להוריד משחקים לאנדרואיד עולה כסף? - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

להוריד משחקים לאנדרואיד עולה כסף?


yoni_h

Recommended Posts

לאבא שלי יש מכשיר סמארטפון של מהעבודה אבל אין לו מסלול עם .

השאלה שלי היא אם אני מתחבר דרך WIFI ומוריד משחקים דרך המרקט שמוגדרים כ-FREE, האם בחשבון החודשי יירד לו כסף על כל משחק שהורדתי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקי, רציתי לוודא את זה איתכם כי לפני כמה חודשים הורדתי אנגרי ברדס שהיה רשום FREE, והוא לא ביקש שום פרטי אשראי אבל בחשבונית החודשית ירד לו בחשבון על הורדת או משהו כזה. יכול להיות שזה עלה כסף בגלל שהיתי מחובר לאינטרנט לא דרך WIFI? למרות שנראלי שהיתי בWIFI..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה מדבר על החשבונית של החברה הסלולרית? זה לא קשור למרקט של גוגל, זאת כנראה הורדה של משהו מה"חנות" של החברה הסלולרית עצמה.

תשלום על בתשלום מהמרקט פשוט יורדות בכרטיס האשראי כמו כל קניה רגילה בחנות. אין לזה קשר לחשבונית של החברה הסלולרית. אתה משלם את זה לגוגל, לא לסלקום/אורנג'/פלאפון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חשבתי עכשיו על משהו אחר.

נגיד כל אלה עם מסלולי הגלישה של 2GB נגיד. אז כל משחק/אפליקציה שהם מורידים יורד להם מה-2GB האלה נכון? אז לאבא שלי אין בכלל חבילת גלישה, אז עדיין.. הוא לא ישלם על זה אם הוא יוריד?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חבילת גלישה זה . כמו שאתה משלם לבזק ונטוויז'ן (לדוג') על האינטרנט, כך יש גם לחברות הסלולריות. ההבדל הוא שהן משתמשות בתקשורת נתונים סלולרית, שלא תלוייה במיקום או בחיבור פיזי. בניגוד לאינטרנט למחשבים, בו משלמים על מהירות, בתקשורת נתונים ישנם שני מודלים- המודל הישן- נפח הורדה; והמודל החדש- לפי מהירות (ממש כמו באינטרנט רגיל). החדש באופן תיאורטי לא מוגבל בנפח. בפועל החברות מפעילות סנקציות על מי שמוריד יותר מידי.

אם אתה מוריד קובץ מהאינטרנט או גולש באינטרנט בחיבור WiFi- אתה לא משלם להן (לחברות הסלולריות) כלום. לא האינטרנט ולא התוכן שלהן.

אם אתה מוריד או גולש בחיבור נתונים סלולרי- זה יורד מהחבילה או (במידה ואין חבילה) ישירות מהחשבון [של החברה הסלולירית] בתעריף מוגזם.

הורדה מהמרקט היא כמו גלישה או הורדמה מקום מקום אחר בהקשר הזה. בתשלום במרקט גם לא קשורות לחברות הסלולריות, אתה משלם (חיוב ישיר בכ"א) למפתחים [ואולי גם קצת לגוגל].

בחנות ובפורטל שם החברה הסלולרית לעומת זאת, אתה משלם הן על האינטרנט והן על התוכן לחברה הסלולרית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...