htc sensation VS Moto Atrix VS Nexus S - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

htc sensation VS Moto Atrix VS Nexus S


xtract1

Recommended Posts

אהלן. יש מצב שאוטוטו ארכוש מכשיר חדש (ואקבל עליו ניתוק זיקה). אני מעוניין במכשיר בסביבות ה-2000 ש"ח (עדיפות לכמה שיותר קרוב ל-2000 מטעמי ניתוק זיקה כאמור). בכל אופן, אין לי דרישות ספציפיות מלבד - כמה שיותר טוב מהכל. כעיקרון היתי שמח שיהיה כמה שיותר קל, אבל לא קריטי מאוד. חומרתית המוטורולה וה-HTC "לא רואים ממטר" את הנקסוס, אבל זה עדיין נקסוס והוא מצויין, "טהור" והכי קל. מצד שני שני האחרים בעלי ליבה כפולה. נטיית הלב נוטה לכיוון ה-HTC, אבל חבל שלא דחפו לו 1GB של זיכרון כמו למוטורולה. לרעתו עומד משקל של כ-150 גרם.

http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=3709&idPhone2=3875

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הייתי באותה סיטואציה כמוך, ובסוף החלטתי ללכת על ה-LG OPTIMUS 2X מכיוון שהוא סוג של פשרת אמצע. הוא מכיל חיבור מיקרו , בדומה לאטריקס, מסך 4 אינטש' בדומה לאייפון/אייפד, 512MB שזה יחסית סטנדטי, 8MP מצוינת עם חזק וטוב לטעמי יותר טוב מהפלאש הכפול במיילסטון של אחי הקטן ויש לו תמיכה רחבה ברומים ופיתוח. יש לו מרכז מיוחד של משחקים שפועל על המעבד הגרפי המיוחד שהוא מריץ.

הסיבה היחידה לאטריקס היא כל התחנות ואולי עוד כמה דברים שוליים אחרים. סה"כ הוא יחסית נחות והזיכרון "הגדול" של הג'יגה שאתה רואה מיועד לעריסת לפ-דוק המפורסמת כי המחשב דורש גם . סה"כ המצלמה אצלו 5 מ"פ ורק עכשיו שיחררו לו את הבוט-לאודר לרוט וכד'..

סנסיישן- מדובר כבר במכשיר 4.3" שלא בטוח נוח לכולם כי 4" זה כבר גבול הנוחות ביד וקשה למי שאין לו יד גדולה במיוחד להגיע מהקצה העליון של המסך למטה וההיפך לSCROLLING.

מבחינת דקיקות ושלל של דברים הוא נחמד, אבל שמעתי שהוא לא להיט גדול כמו שעשו ממנו.

לקנות היום מכשיר חד- ליבתי זה חצי ירייה ברגל, כי אין לכך טעם ממש בימינו כשרואים באופק הקרוב-רחוק כבר את המעבדיי טגרה 3 או בשמם המפורסם- "קאל-אל".

אישית, אם אתה לא ממש לחוץ תמתין חודש כי השוק הולך להיות מוצף בקרוב במכשירים כפוליי וההשואה שלך למכשירים בתחום ה-2K בערך לא ממש נכונה כי יש לך גם SGS2, פוטון ועוד מספר מכשירים שהם גם טובים.

אומנם זה נראה לך לא קשור, אבל אחרי ה-4 לאוקטובר תחל ירידת מחירים בגלל האייפון החדש שיושק וזה יביא לגל של ירידת מחירים בשוק האנדרואיד שיורד כל יום כי כל הזמן יוצאים מכשירים חדשים, אבל "כשהמלך" יוצא מחדש מדי שנה הוא נותן מכה לשוק ומרעיד את המחירי קצת.

ממליץ לך לעבור על המכישירים שמוצעים למכירה ב-IANDROID, הרבה מהם גם מספקים חשבונית לניתוק זיקה/קופסה אטומה ומבחינת אחריות אל תצפה להרים וגבעות בחנות פרטית. אישית אני מעדיף סוחר/אדם פרטי.

תתחדש! :xyxthumbs:

נ.ב-

לא להיות הורס שמחות- אבל עפ"י אתריי טכנו' ודליפות ברשת הולך לצאת בקרוב אטריקס חדש שיהיה יותר חזק ויותר מודרני. ככה שאם בנית על האטריקס, כך זאת בחשבון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל אתה צריך מכשיר כפול ליבה ככה שהנקסוס לא בא בחשבון

דבר שני אולי מבחינה חומרתית האטריקס והHTC די שווים אבל הסנסיישן הרבה יותר טוב

הבט פה (רק טעות אחת - לסנסיישן יש 768 זיכרון RAM)

http://iandroid.co.il/devices/compare/Nexus%20S/Sensation/Atrix/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב, מאחר והנושא לא דחוף לי יותר מדי (אני עם One, לא בדיוק מסכן מהבחינה הזו) אחכה קצת לתחילת שנה הבאה, אולי לצאתו של הנקסוס פריים החדש / מפעילות הסלולר החדשות שאולי ישנו משהו בתחום הזה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...