סרטון המציג דברים בצורה מקורית ומעניינת - מה דעתכם? - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סרטון המציג דברים בצורה מקורית ומעניינת - מה דעתכם?


J S Bach

Recommended Posts

אם אתם אוהבים נאומים טובים הנה אחד שממש מצויין:

Daniel Hannan מדבר היה בdebate שהנושא שלו גרמניה לא צריכה יותר את אירופה.

אחד האמרות שאני הכי אוהב בנאום היא " when you take the demos out of democracy you are left only with the kratos " . התרגום של זה הוא שמוציאים את העם/אנשים(דמוס) מדמוקטיה נשארים רק עם הכוח (קרטוס ) . זה גם מתאים ל"דמוקרטיה" שלנו כי מתי שהיכולת שלנו להשפיע על הממשלה שואף ל0 כל מה שנשאר הוא אוסף החוקים שמשמשים את הממשלה כדי "לדכא" את העם (הוא גם מדבר על זה בהמשך).

פה מדובר באיחוד האירופי שלא מיצג שום דבר חוץ מאת עצמו - האימפריה החדשה שכבר מתחילה להתפורר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היכולת שלך להשפיע על הממשלה היא אפס? הממשלה היא לא גוף מייצג.

הכנסת היא הגוף המייצג את העם. היכולת שלך להשפיע על מי שיושב שם דיי טובה בסה"כ. אתה מצביע למישהו - ולפי כמות הקולות שהוא מקבל הוא יושב או לא יושב בכנסת. :nixweiss: מי שמקבל הכי הרבה מנדטים יכול להרכיב ממשלה מתוך מי שכן נכנס לכנסת, כלומר "העם" כן הצביע לו. דיי עם הדמגוגיה הטיפשית הזאת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל מה שכתבת עובד במידה ואין הון שלטון . בזמן האחרון החכים של הליכוד די נכנסים בחברות בלי חשבון אבל בעבר זה לא היה ככה. עדיין יש אינטרסים זרים בשלטון שכוללים את אבא שלנו - ארה"ב. חוץ מזה יש כל מני "נבחרי ציבור" שקיבלו מקום ראלי במפלגות שבעצם עובדים בשביל בעלי אינטרסים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה שהוא מצביע כי רוב האנשים פה טיפשים, זה משהו אחר.

יותר אדיש מטיפש. אם בודקים את מבחן התוצאה מדובר בפיגור שכלי. אני גר ברחובות וסדרת הבחירות האחרונות לראשות העירייה היתה שערורייה. אנשים בחרו מישהו שהודה בהפרת אמונים ואז בית המשפט פסק לו קלון והעיף אותו. ההמשך היה שמישהו בא וגנב קולות למתמודד ה"לא דתי" השני והתוצאה היא שכמעט בנו לי מקווה ליד הבית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...