עבור לתוכן

ארץ אוכלת רוכביה (?)

Featured Replies

פורסם

הכתבה הזאת נגד רוכבי הדו גלגלי.

המטרה שלהם לגרום לשנאה בין תושבי ישראל, מאשר להתייחס לבעיות הרציניות יותר.

במידה והם היו קצת יותר אובייקטיבים, הם היו מכניסים הרבה יותר נתונים מחו"ל כמו כמות תאונות בחו"ל במדינות בהן יש תרבות נהיגה נורמלית, או עלויות הביטוח שהרבה יותר זולות מאשר בארץ, או בכלל את אחוז הדו גלגלי שיש באותן מדינות.

במקום זאת נתנו דוגמא מינימלית ביותר, לקראת סיום הכתבה, וכמובן מרבית התושבים בארץ קוראים רק את הכותרת, מתעצבנים ולא מבינים על מה מדובר בתאכלס.

פורסם

כתבה זו היא על הכישלון בדמוקרטיה. ועל כך ש 2000 איש שמתפקדים למפלגה יכולים לעשות מה שבא להם עם החוק והגיון. מה הן הראיות המחקריות ששווה לי לממן את רוכבי האופנוע?

פורסם

דבר ראשון, חצי מהמספרים בכתבה הזאת מונפצים, ואין אפילו 2000 מתפקדים למפלגה...

ובמדינה מתוקנת היית מקבל בקלות ראיות מחקריות, אבל בארץ תרבות הנהיגה שואפת לאפס, וזורקים זין על כולם.

במיוחד שכל השרים מקבלים רכב, נהג צמוד, ולא משלמים על דלק...

במידה והדו גלגלי בעולם לא היה כלי יעיל, שגורם לירידה בעומסים בכביש וכו', הוא לא היה נפוץ במדינות רבות כל כך בעולם.

ולפי מה שאני זוכר, כרגע יש לך כ110 אלף כלים על הכביש, כשבפועל יש לך יותר מחצי מיליון רישיונות לדו גלגלי, בעקבות הביטוחים הגבוהים רובם בחרו להשאר עם רכב מאשר עם דו גלגלי.

עכשיו תחשוב שהביטוח יירד, ויתווספו לך חצי מיליון דו גלגליים במקום מכוניות על הכביש?

* תחשוב בבוקר כשאתה נוסע לעבודה על איילון או כביש 4 ופתאום אתה יכול להגיע לתל אביב מראש לציון ב12 דקות במקום בשעה וחצי...

* תחשוב שעל כל שעה שאתה חוסך, אתה יכול לעבוד אותה ולקבל לאותה במשכורת, וכמובן להרוויח הרבה יותר מהתוספת של כ40-60 שקלים לביטוח, ולא הסכום שהם כתבו (הם כתבו את הסכום הכללי ולא רק את מה שמתווסף)

* וכמובן תחשוב על כך, שאם הרכב שלך מונע 12 דקות, במקום שעה וחצי כמה דלק חסכת, וזה כמובן עוד יותר טוב לכיס...

להמשיך? :)

פורסם

כל הכתבה הזאת מסלפת ומגמתית נגד רעיון הדו"ג בארץ, כל פעם שיש עדכון חשוב בנושא הדו"ג נכנסת התעמולה של משרד האוצר לפעולה ומסיטים נגד הדו"ג בצורה ברורה וכל קורא שהוא מעבר לקורא הכותרת המפוצצת רואה את זה.

כתבה זו היא על הכישלון בדמוקרטיה. ועל כך ש 2000 איש שמתפקדים למפלגה יכולים לעשות מה שבא להם עם החוק והגיון. מה הן הראיות המחקריות ששווה לי לממן את רוכבי האופנוע?

כתבה זו היא על ניצחון של הדמוקרטיה, על זה שאנשים בחרו להתפקד ולהשפיע על נבחרי הציבור! ככה עובדת דמוקרטיה, נבחרי הציבור אמורים לעבוד בשבילינו!

רצית מחקרים? בבקשה

http://cars.walla.co.il/?w=/4703/1865783

זה אפילו עדיף ממחקר בארץ כי הוא נעשה באירופה.

בשיא המחמאה נעשה סיקור של ערוצי החדשות ועשו מחקר שנאמר בו שתחום הדו"ג מביא לחסכון של מיליארדים בפקקים וגודש ובבריאות.

חוץ מזה אתה לא "מסבסד" אף אחד, אם אתה חושב שאם לא היה תחום הדו"ג בארץ מישהו היה מוריד לך את עלות הפוליסה? אתה חי בסרט, האוצר כבר צעק בעבר שהנהגים "מסבסדים" את רוכבי הדו"ג וברגע שהעלו לנו בטרוף את הביטוח אף אחד לא הוריד לכם הנהגים את עלות הפוליסה והסיכוי שיעלו לכם את הפוליסה רק בגלל הנושא הזה הוא קלוש.

חברות הביטוח מרוויחות 700 מיליון שקל בשנה מביטוחי החובה אחרי ההפסד שהם סופגים מעלות הביטוח של הדו"ג, אז שלא יעבדו עליכם, אתם לא מסבסדים אף אחד, זה הם פשוט לא רוצים לבלוע את הסוכרייה המרה ביחד עם המתוקה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים