סקירה קצרה Lexar 32GB Class 10 microSDHC Memory Card - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סקירה קצרה Lexar 32GB Class 10 microSDHC Memory Card


taotao

Recommended Posts

אז אחרי שה8GB (מוזיקה/תמונות ואפלקציות בעיקר) הדלדל במהירות, החלטתי להגדיל את הנפח, אם כבר אז כבר לכן הלכתי על המקסימום גם מבחינת הנפח וגם מבחינת הדירוג של הכרטיס,מה גם שביצועי המכשיר כאשר הזיכרון מדלדל בכרטיס הSD די נפגעים, ורואים את זה בעבודה לא הכי חלקה (לי אישית זה התחיל באזור ה150 מגה+- פנוים ומטה).

אחרי חיפושים קריאת ביקורות החלטתי ללכת על הכרטיס הזה:

Lexar 32GB Class 10 microSDHC Memory Card

הכרטיס נרכש מEBAY במחיר של 44 דולר (בעיגול למעלה) זהי יוצא כ165+- שקלים (כולל משלוח חינם).

הכרטיס הגיע מפורמט כבר (רק כרטיס בלי מתאם),העברתי את כלל התוכן מהכרטיס של ה8GB וביצעתי בדיקה עם SD TOOLS, על מנת באמת לראות שכן העסק אמין ביצעתי את הבדיקה 3 פעמים, אותו תוכן/גודל ולקחתי ממוצע, המכשיר שלי הוא DESIRE S עם גירסת 2.3.5 רום מקורי של .

SANDISK 8GB CLASS 4 - כתיבה 5 מגה/שניה קריאה 25 מגה/שניה

Lexar 32GB Class 10 - כתיבה 10 מגה/שניה קריאה 23 מגה/שניה

כמו שאתם רואים התוצאות מספקות בהחלט, אני לא אגיד שביצועי המכשיר השתפרו ורואים את זה באופן ברור כן, כי זה באמת משהו מאחורי הקלעים, מה שכן התופעה איטיות שהופיעה בעקבות הנפח הדל נעלמה.

בארץ לא מצאתי את הכרטיס זמין אבל ממה שראיתי ברשת הוא נמכר באזור ה230+-, חברות אחרות ברמה של CLASS 6 ומעלה עולות פי כמה וכמה יותר.

אם יש תוכנות אחרות שרלוונטיות לבדיקה, אתם מוזמנים לציין ואני אבחן את הכרטיס, כמו כן אם למישהו יש תוצאות של כרטיסים אחרים שהוא בדק אני אשמח לדעת מה הם :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום,

אני קניתי את ה Patriot LX Series Micro SDHC 32GB Class-10 מ KSP ב 190 שקלים.

לא היה לי כרטיס אחר לפני זה אז אני לא יכול להשוות לכלום, אבל הכל עובד חלק. עשיתי גם שלוש בדיקות עם SD TOOLS (שלא מזהה את הכרטיס) התוצאה שקיבלתי: כתיבה 10.5, קריאה 18.5.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...