נתניהו הגנן... - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

נתניהו הגנן...


Art Tatum

Recommended Posts

נתניהו אמר כי במדינת יש הצלחות גדולות, אפילו בקנה מידה עולמי, ובצדן יש מצוקות שיש לתקן, אך באופן אחראי: "אני מתכוון באופן רציני, מובנה ויצוק מבחינה כלכלית וחברתית. כל אחד יכול לקטוף פירות כלכליים". נתניהו הדגיש: "יש אמירה רצינית ביחס למצוקות, ויש אמירות הרבה פחות רציניות ביחס לפתרונות... הפתרונות חייבים להינתן תוך שמירה על העץ - הכלכלה החופשית, תוך כדי מתן פתרונות לבעיות חברתיות".ראש הממשלה אמר כי "העץ מניב פירות, ואפשר לקטוף. אם אחרי שלוש שנים גמרת לקטוף אך לא עדרת והשקית - אז העץ קמל וייתן פחות ופחות, ובהדרגה לא ייתן כלל". נתניהו הזהיר כי "האפשרות הגרועה יותר היא לא רק שאתה לא משקה את העץ, אלא שאתה כורת את העץ, כי כך אתה מגיע למפולת". הוא אמר: "אסור לכרות את העץ אם רוצים ליהנות מפירותיו".

נתניהו הזכיר כי באירופה יש כלכלות שמשולות ל"יערות כרותים" או שנמצאות קרוב למצב הזה. "אנחנו צריכים לתקן דברים אמיתיים שעולים מהשטח באופן כזה שלא נכרות את העץ ולא נייבשו - באחריות וברצינות. אם יקרה לנו מה שקרה למדינות באירופה, במקרה שלנו המשמעות הרבה יותר חמורה", התריע ראש הממשלה. "אנחנו צריכים לעשות את התיקון בצורה מושכלת, ולהחדיר עקרונות שיעמדו לאורך שנים"

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4103976,00.html

למי שלא מכיר את הסרט:

גנן פשוט ונעים עם סוג של פיגור שכלי עוזב את האחוזה בו עבד אחרי מות מעסיקו, ומעט המילים שיוצאות לו מהפה מוצאות מהקשרם ונתפסות כחוכמה מעמיקה ומשפיעות על צמרת ההנהגה הפוליטית שרוצה להריצו לנשיאות.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

הנה סצנה בו הוא נפגש עם הנשיא (הכל במקרה...)

ויותר מאוחר הנשיא נואם נאום בעקבות המפגש עם הגנן:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יותר נכון נתניהו השקרן.

כי רק לפני כמה שנים דיבר כדוגמאות מוצלחות למדיניות שאותה הוא מוביל על כלכלות כמו אירלנד. עכשיו אירלנד בהחלט "יער כרות".

האמת שהוא באמת מזכיר באנלוגיות את הגנן שונסי מ-"להיות שם".

הספר מאוד מומלץ, גם הסרט - שירת ברבור נפלאה של פיטר סלרס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...