מתעניין ב-Sony Ericsson Cedar j108 - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מתעניין ב-Sony Ericsson Cedar j108


Googleness

Recommended Posts

http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/cedar?cc=il&lc=he#view=overview

אהלן,

יש לי N95 שעומד למות בכל רגע (מזמם בטעינה, מת אחרי 30 דקות של שיחה וסובל מבאג מעצבן שפותח את תוכנת המצלמה). בנוגע לסמארטפונים למיניהם אין לי שימוש, למעשה למשפחה הקרובה שלי יש 3 אייפונים (4 ו3GS, כנראה יהפכו כולם ל4S בעתיד), בנוסף אחותי ובדת במוקד תמיכה מיוחד לסמארטפונים באחת הרשתות הגדולות ככה שמספר מכשירים מהמובילים בשוק עברו אצלי כשהיא התלמדה בהם.

לא מעניין אותי כל כך סמארטפונים מתקדמים מאין אלה מכיוון שאני לא נהנה ולא נוח לי כל כך להשתמש בהם למטרות שמעבר לשיחות ואולי גלישה מינורית כלשהי מעת לעת. לדעתי הרבה יותר פרקטי להשתמש במחשב טאבלט עם גישה לאינטרנט בדור 3/WIFI בשביל זה ואולי ארכוש לי אחד בעתיד כשהמחירים יהיו עממיים יותר.

מבחינתי טלפון צריך לשמש לשיחות, SMS וMMS במקרה הצורך. בעדיפות שנייה האזנה למוזיקה ומצלמה סבירה למקרים דחופים (כמו למשל שהולכים ברחוב וקולטים שסוטה אחד זרק זבל לפח ציבורי וזה נראה כמו חביתוש). גם היה לי חשוב שהמכשיר יהיה דור 3 כי סלקום המרושעים מכריחים אותי להחזיק את הדור 3 בתשלום. וכמובן זמן סוללה נורמלי שיאפשר לי להטעין את המכשיר פעם ביום לכמה שעות כשאני ישן במקום להסתובב עם מטען.

בכל מקרה לשימושים שהזכרתי איך הדגם הזה?

ראיתי בזאפ ( http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=776618 ) שיש אפשרות להשיג אותו גם בפחות מ400 שקל (וכבר יש לי 3 מכשירי K800i עם קווים אחרים ככה שאני מכיר את המערכת הפעלה שלו). כדאי? או שיש משהו באותו טווח מחירים שנחשב אמין יותר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...