מערכת החינוך, כשלון שלה ? עצלות התלמידים ? או טיפשות. - עמוד 3 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מערכת החינוך, כשלון שלה ? עצלות התלמידים ? או טיפשות.


OR007

Recommended Posts

במקרה ולא ידעת, בית ספר לא לוקח (ואסור לו) כסף על הלימודים עצמם. הכסף הולך לטיולים ופעילויות שונות.

בקשר לחבר שלך, תלמיד שלא רואה טוב צריך להיות עם . אם אין לו אז הוא צריך לעשות את כל המאמצים בשביל להיות כמה שיותר קרוב ללוח. זאת לא אחריות של מורה והוא לא מחוייב לטפל בבעיה כזאת.

אני יודע שזה על הטיולים, אבל זה עדיין יותר מדי!

בקשר לילד שפעם אחת לא ראה טוב כי המורה כתבה לא ברור, לדעתי מותר לילד לבקש מהמורה שתקריא לו מה כתוב בשורה האחרונה שהיא כתבה בצורה מאוד מטושטת, והוא לא צריך להידפק בגלל שהמורה כתבה בקטן מדי / בטוש שהולך להיגמר או שהיא לא כתבה ברור (חוץ מזה שהילד הזה רואה מצויין, אף בדיקה לא הראתה שהוא זקוק למשקפיים).

עריכה -

נ.ב. גם אני חושב שהלימודים הרציניים וההשקעה מתחילה רק בכיתה ט'. למה? כי בחלק מהבתי ספר בארץ, ט' זה כבר תיכון (ואני ממש שם לב לזה השנה, למרות שאאני לומד עדיין בט' בחטיבה).

אני משקיע המון כל הסמסטר ואני מוציא ציונים גבוהים מאוד, אך בכיתה ז' הוצאתי ציונים יותר גבוהים עם הרבה פחות השקעה. למה? כי כיתה ז' היא כיתה ממש אבל ממש קלה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 44
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

Selinko, לדעתי אתה טועה.

זאת לא אשמת מערכת החינוך בלבד. המקסימום שאתה יכול להגיד זה שזאת אשמת מערכת החינוך וגם התלמידים, או לא רק התלמידים. לא מערכת החינוך בלבד.

ואני אסביר לך למה:

אתה אומר שמערכת החינוך צריכה להתאים את עצמה לתקופה חדשה, לילדים ונוער של היום.

זה דבר שלא יכול לקרות, מכיוון שהילדים והנוער של היום לא רוצים ללמוד. פעם, למידה הייתה מותרות. השכלה הייתה דבר שכל ילד רק חלם שיהיה לו, ורק העשירים באמת הצליחו להשיג את זה. כיום, כשהעולם (הבוגר לפחות) מבין שחינוך זה דבר הכרחי לכולם, הוא הפך להיות נגיש לכולם. וכשזה כבר לא דבר כ"כ נחשק ובלתי ניתן להשגה, ילדים לא רוצים בו.

ילדים לא רוצים ללמוד. נקודה. עכשיו, איך אתה רוצה שמערכת החינוך תתאים את עצמה לילדים שלא רוצים ללמוד? ההתאמה היחידה האפשרית פה היא לא ללמד. אי אפשר להכריח ילדים שלא רוצים ללמוד שילמדו. אי אפשר להתאים מערכת לילדים שלא רוצים ללמוד. כי כמה שלא ייאבקו, הילדים לא ילמדו אם הם לא ירצו ללמוד.

לכן, זאת לא המערכת שצריכה להתאים את עצמה לילדים שלא רוצים ללמוד. זה הילדים שצריכים להתאים את עצמם למערכת החינוך, ולהתחיל לרצות ללמוד.

מערכת החינוך בכל זאת התחילה להכריח ילדים ללמוד. וכאן נוצרות כל הבעיות במערכת.

בגיל צעיר, הילדים מתרגלים לחוסר למידה, לזילזול במערכת, במורים, במקצועות. וכשהם גדלים, אלה שכן מבינים את החשיבות שבחינוך, זה פשוט כבר מאוחר מידי בשבילם, כי את הרגלי הלמידה הלקויים הם כבר סיגלו בגיל צעיר יותר. ועכשיו זה קשה מאוד (או אולי בלתי אפשר) לשנות את ההרגלים האלה.

כל הזילזול הזה במערכת, הרגלי הלמידה הלקויים, חוסר הכבוד למבוגרים, זה הכל מתחיל בגיל 0, בבית, עם ההורים. עוד הרבה לפני מערכת החינוך.

אני אשמע במשפט הבא כמו מורה, אבל מה לעשות, זה נכון: לפני שמתחילים ללמוד מתמטיקה, או אנגלית, או פיסיקה, צריך ללמוד להיות בני אדם. לדעת לבדוק איפה אנחנו טועים ולא להטיח את האשמה על אחרים.

זה שטויות , מה שאנחנו לומדים בבית , לפחות רובנו ,לא מכניסים את זה לבי"ס לא רק שלא רוצים גם כי אין צורך .

צריך להיות בני אדם אבל זה לא קשור לחינוך בבית מפני שכאן האווירה אחרת וכאן זה עולם אחר , כך שזה לא קשור להורים או לבית אלא להסתגלות שלך לבי"ס ולמורים .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ולא רק זה , באנגלית למשל - כמעט כל מי שיושב ב 5 יח' בכלל לא לומד לפי התיאורים וכל הבולשיט הזה , אני למשל ב 5 יח' ובכלל לא נגעתי ב present או משהו כזה מכיתה ג' וזה בגלל שזה בא לי טבעית מסרטים ושפת אם-צרפתית[אותם אותיות,מילים דומות] ממחשבים ועוד כל מיני שטויות , וגם הייתי חודש באנגליה ואחרי זה ידעתי אנגלית כמו "פאקן אוסטרלי מזדיין" , ולא רק זה , תלמידים בסוציולוגיה ופסיכולוגיה צריכים לעשות עבודות גמר ויש לי חברה שעשתה על ההבדל בין תרבות הפאנקים בישראל ואלו שמחו"ל - את העבודה היא לגמרי לקחה ברצינות ועשתה אותה ונפגשה עם מומחה ועזרתי לה לחפש מידע באינטרנט , ולא יודע אם ראיתם אבל היה בגיא פינס להקקה של פריקים מאוסטרליה שתקעו שופר בתחת והיא הייתה שם בשביל לראיין אותם ,ומה?- הרכזת סוצ' ופסי' החליטה שזו עבודה לא כשרה!

זו זכות לחינוך?! למי יש חשק ללמוד אחרי כזה קטע מסריח! ומי רוצה לתת כבוד אחרי זה ?

חוצמזה הדרך של משרד החינוך ללמד יצאה מכלל שליטה וזה נהפך לבית חרושת לציונים ולא רק זה נשאר רק התחרותיות בין התלימידים , שום ערכים , שום בני אדם ושום כלום. חבל.קשה קשה קשה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תאמין לי, תקנה איזה ספר טוב כמו שאני קניתי של מט"ח "תחביר" ואתה תדע מעולה את החומר.

תחביר ! פאקינג שיט ! איזה ספר מזד*ן. כל כך שנאתי אותו. לא רציתי לראות אותו שוב בחיים שלי. >:(

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ולא רק זה , באנגלית למשל - כמעט כל מי שיושב ב 5 יח' בכלל לא לומד לפי התיאורים וכל הבולשיט הזה , אני למשל ב 5 יח' ובכלל לא נגעתי ב present או משהו כזה מכיתה ג' וזה בגלל שזה בא לי טבעית מסרטים ושפת אם-צרפתית[אותם אותיות,מילים דומות] ממחשבים ועוד כל מיני שטויות , וגם הייתי חודש באנגליה ואחרי זה ידעתי אנגלית כמו "פאקן אוסטרלי מזדיין" , ולא רק זה , תלמידים בסוציולוגיה ופסיכולוגיה צריכים לעשות עבודות גמר ויש לי חברה שעשתה על ההבדל בין תרבות הפאנקים בישראל ואלו שמחו"ל - את העבודה היא לגמרי לקחה ברצינות ועשתה אותה ונפגשה עם מומחה ועזרתי לה לחפש מידע באינטרנט , ולא יודע אם ראיתם אבל היה בגיא פינס להקקה של פריקים מאוסטרליה שתקעו שופר בתחת והיא הייתה שם בשביל לראיין אותם ,ומה?- הרכזת סוצ' ופסי' החליטה שזו עבודה לא כשרה!

זו זכות לחינוך?! למי יש חשק ללמוד אחרי כזה קטע מסריח! ומי רוצה לתת כבוד אחרי זה ?

חוצמזה הדרך של משרד החינוך ללמד יצאה מכלל שליטה וזה נהפך לבית חרושת לציונים ולא רק זה נשאר רק התחרותיות בין התלימידים , שום ערכים , שום בני אדם ושום כלום. חבל.קשה קשה קשה...

או ממילותיו של אנשטיין... המקור היחיד לידע הוא הניסיון

אני לגמרי מסכים עם מישה הבית ספר דופק אותנו מהתחלה למה מתחילים ללמוד לשון רק בכיתה ט' אם בכיתה י' כבר יש לנו בגרות? פיגור של לפחות 3 שנים! כנ"ל גם היסטוריה- לקראת המבחנים צריכים לזכור כל תשובה לשאלה דף ומשו WTF למי שאין טוב פשוט קשה לזכור כל כך הרבה דברים וקרוב לוואדי הוא יכשל או יקבל -70 עדיף לעשות עבודות בקשר למקצועות כאלו ולא מבחנים "לראות אם אתה זוכר ולמדת" , כי אין מה ללמוד אני מבין את החומר, כבר בתחילת השנה אחרי שאמרו לנו לקרוא בספר היסטוריה פרקים 1-3 קראתי עד 9 כי זה עינין אותי כל הקטע עם המלחמות, אבל לזכור??

וגם כל השיט הזה של המקצועות כמו ערבית/צרפתית, לימודי הארץ/גיאוגרפיה, דמוקרטיה, שפשוט סתם מעמיס ומפריע למקצועות החשובים באמת, כמו מתמטיקה שאני כבר בטוח שאני לא אהיה מסוגל לעשות 5 יחידות אלא 4 ומטה כי במקום להתכונן למבחן במתמטיקה התכוננתי בגיאוגרפיה... אומנם הוצאתי 94 אבל במתמטיקה הוצאתי 70 כי לא חזרתי על הגיאומטריה...

בקשר לקטע של התלמידים המפריעים גם לנו בכיתה יש תלמיד ערבי שלא לומד ורק מפריע ומנסה להתגרות באחרים קרוב לוודאי יהיה מוכר ירקות בשוק ;D אבל לי ולשאר הגאונים שרוצים להגיע לפסגה זה מפריע מאוד... פשוט אם הם לא רוצים ללמוד שיעיפו אותם וזהו או שישלחו אותם לאיזה מקום מיוחד שלומדים שם מראש להיות מוכר ירקות ולא להפריע לאחרים

ולסיום עוד משפט קשור של אנשטיין

רק שני דברים הם אינסופיים: היקום והטמטום האנושי, ואני עדיין לא בטוח לגבי הראשון

:-\

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 5 שבועות מאוחר יותר...

או ממילותיו של אנשטיין... המקור היחיד לידע הוא הניסיון

ולסיום עוד משפט קשור של אנשטיין

רק שני דברים הם אינסופיים: היקום והטמטום האנושי, ואני עדיין לא בטוח לגבי הראשון

:-\

תשמע יא בן אדם מצחיק עם משפטים עוד יותר מצחיקים שלא של איינשטיין

תמשיך להוציא 70 ב 3 יחידות במתמטיקה ואל תבלבל במוח

סבבה???

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא ניתן להאשים גורם אחד ויחיד בכישלון החינוכי. כולנו וכולם אשמים.

אז בואו דבר דבר, מההתחלה.

הילד נפגש עם מערכת החינוך לראשונה בגן הילדים, ושם כידוע לכולנו, ילדים יושבים באיזה צריף מטונף או בחצר מלאה בצואה של קלבים, יושבים ואוכלים חול (או דבק, אם הם בצריף) בזמן שהגננת קוראת עיתון "לאישה".

כזכור לי, אני שהייתי בגן סובייטי, קיבלתי הרבה העשרה בגן, בגיל 3 למדתי לקרוא (מההורים והסבים אבל). בגן היו לנו פעילויות ספורט, יצירה, עבודות יד, טיולים בחיק הטבע, שיעורי ריקוד, שירה ודרמה. אתם מאמינים שילדים בני 4 עד 6 העלו הצגה/מחזמר???

בבי"ס רוסי מעולם לא למדתי אבל למדתי עם ספרים ואכן הרמה שלהם לא משתווה לאלו בארץ.

אני עדיין לא מבינה כיצד ילד שמגיע לכיתה א' עדיין לא יודע לקרוא? ברוסיה בכיתה א' כבר כותבים מחובר וקוראים ומשננים שירים של סופרים דגולים כגון פושקין, יודעים כבר את לוח הכפל בע"פ, וכיו"ב. ובישראל...? כיתה א' בישראל זה בעצם extention של גן הילדים.

למה לכל הרוחות ילדים באים לבי"ס ללא ידע בסיסי של קרוא וכתוב? אולי כי ההורים שמטפלים בהם רוב הזמן לפני גיל בית ספר פשוט לא מקדישים להם מספיק זמן לחינוך בסיסי זה או דרך ארץ וערכים, מה שמביא אותנו לבעיות המשמעת הבלתי פוסקות. הילד, שרגיל שאמא סותמת לו את הפה בכך שהיא נותנת לו כל מה שהוא רוצה ולו רק לא להתמודד איתו (ואל לנו להאשים אותה... תארו לעצמכם לעבוד מ-9 עד 5 ועוד לעמוד 3 שעות בפקקים...). ברגע שילד מפונק ומזונח כזה מגיע לבי"ס ונתקל במסגרת שבה לא הכל הולך כפי שבא לו, הוא מתחיל להתפרע, לקלל, להציק, להרביץ ומה לא. וכאן, הורים, תלמידים ומורים כאחד תקועים בתוך בור שהם חפרו לעצמם כשהם החליטו שזו הפרה של הזכויות של הילד אם המורה מוציאה אותו מהכיתה במידה והיא לא יכולה להשתיק אותו או לגרום לו לחדול מלהתפרע. אסור להעניש, אסור להשעות, אסור להוציא מהכיתה, אסור לשים בפינה... כנראה שהורים חושבים שזאת לא הפרת זכויות כאשר הילד שלהם מתפרע ומונע מתלמידים אחרים את זכותם ללמוד (או זכותם לא לחטוף מכות) ולכן הם הכניסו את החוק ה"דפיקוקרטי" הזה למערכת החינוך. בי"ס לא צרייך להיות גוף דמוקרטי! זאת לא תכנית כבקשתך, זה בית ספר! וכמו בצבא, לא צרייך להיות שם שום מקום לדמוקרטיה מפגרת שכזאת.

מחצית מן היסודי זה חתיכת פח. הזמן לא מנוצל כראוי והוא ממשיך להיות מבוזבז בחטיבה במשך 3 שנים ואז כשמגיעים לתיכון מתחילים להשתגע שהנה, הבגרויות בפתח אבל לא למדנו כלום ומנסים לאנוס אותנו ולדחוף לנו יאמבה חומר בתוך פחות מ-3 שנים עם מורים חולי נפש עם caffeine overdose ומכירים פושעים לספרי לימוד שכל שנה יש להם הוצאה חדשה ולכן אי אפשר לקנות משומשים, הספריות בבתי הספר במצב קטסטרופלי שכן, בהן לא החליפו ספרים מאז שנות השמונים המוקדמות. אם זה לא דיי, שיטות הלימוד ממשיכות לדפוק אותנו. מאד מטרידה אותי העובדה שיותר ויותר הקבצות של 4 ו-5 יחידות במתמטיקה בבתי הספר נסגרות והם פשוט מורידים את כל התלמידים (גם אלו שיש להם פוטנציאל) ל-3 יח"ל, כמו שהם עשו אצלינו, במקום לעזור ולעודד תלמידים להשקיע ולעלות ל-4 יח"ל.

המצב של האנגלית בקטסטרופה. אני מוצאת את עצמי באמצע השיעור מתקנת את המורה...! במקום להשקיע כל כך בלהכניס לנו לראש את ההבדל בין Present Simple, Present Progressive, ושאר ירקות, יכלו ללמד אותנו אנגלית דוגרי! אני עד היום לא יודעת מה זה לכל הרוחות פרזנט עממה הזה והאנגלית שלי שוטפת, עם מבטא בריטי ואוצר מילים עשיר, ולא בזכות המורים בבית-הספר. אלא בזכות העובדה שצפיתי ביותר מדי בי.בי.סי., השתתפתי בתכנית "שגרירים צעירים" כך שיצא לי לדבר אנגלית אמיתית, ולא משהו ששורבט מספר לימוד מעפן עם ג'ודי סורפרייז או השד יודע מה עוד, קראתי המוווווון ספרים באנגלית, ספר שנתנו לנו לסכם בספרות, קראתי באנגלית, אפילו 2, והגשתי עבודות בעברית וקיבלתי 98 ו-100 על הספרים "התפוז המכני" ו-"1984", ועל אותם ספרים בבוק רפורט באנגלית, זה וכמה ספרים של ריצ'ארד אלן (למי שמכיר), בזמן ששאר הילדים (וזה כיתה י"ב, חברה', ואני קפצתי כיתה), קראו ספרים מפגרים שאורכם אינו עולה על 30 עמודים שהם שאלו בספריה. הכי יצירתי היה אחד שהגיש בוק רפורט על ספר קומיקס... זה פשוט פטאטי. אם אפשר היה לעשות 7 ולא 5 יחידות אנגלית, הייתי עושה, כי עשיתי את ה-5 ביריקה, באתי לבגרות באיחור של שעה, במצב של שיכרות, ויצאתי שעה לפני הזמן וקיבלתי איזה 90, אני יודעת... ובאנגלית מילולית קיבלתי 100 על המקום אחרי ששטפתי את הפלצנית הזקנה שקוראת לעצמה בוחנת בקוקני (Cockney) סטייל אינגליש והשארתי אותה המומה כמה דקות כי היא לא ציפתה למשהו כזה ושאלה אותי אם נולדתי באנגליה ומאד הופתעה לשמוע שנולדתי בסיביר...

עוד לא דיברנו על המקצועות שהם סתם זבל ושהם הורסים לנו את הריכוז שגם ככה אין לנו במקצועות החשובים באמת. תנ"ך למשל. אני מניחה שאתם, חברי לפורום, ברובכם יהודים וזה מעיק עליכם כמו אולקוס, העובדה שאתם צריכים ללמוד ספר דתי, ספק היסטורי, חסר תועלת. אז חשבו עליי, לא יהודיה, פגאנית אפילו ומה זה עושה לי... אז שמתי בולבול אחד גדול על כל הסיפור, איחלתי למורה הדוסית שיקח אותה השם, הברזתי מכל שיעור אפשרי, וכשלא הברזתי, ישבתי וציירתי בשיעורים או הכנתי שיעורים במקצוע אחר או קראתי ספר. החלטתי המקצוע המחורבן הזה לא יקח לי זמן יקר מלימודים למקצועות חשובים באמת וזה עבד. אמנם קיבלתי 55 בתנ"ך (איך?!?! הרי לא עשיתי כלום!!!), אבל לפחות המקצועות האחרים לא נפגעו מי יודע מה. אותו סיפור בשיעורי התעמלות... אתם כולכם בנים בפורום כאן אבל אין לכם מושג כמה מטומטם ומשפיל זה לעבוד על איזה ריקוד מטומטם עם אלמטנים ארוביים במשך חודשים כדי לעשות על זה בגרות בזמן שאתם רק עושים תרגילי . בסוף כמעט הלכתי מכות עם המורה אבל איכשהו עברנו את זה גם בלי לקפץ כמו בלרינה בטייץ וזה נגמר בכך שעשיתי בגרות עם הבנים (ושמעתי רכילות עסיסית על אחת המורות וקיבלתי עותק של תמונה שלה בעירום שהיא עצמה פרסמה באינטרנט...).

הדבר האחרון שארצה לדבר עליו הוא אנחנו, קהל התלמידים. אתם (אני אומרת אתם כי כבר סיימתי ללמוד), אתם לא רוצים ללמוד! אז למה לכל הרוחות אתם נשארים בבית-ספר??? כי אמא חושבת שאם תחממו את הכסא עוד שנה ועוד שנה אתם תצאו עורכי דין???

בואו ואספר לכם סיפור. היתה לנו מורה בכיתה י"א שבכל הכוח ניסתה ללמד את הכיתה שלנו שפשוט המשיכה להתפרע, לדבר בפלאפון, לפטפט, להבריז ולא לכבד את האישה המסכנה שבסה"כ רצתה את טובתינו. היא שאלה פעם אחת איזו פריחה אחת "למה את לא לומדת???" וההיא ענתה לה:"אני לא רוצה ללמוד. אני לא צריכה. אני אתחתן עם מישהו עשיר וזהו.". לא, זאת לא היתה בדיחה ולא תסריט מטלנובלה, הבחורה היתה רצינית במאה אחוז! מה שמעניין אותי זה, מי יקח אותה בכלל??? ;D

אז כן, כל הגורמים אשמים. הגיע הזמן לשינוי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצביעו דנה, הצביעו שינוי! ;D

אני מסכים, המערכת רקובה מיסודה..

גם אצלי מקור האנגלית לא הגיע מביה"ס.. טוב אני מאמין שלרוב האנשים פה האנגלית השתפרה בצורה משמעותית בעזרת הטלוויזיה, המוזיקה, והמחשב.. ככה זה בדור שלנו.. ההורים בקושי מסוגלים לדבר באנגלית בעוד שהצעירים יכולים להיחשב בתור אמריקאיים אוריגנליים.

וזה לא מפני שהם למדו זאת בביה"ס.

אני חושב שבכלל ככל שאנחנו מתפתחים אנחנו שמים לב שאנחנו מסוגלים ליותר.. שלימוד לפני מסגרת מאוד מגביל את היכולות שלנו.

אנחנו קוראים תיגר על המערכת והיא לא יודעת כיצד לטפל בנו, אלא נשארת אטומה.

מישהו שמע פעם על ה-Manifesto של The Mentor? איזה האקר שנתפס פעם.. הוא כתב קטע מאוד נחמד (שחלק ממנו צוטט בסרט Hackers).

הנה הקטע המלא:

Written on January 8, 1986

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

Another one got caught today, it's all over the papers. "Teenager

Arrested in Computer Crime Scandal", "Hacker Arrested after Bank Tampering"...

Damn kids. They're all alike.

But did you, in your three-piece psychology and 1950's technobrain,

ever take a look behind the eyes of the hacker? Did you ever wonder what

made him tick, what forces shaped him, what may have molded him?

I am a hacker, enter my world...

Mine is a world that begins with school... I'm smarter than most of

the other kids, this crap they teach us bores me...

Damn underachiever. They're all alike.

I'm in junior high or high school. I've listened to teachers explain

for the fifteenth time how to reduce a fraction. I understand it. "No, Ms.

Smith, I didn't show my work. I did it in my head..."

Damn kid. Probably copied it. They're all alike.

I made a discovery today. I found a computer. Wait a second, this is

cool. It does what I want it to. If it makes a mistake, it's because I

screwed it up. Not because it doesn't like me...

Or feels threatened by me...

Or thinks I'm a smart ass...

Or doesn't like teaching and shouldn't be here...

Damn kid. All he does is play games. They're all alike.

And then it happened... a door opened to a world... rushing through

the phone line like heroin through an addict's veins, an electronic pulse is

sent out, a refuge from the day-to-day incompetencies is sought... a board is

found.

"This is it... this is where I belong..."

I know everyone here... even if I've never met them, never talked to

them, may never hear from them again... I know you all...

Damn kid. Tying up the phone line again. They're all alike...

You bet your ass we're all alike... we've been spoon-fed baby food at

school when we hungered for steak... the bits of meat that you did let slip

through were pre-chewed and tasteless. We've been dominated by sadists, or

ignored by the apathetic. The few that had something to teach found us willing pupils,

but those few are like drops of water in the desert.

This is our world now... the world of the electron and the switch, the

beauty of the baud. We make use of a service already existing without paying

for what could be dirt-cheap if it wasn't run by profiteering gluttons, and

you call us criminals. We explore... and you call us criminals. We seek

after knowledge... and you call us criminals. We exist without skin color,

without nationality, without religious bias... and you call us criminals.

You build atomic bombs, you wage wars, you murder, cheat, and lie to us

and try to make us believe it's for our own good, yet we're the criminals.

Yes, I am a criminal. My crime is that of curiosity. My crime is

that of judging people by what they say and think, not what they look like.

My crime is that of outsmarting you, something that you will never forgive me

for.

I am a hacker, and this is my manifesto. You may stop this individual,

but you can't stop us all... after all, we're all alike.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תשמע יא בן אדם מצחיק עם משפטים עוד יותר מצחיקים שלא של איינשטיין

תמשיך להוציא 70 ב 3 יחידות במטמתיקה ואל תבלבל במוח

סבבה???

אף אחד לא מכריח אותך לקרוא הודעות שלי

זה שיש לך מוח של צימוק לא אומר שלאחרים גם יש

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצביעו דנה, הצביעו שינוי! ;D

ידעתי! ידעתי שמישהו יערב את "שינוי"! לא חשבתי שזה תהיה אתה אבל.... ::)

אבל כן, אשמח לרוץ לראשות הממשלה אחרי שאדפוק ככה איזו קריירה צבאית בחיל הים.

אז מה? אתה רוצה לממן לי קמפיין או שזאת תהיה לקיחת שוחד??? ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אצלי המצב בבי"ס ממש ממש גרועה...

במגילת זכויות התלמיד רשום שמותר למורים לעשות לתלמידים שני מבחנים בשבוע (סה"כ)

אצלנו יש בשבוע 3-5 מבחנים.

במגילת זכויות התלמיד רשום שלתלמידים מותר לצאת לשירותים באמצע שיעור.

אצלנו אסור בכלל לצאת מהכיתה שמהלך השיעור.

למורות יש כל מיני טיעונים נגד זכויות התלמיד אבל זו היא עובדה שאי אפשר לשנות!

דיברנו עם המחנכת-הכונפה לא עשתה כלום.

דיברנו עם רכזה השכבה-המעשנת הכבדה אמרה לנו שלמוסד שנקרא "בית הספר" שלנו יש חוקים אחרים.

דיברנו עם המורה לספרות והיסטוריה-הדבה שאלה אותנו "אתם מעדיפים פחות מבחנים שבכל אחד משהם יש יותר חומר?"

אבל זאת ממש לא בעיה שלנו איך לעשות שתהיה את אותה כמות חומר ופחות מבחנים-זוהי בעייתם של המורים.

אבל אל דאגה-אמא שלי עובדת במשרד החינוך וטובה היא חברה שלה. (אחראית זכויות התלמיד במוסדות של משרד החינוך)

טובה ממש לא אוהבת בתי ספר שבהם התלמידים נדפקים בגלל הבורות הבלתי נסבלת וההתעלמות הבלתי נלאית של המורים.

כשנראה מה היא יכולה לעשות בעניין (הרבה מאוד) אז נדבר.

בתודה, תלמיד חטיבה כועס מאוד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ידעתי! ידעתי שמישהו יערב את "שינוי"! לא חשבתי שזה תהיה אתה אבל....

אני הבן אדם הכי אטום פוליטית שאת מכירה בטח.. אין לי מושג מי אלו שינוי, ות'אמת - לא איכפת לי.. ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אצלי המצב בבי"ס ממש ממש גרועה...

במגילת זכויות התלמיד רשום שמותר למורים לעשות לתלמידים שני מבחנים בשבוע (סה"כ)

אצלנו יש בשבוע 3-5 מבחנים.

במגילת זכויות התלמיד רשום שלתלמידים מותר לצאת לשירותים באמצע שיעור.

אצלנו אסור בכלל לצאת מהכיתה שמהלך השיעור.

למורות יש כל מיני טיעונים נגד זכויות התלמיד אבל זו היא עובדה שאי אפשר לשנות!

דיברנו עם המחנכת-הכונפה לא עשתה כלום.

דיברנו עם רכזה השכבה-המעשנת הכבדה אמרה לנו שלמוסד שנקרא "בית הספר" שלנו יש חוקים אחרים.

דיברנו עם המורה לספרות והיסטוריה-הדבה שאלה אותנו "אתם מעדיפים פחות מבחנים שבכל אחד משהם יש יותר חומר?"

אבל זאת ממש לא בעיה שלנו איך לעשות שתהיה את אותה כמות חומר ופחות מבחנים-זוהי בעייתם של המורים.

אבל אל דאגה-אמא שלי עובדת במשרד החינוך וטובה היא חברה שלה. (אחראית זכויות התלמיד במוסדות של משרד החינוך)

טובה ממש לא אוהבת בתי ספר שבהם התלמידים נדפקים בגלל הבורות הבלתי נסבלת וההתעלמות הבלתי נלאית של המורים.

כשנראה מה היא יכולה לעשות בעניין (הרבה מאוד) אז נדבר.

בתודה, תלמיד חטיבה כועס מאוד.

יש מצב שאתה לומד בעמ"ל א' בפת"ת???

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא יכול להשוואת את מערכת החינוך בארץ לשום מערכת חינוך אחרת בניגוד לחלק מחברי הפורום(אע"פ שנראה שהמודל של הגוש המזרחי יעיל מזה המערבי).

אני לא מוגדר כתלמיד חרוץ במיוחד, פרט למתמ' ואנגלית בהם אני מכין ש.ב בקביעות, בשאר המקצועות אני מכין ש.ב במשך 20-30 דקות כשאני מגיע לבית הספר, ובכל זאת אני נחשב תלמיד טוב מאוד עם ממוצע קרוב ל90.

לדעתי, הבעיה העיקרית היא חינוך התלמידים ובעיקר התופעה של כבוד למורה, כאשר תלמידים מבריזים בקביעות משיעורים וכאשר הם נמצאים הם עסוקים בהכל פרט להקשבה למורה לעיתים אפילו מפריעים לשיעור עצמו אין סיכוי שהם יצליחו והם צריכים לבוא בטענות לעצמם ולא להתווכח עם המורים, תוך כדי רדיפה בלתי פוסקת אחריהם בניסיון לערער על הציון.

אמנם ישנה בעיה של מורים לא מוצלחים כל כך, בעיקר במתמ' ואנגלית , אך הם לא הסיבה שתלמיד לא יעבור את ה75-80(כל ציון מתחת ל80 נראה לי כלא מספיק אבל זה כבר נושא אחר).

לסיכום, לדעתי הבעיה הראשית היא בתלמידים ובחינוך שהם מקבלים בבית- כבוד לבני אדם ככל ומורים בפרט צריכים להקנות בבית לא בבית הספר.

כאשר התלמידים יפנימו בעיה זו וישופרו ספרי הלימוד, שלעיתים נדמה לי שהם בעלי רמה נמוכה מידי, והמורים יעברו יותר קורסי הוראה מצב מערכת החינוך יהיה טוב בהרבה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...