ההרצאה של דר. ירון זליכה - מדינת הון שלטון, הענייה במערב וכו - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ההרצאה של דר. ירון זליכה - מדינת הון שלטון, הענייה במערב וכו


Niseg

Recommended Posts

אני חושב ששמעתי על זה ברדיו או משהו : זה פורסם ב themarker ומצאתי את הכתבה אחרי שמצאתי את הסרטון בyoutube וצפיתי בו (1:45 של הלם). אפשר גם להבין למה קמה המחאה החברתית בכל הארץ . הוא אמר לאנשים שבגלל שאנחנו לא עושים שום דבר בנידון אוכלים אותה.

אם ראיתם שיטת השקשוקה וחשבתם - לא נורא זה רק חברה אחת ורק כמה מליארדים יש עוד הרבה תריצו לסוף ותכנסו לפחד אלוהים של מה קרה במשרד האוצר לפני שזליכה נכנס לשם בשעה 1:26:00~ הוא מספר על היום הראשון שלו כחשב כללי.הוא הסתקל על המאזן פחד אלוהים ועוד מה הכל היה שקוף באינטרנט אף רואה חשבון לא חשב להסתקל ולשאול שאלות ! ואז תדעו מה קרה לקופה הציבורית . מי שמוצא לאן הלכו כספי המיסים מהקמת המדינה עד שזליכה נכנס לתפקיד החשב יקבל מדליה.

עריכה: הוספתי את תואר הדוקטור שיש לו לשם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הנה עוד אחת מאתמול

כשאני מקשיב לו יש לנו שני ברירות. או לעשות רפורמות ולהכנס עכשיו במונופולים ולפקח על מחירים או פשוט לרדת מהארץ. ממש כמו שהמתמחים עשו - כשהמשמשלה לא הסכימה להעלות להם את השכר הם התפתרו. הם מקריבים יותר מבן אדם רגיל והם בקושי מקבלים שכר מינימום אפשר להיות פקיד עם שעות נוחות ולקבל אותו דבר והרבה פחות לחץ. שמעתי שגרמניה מקום מצויין וגם יש לי אופציה לארה"ב.

אני יכול למכור את הדירה בלי לשלם מס שבך ולעשות על הדירה איזה 50% רווח. ואז זה ישחרר שני מקומות עבודה ואני אצרוך פחות . ואז לא יהיה למונופולים מספיק כסף בגלל שכל האנשים בורחים - אז מה עושים מעלים מחירים - כי איפה אנשים יעשו קניות? באוסטריה :lol: ?

לא חזרתי לארץ שיתנו אותה לערבים אבל עכשיו גיליתי שכבר נתנו אותה לטייקונים. ולמה שאנשים פה במדינה ילחמו בשביל להגן על נכסים של כמה דגים שמנים שלוקחים את הכסף שלנו ומשקיעים אותו בחו"ל.

כנראה שמעניין את הממשלות האחרונות רק להגן על המליונרים ובגלל זה אנשים בדרום הארץ יכולים לקבל טילים ואז במקום לפתור את הבעיה ושאנשים יבינו שלוקחים להם את הכסף נותנים לטילים לבלבל אותם. טילים טילים טילים וכולם כבר שוכחים שחולבים אותם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...