פורסם 2012 במרץ 2913 שנים מחבר גם פה וגם בדיון שהיה בפורום הזה או צרכנות אני ציינתי שהקונספט של רכב חשמלי דפוק לדעתי כי הוא כולל בתוכו לרוב מצברים, שזה דבר חלש, לא אמין שמזהם בפניי עצמו ברגע שהוא מת, זה יגדיל את כריית העופרות, מתכות מזהמות וכימיכלים שיושבים בתוך המצברים של הרכבים החשמליים. פאן לא נשכח מאיפה מגיע אלינו המקור חשמל בארצינו הקטנטונת- פחם שגם הוא מזהם. כל עוד אנחנו לא קנדה (טורבינות מים) או הולנד (טורבינות רוח), להעביר את התלות מדלק לפחם לא יעשה אותנו יותר טובים, בייחוד כשחברת חשמל בקושי עומדת בצריכה של יולי-אוגוסט עם המזגנים, אז גם מכוניות!? :s05: הפיתרון הוא כמו שאני רואה את זה הוא גז (מסוכן בתאונות) או פתרון אחר שעדיין לא נראה באופק אצלי... בקיצור, השימוש בדלק ישאר פה לפחות עד סוף העשור הנוכחי לדעתי. סטינו מהנושא המקורי...
פורסם 2012 במרץ 2913 שנים גם הפורד מודל T היה רכב חלש בזבזן ומזהם אבל עם התרחבות התפוצה והתחרות חל שיפור מתמידלא כל דבר מצליח, יש המצאות שתלו בהם תקוות כמו מנוע ואנקל שעל הנייר הציג שיפור רציני אבל במציאות נכשללא צריך לפסול רכב חשמלי, כמו שלא צריך לפסול גז או מימן, מי שיקבע זה השוק, אחרי שתהיה תפוצה רחבה יבואו השיפורים.
פורסם 2012 במרץ 2913 שנים זה דווקא יופי של מנוע אבל הוא נכשל מסחרית בגלל שהוא מזהם יותר ממנוע צילינדרים רגיל. בשביל לפתור את בעיית הזיהום, הפכו את המנוע ליותר בזבזן וכיום הוא נמצא רק במזדה MX7 סליחה, RX8.
פורסם 2012 במרץ 3013 שנים לא, הן עובדות על גז ופחם (לא נפט).חברת החשמל עושה גם שימוש בסולר ובמזוט.http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%A9%D7%A7_%D7%94%D7%97%D7%A9%D7%9E%D7%9C_%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C
פורסם 2012 במרץ 3113 שנים מעט מאוד שימוש במזוט. וזה רק כשאין ברירה (יקר מאוד ומזהם בטירוף).המגמה היא לעבור לגז, הרבה מהתחמ"שים כבר משתמשים בגז.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.