The future is here - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

The future is here


Ewingum

Recommended Posts

חשבתם שעולמות סטייל Freelancer הם בדיוניים (לא החלל, העולם עצמו)? חשבתם ש1984, בו מפקחים על חייכם, הוא אינו אפשרי? או שכל הנושא של ערים טכנולוגיות סגורות (לי זכורים בנושא פרק בגולשים בזמן, ועוד סרטים יותר "רציניים") לא יכול להתקיים?

קבלו את הפרוייקט הבא:

http://images.maariv.co.il/cache/ART611813.html

(לי מופיע שם רק תגובות, אני קראתי בגרסה המודפסת של מעריב, אך לפי מה שביררתי באייסיקיו אנשים רואים כתבה ואני מניח שזה אצלי ככה רק בגלל כל מיני תוכנות הגנה - תקנו אותי אם גם לכם יש בעיה לראות)

הדבר גם מדהים, מבחינת היקף וטכנולוגיה, ואותי גם קצת מבעית, בו זמנית. בקומפלקס הטכנולוגי הזה, שלפי התמונות המסדרונות שלו נראים כאילו נלקחו ישר מתוך Freelancer/Starwars/קטעים מבלייד ראנר, כל חדר, לא משנה אם זה חדר מגורים או עבודה, מצולם 24 שעות ע"י דיגיטלית. שאיפת היזם היא יצירת עיר מבודדת, בא יש הכל - חנויות, מסעדות, בילויים וכו'. כל העיר מרושתת, וכל רכיב מנוהל ע"י מחשבים - מאורות (אין כפתורים להדלקת אורות - מחשבים מנהלים זאת, אני מניח שלפי "האם מישהו נמצא בחדר") ועד מעבר בתוך הקומפלקס, שדורש אישרור של הרשאות כל אחד. עלות דירת מגורים בפרוייקט זה הינה 1,000,000 דולרים.

the future is here והוא אסיאתי-קפיטליסטי (בלייד-ראנר מישהו?).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תראה, זה בהונג קונג, שעד לפני זמן לא רב (שכחתי את השנה) היו תחת שלטון בריטי לכל דבר... מה גם שאם אני לא טועה הסינים לא השליטו את אותה בקרה בהונג קונג כמו בשאר סין. צריך לקחת בחשבון גם שזה לא מיועד לאזרחים סיניים, שאני בספק אם קיימים שם יותר מדי אזרחים שיכולים להרשות לעצמם את ה"תענוג". בכלל, כל העניין הזה נשמע לי מאוד מתאים ליפנים, עם החברה המעמדית שלהם כאשר מעמדות זה גם ביחס לתפקיד בחברה (עבודה, לא רק society). מצד שני אני לא כזה בקיא באורחות החיים היפניות ויכול להיות שאני מדבר שטויות :) .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Ewingum, השנה הייתה 1997, לאחר 100 שנים של שלטון בריטי, הונג קונג הוחזרה לשליטתה של סין.

העובדה שהיא היית תחת שליטה בריטית עד התקופה האחרונה גרמו לה להתפתח בצורה ניכרת משאר סין וזה מתבטא בעיקר במבנים מפוארים והחשיפה לטכנולוגיה באיזור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...