פורסם 2004 בינואר 1221 שנים אני קניתי מהם כרטיס מסך TI 4200 128 MB DDR VIVO של gainwardמלפני איזה שנתיים הכל טוב אבל אל תסמוך על המשלוחים שלהם למה יש להם שם הרבה זבל משומש שניסו לדחוף לי.....הם נמצאים ברמת-גן ד"א מקווה שעזרתי
פורסם 2004 בינואר 1221 שנים הזמנתי VOLCANO 9 בא תוך 3 ימים. דבר חזק קיצצתי איתו גזר מלפפונים תפ'א עשיתי מיצים ועדיין מקרר לי תמעבד LOL אתה רציני? ד"א The_byter עובד שם
פורסם 2004 בינואר 1321 שנים מזל שלא הזמנתי מהם והעדפתי את Lamir , נקווה שהם לא יאכזבו , מחר או מחרתיים אמורה להגיע הקנייה ( בערך שבוע וחצי מההזמנה ) .
פורסם 2004 בינואר 1321 שנים אוקי, לי אישית לא היתה בעיה איתם והשירות היה מצויין.אבל אל תשכחו ששירות לא נמדד כשהכל טוב אלא כשיש בעיות.אחי קנה מהם מחשב ומאז הוא פשוט עבר מסכת של תלאות. בהתחלה הדיסק הקשיח היה מקולקל אח"כ התברר שיש תקלה בלוח האם והWindows קורס - עד כאן אין לי טענות כלפי PC Hardware, התקלות לא תלויות בהם ומי שלא מזמין הרכבה לא יכול להתלונן שהם לא בדקו את המערכת.הבעיה המרכזית היא השירות. השירות נמדד בשעה שיש בעיות כאלה, אחי מספר שהם פשוט התייחסו אליו נורא, ייבשו אותו בטלפון, כל פעם דחו אותו בתלך תבוא, ואמרו שיתקשרו אליו למרות שאף פעם הם לא התקשרו.בסוף, אחרי שהם לא הצליחו לספק לו את אותו דגם של לוח אם (וניסו לדחוף לו דרעקים אחרים) הוא החליט שעם חברה כזו הוא לא רוצה להיות קשור וביטל את העיסקה.קניתי הרבה בחנויות באינטרנט, אבל לא יכול להיות לי שום אינדיקטור לומר אם השירות טוב או לא כל עוד לא נתקלתי בבעיות שבשבילן אני צריך את האחריות. לדעתי הדבר החשוב ביותר בשירות הוא שנותן השירות לא יתן לך הרגשה שהוא "עושה לך טובה" במתן השירות, אלא זהו תפקידו.
פורסם 2004 בינואר 1321 שנים אפשר לסמוך על החנות PCHardware.co.il?בשום פנים ואופן לא!קניתי מהם זיכרון , והוא לא עבד (הגיע אלי לא תקין). אח שלי בא אליהם עם הזיכרון ו תעודת אחריות שלהם, הם אמרו לו שהזיכרון לא נקנה מהם...אתה עובד אלינו? אני לא חושב שהם עד כדי כך מפגרים
פורסם 2004 בינואר 1321 שנים למה שהוא יעבוד עליך? איזה אינטרס יש לו לעבוד עליך?מה אתה רומז שהוא שואב את הכוח שלו מהאנשים שהוא עובד עליהם?אתה בעצם רומז שהוא שד מהמדור השישי של גיהנום שבא לאמלל את החיים שלנו בעזרת שקרים נבזיים?זה מה שאתה רומז?! הא?!
פורסם 2004 בינואר 1321 שנים AciDBreeZe על מה אתה? אולי תביא לי גם?ממש נמאס לי מהיחס המזלזל הזה של החברות בארץ אתם יודעים מה אני יעשה וכדאי שגם אתם, אני הולך לשלוח להם מליוון פעם לדואר של החברה את הקישור לת'רד הזה עד שזה יצא להם מה**ת שהשרות שלהם מסריח!!!!
פורסם 2004 בינואר 1321 שנים אתה יכול להציף להם את האיי מייל כמה שאתה רוצה, זה לא מה שיעזור לך. ההפך, זה יעשה בשבילך את המצב יותר גרוע. פשוט לא קונים אצל חארות, יותר יעיל.
פורסם 2004 בינואר 1321 שנים מה הולך פה... אני היחיד שכן מרוצה מהשירות של החנות הזו? לא גם אני. שירות ממש טוב.
פורסם 2004 בינואר 1321 שנים אני חוזר על מה שאמרתי קודם, אם תמיד היה מצב שהכל טוב ואין צורך לממש את האחריות - סבבה, ממש לא אכפת לי מה רמת השירות של החנות.המבחן האמיתי של החנות זה כשיש בעיות.אתם צריכים לספר אילו בעיות היו לכם עם המוצרים ואיך הם פתרו אותן.בדגש על יחס ללקוח, פתרון מהיר לבעיה ועמידה בהסכמים.
פורסם 2004 בינואר 1321 שנים אקח דוגמא שלי, לא ממש מדובר בבעיה, אבל ניתן לומר שהמוכר לא היה חייב לבצע את אשר ביצע.רכשתי סטיק זכרון של חברת GeIL בנפח של 512Mb - רוחב פס של 2.7 ג'יגה (PC2700), בשלב מאוחר יותר שדרגתי את מערכת המחשב שלי אשר בין השאר כללה לוח אם התומך בזכרונות מסוג PC3200.לאחר כחודשיים של שימוש שוטף בסטיק (ללא אוברקלוק), נגשתי לחנות ובקשתי להחליף את הסטיק של גייל בסטיק של חברת טווינמוס מסוג PC3200 ולהוסיף סכום כספי למחיר ששילמתי בעבור הGeIL כך שיכסה את המחיר של הסטיק החדש של חברת טווינמוס.המוכר לא חשב יותר מדי ואמר לי שאחזיר את הסטיק (בהנחה שהוא במצב תקין), אשלים את הסכום הנדרש בעבור הטווינמוס ונבצע את ההחלפה.להזכירכם, מדובר בפרק זמן של כחודשיים לאחר רכישת הסטיק של GeIL והתקנתו במחשב, לאחר 14 ימי עבודה מביצוע הרכישה, המוכר לא חייב לקבל אותו בחזרה, אפילו אם הוא במצב תקין ונראה חדש לחלוטין.שמח וטוב לב, הגעתי לחנות עם הסטיק, המוכר עמד בהבטחתו, לקח את הסטיק של GeIL, לא טרח אפילו לבדוק, שלח אותי לדלפק השירות לקחת את הסטיק החדש לאחר שהשלמתי את הסכום הנדרש.ללא עיכובים, ללא עצבים. 8)
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.