עבור לתוכן

אחריות של דל

Featured Replies

פורסם

היי,

קניתי מחשב n5010 של דל מארה"ב (שם הדגם נקרא 15R) ושלחתי אותו אלי דרך חברת ezbuyus (כמו mustop).

נקנה ב 1.1, עם אחריות לשנה בארה"ב.

יש לי כרגע בעיה עם חלק ספיציפי וקטן, כרטיס הבלוטוס שנמצא בתוך המחשב. אני משתמש באוזניות בלוטוס, ולפעמים הכרטיס נכבה מעצמו וכמובן מנתק את האוזניה (אני יודע שהוא נכבה כי אייקון הבלוטוס נעלם וגם הוא נעלם ממנהל ההתקנים).

ואז יש צורך לשים את המחשב למצב שינה ולהפעיל כדי שהבלוטוס יחזור לפעול.

נראה שמדובר בבעיית חומרה, כי בוצע פירמוט בתקופה האחרונה. אבל האם אוכל לקבל אחריות כלשהי מדל?

האחריות כאמור לא זמינה בארץ, אבל בסך הכול מדובר בחלק קטן שאני יכול גם להרכיב בעצמי, פתחתי את המחשב כבר מספר פעמים כדי לנקות אותו. בפעם האחרונה גם ניסיתי לנקות את המגעים של הכרטיס בלוטוס ולהרכיב מחדש, זה לא פתר את הבעיה.

באיביי מוכרים חלק שנראה דיי דומה אבל לא מצוין שהוא מתאים לדגם של המחשב שלי, ואני לא רוצה להסתכן בכך שהוא לא יתאים.

פורסם

בדקת את הגדרות החיסכון בחשמל?אם כן, תחסוך את כאב הראש ותרכוש מתאם בלוטות' מאיביי (עולה דולר אחד)

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים