בעיית תדרים עם גלקסי W החדש - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיית תדרים עם גלקסי W החדש


xtract1

Recommended Posts

אני מעוניין לרכוש מכשיר (או שניים) לבני משפחתי והוא עונה על כל הדרישות של מכשיר קומפקטי יחסית, זיכרון סביר (512M) ומעבד שאמור להיות מהיר. העניין היחידי הוא שאנחנו ברשת פלאפון ובמקום עבודתי של אבי אין כיסוי טוב למכשיר שתומך בתדר אחד ואילו כשיש כיסוי בשני התדרים הכל בסדר (בדקנו היום). בכל אופן, באתר הרשמי של סמסונג ישראל/סאני מצויין כי המכשיר תומך בתדרים של דור שלישי המתאימים לפלאפון בין היתר : 850 ו-2100 כפי שניתן לראות כאן

מהצד השני יש לנו אתר מאוד מכובד, GSMArena שלפי רשימת התדרים שם "נעלם" לו התדר הנוסף, 850, מהטבלה כפי שניתן לראות כאן

כדי לתמוך בעובדה שהמכשיר תומך בשני התדרים אפשר אולי רק לראות כי חברת פלאפון מוכרת אותו דרכה אך גם פה יש "אבל" כי גם שם יש מיני ו-SE RAY שעד כמה שידוע לי לא תומכים בשני התדרים. מישהו יודע בוודאות מה קורה פה ומוכן לעשות לי סדר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפי האתר של סמסונג, הוא תומך ב- 900/2100 בלבד (כפי שניתן לראות כאן: כאן [ב- Table view]). עם זאת, פעמים רבות היצרניות מייצרות כמה גרסאות למכשירים שלהן, עם תמיכה שונה בתדרים.

לדעתי כדאי שתתקשר אליהם ותברר את העניין מולם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מוזר, ב-GsmArena לא ראיתי שיש שתי גרסאות של אותו מכשיר אבל זה מסביר את העניין. אז אני צריך לחפש דגם 8150T אבל מניח שזה יעלה לי קצת יותר מה-1600 ש"ח שהמכשיר עולה בזאפ...בעיתי, זה בערך התקציב. יש לכם רעיון אחר אולי למכשיר שתומך בשני התדרים ובסביבות 1500 ש"ח?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...