בעיית איטיות במשחקים - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיית איטיות במשחקים


etelsh4

Recommended Posts

לפני כמה זמן פתחתי כמה וכמה אשכולות בנוגע לבעיה שלי, אני אספר שוב בקצרה, יש לי שלושה משחקים (הכי כבדים שאני משחק בהם) Metro 2033 Crysis 2 ו-BF 3.

נתחיל ב-Metro, המשחק רוב הזמן לא רץ חלק ולפעמים הוא רץ חלק ולי יש שני כרטיסים של 6950 CF עם מעבד i5 2500K.

Crysis 2 כנ"ל רץ נורמלי ועם אני מתחיל לירות על קיר ולהסתכל מקרוב המשחק פשוט נהיה ממש איטי ואז כשאני חוזר להסתכל על השטח זה חוזר לרוץ ויש עוד קטעים שאני נכנס למהרה עם עור ועשן נהיה איטי.

BF 3, רוב המשחק רץ חלק אבל עם אני על מסוק ויש קטעים של עשן ופיצוצים המשחק איטי! אי אפשר לשחק ככה ועם שני 6950 זה לא אמור לקרות! אני רואה אנשים עם 6950 אחד רץ להם נורמלי, לפחות אין תתקיעות האלה.

לפני כמה זמן אמרתי שה-OC של המעבד נמחק, לפני כיומיים החזרתי את ה-OC והבעיה עדיין נשארת, שלשום גם ניקיתי את המחשב ובדקתי שהכל בסדר עם החיבורים, הכל מחובר כמו שצריך שני הכרטיסים ובלה בלה בלה, אני רוצה לדעת איך לקבל את מירב הביצועים משני הכרטיסים הגרועים האלה?! איך!? או שזה בכלל נורמלי ואני סתם פותח את האשכול? אגב, דרייבר עדכנתי אלף פעם, זה לא זה.

תודה לעוזרים!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יכול שזה נורמאלי , שלושת המשחקים האלה מעמיסים מאוד על הכרטיס (מטרו ידוע בהיותו משחק כבד בצורה בלתי נורמאלית כמעט) ואפילו עם 2 6950 יכול לקרות לך ירידות בFPS, נסה להוריד קצת פילטרים שהם מעמיסים מאוד ולא נותנים יותר מידי תמורה . ברזולוציה גבוהה (אני מתאר לעצמי שאתה משחק בFHD ) אתה יכול להוריד AA ולמיניהם(MSAA\POST AA \DEFR AA\ambient occlusion\motion blur) שמעמיסים מאוד וברזולוציה הגבוהה לא נותנים תמורה,תוריד אותם ואתה כמעט ולא תראה ירידה באיכות התמונה ועלייה דרסטית בFPS

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שטויות במיץ שתי hd6950 יכולים להתמודד עם כל דבר

.לי יש את הhd5870 והוא מתמודד עםbf3 בממוצע של 45,50 fps וקרייסיס היה לי וזה משחק ילדים בישבילו על 50,60 fps

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...