התלבטות איזה סמארטפון לקנות בסביבות ה-1000 ש"ח - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התלבטות איזה סמארטפון לקנות בסביבות ה-1000 ש"ח


xtract1

Recommended Posts

הפעם תורי להתייעץ. אני מחפש פלאפון נחמד בישביל אחותי. הקאץ' פה הוא כזה - אפשר לרכוש רק חדש ורק מהארץ לכן זה בעצם מתוך המבחר והמחירים שמופיע ב-ZAP פחות או יותר.

הדרישות לא ספציפיות האמת - ובסה"כ ארצה שהיא תקבל את הטוב ביותר מכל הבחינות בתקציב. אם אין ברירה וצריך להתפשר על משהו היתי מעדיף להתפשר על מצלמה למשל (כמובן שעדיף 5MP אבל אם אין ברירה אפשר גם 3.2 או 5MP שלא נחשבת טובה וכו').

כעיקרון חשבתי על הסמסונג גלקסי ACE שנראה לי גם יפה וגם אופה - עיצוב טוב, מסך גדול יחסית שאמור להיות די איכותי, 5MP במצלמה, וגם WIFI וכל זה בכ-1100-1200 ש"ח לחדש. מצד שני ראיתי גם את ה-X8 שנמכר משמעותית זול יותר (נדמה לי באזור ה-800) אבל לא התלהבתי - אלא אם כן מישהו יאיר את עייני במשהו חדש. כעיקרון גם ה-X10 MINI בא בחשבון במידה והיא תתאהב בזה שהוא קטן ו"חמוד" ועל הדרך גם נחסוך לא מעט כסף, אבל מצד שני הוא עם מסך פצפון והוא הכי פחות סמארטפון מהנ"ל.

יש משהו אחר מומלץ שפיספסתי?

נ.ב.

שכחתי, אך ורק . לא קריטי כ"כ איזו גרסא וגם יכולות שדרוג (למרות שזה תמיד נחמד) כי בסה"כ הרוב יהיה דיבורים וגלישה)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וודאי. ביררתי הכל.

במקרה הספציפי הזה אחותי (שתעשה מסלול חיילים) תאלץ לדבר 200 דקות בחודש לא משנה לאיזה יעדים כדי לקבת את ההחזר. במקרה שלה היא מדברת כפול מזה. גם אם לא - 200 דקות כפול 25 אג' לדקה שהיא תשלם במסלול, 50 שקלים, מקבלים חזרה 42. ככה ששווה גם "להתאמץ", אם צריך, כדי להגיע ל-200 דקות. כך יוצא שהחשבונית שלה תצא לפי החישוב שלי לערך 10-15 שקל לאחר כל הזיכויים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הוא ככל הנראה יהיה לאחותי שיותר חשוב לה מצלמה, יופי כללי של מכשיר ומסך יותר גדול.

לגבי אבא, הוחלט לרכוש גם לו אחד. מה דעתכם על הגלקסי מיני? יש למישהו ניסיון איתו בפועל? איך המסך. איך המהירות הכללית? המכשיר לא ישמש למשחקים או למליון , רק הכרחיות, שיחות, קצת וזהו בערך. לכן לא מפירעה המצלמה הפשוטה יחסית (היום יש לו 2MP) - המכשיר יהיה יותר בגדר "פינוק" מאשר צורך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...