עבור לתוכן

בעיה עם סלקום - האם החוק לטובתי?

Featured Replies

פורסם

שלום לכולם,

יש לי מכשיר אנדרואיד מזה שנתיים, אני מנוי בסלקום בחבילת גלישה של 300 מגה (וזה מספיק בהחלט - מטרת החבילה היא בעיקר מיילים),

מעולם לא יצא שחרגתי אפילו ב-K אחד, אני מקפיד תמיד לוודא שאני נמצא במסגרת החבילה שכן חריגה ממנה גוררת חשבון של מאות שקלים.

שלשום הייתי בשימוש של 148 מגה ומשום מה רוב היום לא היה לי אינטנט במכשיר, חשבתי שיש בסלקום תקלה והתעלמתי מזה,

בערב אכן חזר האינטרנט ואיתו הודעה שאני גולש בתעריף מזדמן ושהחשבון עלול להגיע לאלפי שקלים.

בדקתי את מצב החשבון שלי וראיתי שאכן יש לי חשבון של 600 ש"ח (שזה רק על הגלישה) ושצרכתי קרוב ל 500 מגה של גלישה.

המכשיר שלי במוניטור עדיין מראה 170 מגה וחשבתי לעצמי שיש טעות.

התקשרתי לסלקום, הם מתעקשים שהתבצעה גלישה בכמות המצוינת מעלה, הם לא יודעים להגיד לי איפה גלשתי - טוענים שזה מידע שאמור לשמור על צנעת הפרט למרות שאני זה שהמכשיר בבעלותו ואני רוצה לדעת היכן התבצעה הגלישה ובנוסף לכל זה הם מאשרים (ויש את זה מוקלט) שלא נשלחו לי הודעות התרעה כלשהן שמצב התפוסת גלישה שלי עומד על 50, 75 ו90% כמו שבדר"כ הם עושים (מישהו אמר לי אף שהם מחוייבים ע"פ חוק).

כששאלתי למה לא קיבלתי הודעות התרעה הם טענו כי מאחר והיה מדובר בגלישה רצופה שצרכה 300 מגה הם לא שולחים הודעות, האם זה תקין?

מה אני יכול לעשות? האם החוק לטובתי במקרה זה או שאין לי ברירה אלה לשלם ולשתוק?

תודה לעונים...

פורסם

שלום ofir_bl,

נשמח לבדוק את פניתך.

אנא, העבר לנו את פרטיך האישיים בסלקום בצירוף הכינוי בפורום לכתובת המייל pniot2@cellcom.co.il

בברכה,

מחלקת השירות

סלקום

פורסם

מה זה השטויות האלה? הם היו חייבים לשלוח לך הודעה שאתה עומד להגיע למגבלת הגלישה שלך.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים