שחקן נוסף יגיעו אלינו בקרוב - Hallo שקנתה את Five - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שחקן נוסף יגיעו אלינו בקרוב - Hallo שקנתה את Five


xtract1

Recommended Posts

אז את Five כבר כנראה לא נראה במתכונתה המקורית מאחר ו-Hallo קנתה את הפעילות שלה. הקידומת תהיה 055-44 והתדרים יהיו הן של פלאפון והן של פרטנר, כך שבעצם לא תהיה חובה (כמו ברמי לוי) להשתמש במכשירי הדור השלישי.

הם אמורים להיכנס לשוק בשבועות הקרובים, כך לפי הכתבה לפחות, ולהציע חבילות תקשורת כוללת בפחות מ-160 שקלים שאמורה לכלול (אם הבנתי נכון) שיחות, SMS'ים וגלישה בלתי מוגבלת.

נחכה ונראה ונאחל להם הרבה הרבה בהצלחה.

הכתבה המקורית

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני גם אצל רמי לוי כרגע אבל מאחר ואני מדבר ממש מעט וגולש ממש מעט (כ-50M) לא רואה איך החבילה הזו תדבר אליי.

בכל מקרה, אם אכן כך יהיה המצב, ובהנחה ולא יהיו תקלות או דברים בלתי צפויים, אם הם אכן יציעו את כל זה תמורת 150-160 ש"ח זה מוציא לפנסיה לחלוטין את כל חבילות ה-Clear של אורנג' וכמעט את כל החבילות (אחרי היקור של החודשים האחרונים) של פלאפון וסלקום שעולות (יחד עם למשל) 250. אתה עושה חבילה ללא הגבלה ב-160 שקלים, קונה מחנות פרטית או כל טלפון שאתה חפץ בו ושלום על .

בהחלט יכול להוות אלטרנטיבה נפלאה להמון המון אנשים שכן מדברים הרבה/המון

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מעניין, עד עכשיו פייב דיברו על 100/100/100 ב-55 שקלים לחודש (ולמי שמעוניין, מכשיר מודו-T בעלות דומה ובמתנה תקבל את החבילה הזאת "חינם" לשנה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אולי זה משהו שיהיה במקביל, עניין ה-55 שקלים יפנה ללקוחות שכיום נמצאים או שוקלים לעבור לרמי לוי, ואילו החבילה הבלתי מוגבלת תגנוב לקוחות רבים משלושת החברות הגדולות. אם זה משהו שיהיה זה הולך להיות קרב מאוד מאוד מעניין

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...