כמה שאלות לגבי התקנת רום על SAMSUNG GALAXY S2 - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כמה שאלות לגבי התקנת רום על SAMSUNG GALAXY S2


Balaganim

Recommended Posts

אתמול קניתי סמסונג גלקסי מאורנג', אני רוצה להתקין רום אחר מהרום של המפעילה כי יש שם מלא שטויות שאני בחיים לא ישתמש בהם, אז ככה רציתי לשאול אם אני מתקין עליו לדוגמה את ה LITE ROM, האם אני אוכל להתקין אחרי ההתקנת הרום אפליקציות כמו של אורנג' שקיבלתי חינם ואפליקציה בשם MY ORANGE שאני יכול לעקוב דרכה אחרי החשבון שלי? אם כן איך, אפשרי להוריד אותם דרך המרקט או איך זה עובד?

האם ברום הזה ישנה תמיכה בעברית? לא אכפת לי ממשק שיהיה באנגלית, אבל האם לדוגמה אני אוכל לכתוב ולקרוא סמסים בעברית, ולראות את שמות אנשי הקשר שלי בעברית?

ושאלה אחרונה אם אני כבר עשיתי רוט לפלאפון זה לא מפריע להתקין רום על הפלאפון? והבנתי שגם בלייט רום בא רוט מובנה, האם זה באמת ככה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה רבה על התשובה המהירה, מאוד עזרת לי.

אגב עכשיו התקנתי את הרום הכל טוב ויפה, רק דבר אחד מציק לי, עדיין יש לי מלא אפליקציות שבאו עם המכשיר[לדוגמה TALK,LATITUDE] שאני בחיים לא ישתמש בהן ואני לא יכול למחוק אותן, וגם יש מלא שפשוט אין לי מושג מהם וגם באו עם המכשיר.

אפשרי איכשהו פשוט להחביא אותם מתפריט האפליקציות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי עוד דבר אחד קטן, סידרתי את האפליקציות בסדר שאני רוצה ובשתי דפים, ואחרי כיבוי והפעלה של המכשיר זה חוזר לסדר הקודם ומפוזר לארבעה דפים. למה זה קורה ואיך אפשר לסדר את זה? ואני לא מעוניין בלנצ'רים אחרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...