"ח. כמו שיש בדומה אצל החברות האחרות.

פורסם
  • מחבר

הוא מתלונן על כך שאין באתר פירוט חשבון בזמן אמת עבור חבילת ה 10 ש"ח, לצריכה מעבר ל 10 ש"ח. כמו שיש בדומה אצל החברות האחרות.

נכון, על כך הדיון.

אני רוצה לדעת כמה אשלם בחודש נתון וכמה שיחות ומיסרונים שחלתי.

תודה לכם על הדיעות וחומר המחשבה.

נמתין, ניתן צאנס.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים