עבור לתוכן

המכונית של בטר פלייס- מכונית בלי הילוכים. איך זה עובד?

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

גם פה וגם בדיון שהיה בפורום הזה או צרכנות אני ציינתי שהקונספט של רכב חשמלי דפוק לדעתי כי הוא כולל בתוכו לרוב מצברים, שזה דבר חלש, לא אמין שמזהם בפניי עצמו ברגע שהוא מת, זה יגדיל את כריית העופרות, מתכות מזהמות וכימיכלים שיושבים בתוך המצברים של הרכבים החשמליים. פאן לא נשכח מאיפה מגיע אלינו המקור חשמל בארצינו הקטנטונת- פחם שגם הוא מזהם. כל עוד אנחנו לא קנדה (טורבינות מים) או הולנד (טורבינות רוח), להעביר את התלות מדלק לפחם לא יעשה אותנו יותר טובים, בייחוד כשחברת חשמל בקושי עומדת בצריכה של יולי-אוגוסט עם המזגנים, אז גם מכוניות!? :s05:

הפיתרון הוא כמו שאני רואה את זה הוא גז (מסוכן בתאונות) או פתרון אחר שעדיין לא נראה באופק אצלי...

בקיצור, השימוש בדלק ישאר פה לפחות עד סוף העשור הנוכחי לדעתי.

סטינו מהנושא המקורי... :P

פורסם

גם הפורד מודל T היה רכב חלש בזבזן ומזהם אבל עם התרחבות התפוצה והתחרות חל שיפור מתמיד

לא כל דבר מצליח, יש המצאות שתלו בהם תקוות כמו מנוע ואנקל שעל הנייר הציג שיפור רציני אבל במציאות נכשל

לא צריך לפסול רכב חשמלי, כמו שלא צריך לפסול גז או מימן, מי שיקבע זה השוק, אחרי שתהיה תפוצה רחבה יבואו השיפורים.

פורסם

זה דווקא יופי של מנוע אבל הוא נכשל מסחרית בגלל שהוא מזהם יותר ממנוע צילינדרים רגיל.

בשביל לפתור את בעיית הזיהום, הפכו את המנוע ליותר בזבזן וכיום הוא נמצא רק במזדה MX7 סליחה, RX8.

:silly:

פורסם

גם זה נגמר

הגירסה הבאה של הואנקל עשוייה להופיע כמנוע עזר למכונית חשמלית

פורסם

מעט מאוד שימוש במזוט. וזה רק כשאין ברירה (יקר מאוד ומזהם בטירוף).

המגמה היא לעבור לגז, הרבה מהתחמ"שים כבר משתמשים בגז.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים