פורסם 2011 ביולי 2114 שנים אהלן, לפני כמה ימים הרכבתי מערכת ברכב הבנוייה מ HU - 5800 Pioneer Lightning audio 300.4 Morel dotech ovation 6 6.5 קומפוננט וסאבוופר KFCW3010 של קנווד 12 אינץ'. אני צריך לכוון את המערכת כיוון שהסאונד עד עכשיו היה על האמצע, מה שאומר שהמתקין השאיר את 2 הרמקולים האחוריים מחוברים מה שאני לא רוצה כי אין טעם (ונראה לי שזה לוקח עוד כוח מהמגבר או שאני טועה?) בכל מקרה, אני מעביר את כל הכוח קדימה ע"י שליטה מה HU אבל אני מרגיש כאילו חסר איזון במוזיקה ואני לא שומע כמו שצריך, האוטו בלי בידוד והכל מורכב רגיל ללא תוספת מיוחדת. אני יודע שיש כלמיני בחירות של כיוונים כגון HZ שונים מהשליטה על הסאבוופר ועל הקומפוננט דרך ה HU, מה שגם יש על המגבר ועל הסאב שאפשר לשנות ממה שזכור לי. בכל מקרה אני רוצה לדעת איך אפשר לכוון את המערכת ללא שריפה של הטוויטרים כי הבנתי שאני יכול לעשות את זה בטעות ע"י משחק לא נכון, וזה לא משהו שאני רוצה לעשות לקומפוננט חדש. שיחקתי עם ה EQ ושינתי הגדרות בעצמי, עדיין חסר שם הווקאל והמידבאס שנבלע תחת הכוח של הסאב, אגב אם אני מוריד מה LOUD לרמה האמצעית זה גם מחליש את הווקאל..ככה שזה חופף. בכל מקרה, אני קצת צריך עזרה פה הסיבה שאני שואל כאן ולא בפורום אחר מיועד לכך היא ששם לא ממש עונים על השאלות שלי לצערי. אז אולי כאן יש קצת מזל. תודה רבה! נ.ב אני שומע רק אלקטרונית 90% מהזמן...
פורסם 2011 ביולי 2214 שנים אם אתה לא רוצה נזק לרמקולים שלך אז אל תגזים עם ה Loud הזה, זה יכול ליצור קטיעות בסאונד. (דגש על ווליום גבוה)אם הסאב בולע לך את השמע, נסה להחליש את ההגברה שלו מהמגבר עצמו (החוגה של הערוץ שלו) ותדאג שיש LPF ב HU או במגבר.בגלל שאתה עובר דרך מסנן לטוויטר אז הוא די מוגן מתדרים נמוכים.
פורסם 2011 ביולי 2214 שנים מחבר אתה מדבר על קלפינג (הקטיעות), כן זה אני יודע או בגלל חימום או בגלל OVER POWER אני מבין את זה.מה זה בדיוק ה LPF? אם אני לא טועה יש את זה בבחירה של שינוי הסאונד ב HU.את ה LOUD השארתי על MED, אבל מה עם הרמקולים האחוריים, לנתק אותם? זה לא לוקח עוד כוח מהמגבר למרות שאני לא צריך אותם בכלל?תודה על התשובה, ושבת שלום!
פורסם 2011 ביולי 2214 שנים הרמקולים האחוריים מחוברים כנראה עם הגברה של הרדיו-דיסק אז עדיף להוציא אותם (סתם מכניס רעשים ולא מועיל).ה LPF זה מסנן תדרים נמוכים, אתה יכול לקבוע עד איזה תדר יגיע אל הסאב. אם יגיעו אליו תדרים שהוא לא צריך לקבל הוא מעוות את הצליל.
פורסם 2011 ביולי 2214 שנים מחבר אה הבנתי אותך, זה נע אצלי בין 50-80-125 HZ, אז השארתי את זה על 125 כי מתחת הבאס הוא מרוח טבעי מהסאב ואני לא אוהב את זה , אני אוהב את הפאנץ' בגב.הרמקולים האחוריים הורסים את הסאונד אז אני מעביר הכל קדימה, אבל עדיין הווקאל משום מה קצת חלש לדעתי...בכל מקרה נראה לי שיש לי הרבה מה לשחק עם המערכת.תודה רביד על התשובות והזמן..!
פורסם 2011 ביולי 2214 שנים חבל אתה קניתה קומפ' שאתה לא מנצל אותו מומלץ לעשות איטום בדלתות של הקומפננט תתפלא אבל אתה תרגיש הבדל מאוד גדול ..
פורסם 2011 ביולי 2214 שנים איך אפשר לנצל אותו עם איטום? עד כדי כך?התכוונתי שעם איטום הוא ישמע טוב יותר
פורסם 2011 ביולי 2214 שנים מחבר גם אני התכוונתי לזה בשאלה שלי כלומר לאטום את הדלתות בחומר מיוחד כדי לגרום ליותר אקוסטיקה, אבל האם זה עד כדי כך משפיע? הרכב הוא ישן שנת 97 ולא יודע אם שווה להשקיע עוד כסף בזה...איטום דלת לרוב ממה שאני זוכר כשעוד היתי בקיא בנושא זה עסק לא זול לצערי...
פורסם 2011 ביולי 2414 שנים גם אני התכוונתי לזה בשאלה שלי כלומר לאטום את הדלתות בחומר מיוחד כדי לגרום ליותר אקוסטיקה, אבל האם זה עד כדי כך משפיע? הרכב הוא ישן שנת 97 ולא יודע אם שווה להשקיע עוד כסף בזה...איטום דלת לרוב ממה שאני זוכר כשעוד היתי בקיא בנושא זה עסק לא זול לצערי... תבדוק מה החומר של פלציב יכוללהציע לך
פורסם 2011 ביולי 2614 שנים אני ממש לא הייתי ממליץ על חומרים אחרים מאלו שמיועדים לרכב, יש מספיק אנשים שניסו והצטערו על כך.איטום דלתות זה עסק לא זול, בסביבות 1000 שקל או יותר.
פורסם 2011 ביולי 2614 שנים מחבר אני מתוך השקעה לא ישתמש בחומרים שלא מיועדים לכך אבל אלפייה זה לא זול חח...תודה תודה רבה על האזהרה והעדכון
פורסם 2011 ביולי 3014 שנים אני ממש לא הייתי ממליץ על חומרים אחרים מאלו שמיועדים לרכב, יש מספיק אנשים שניסו והצטערו על כך.איטום דלתות זה עסק לא זול, בסביבות 1000 שקל או יותר.ravid למה אתה מטעה לפלציב יש ליין מוצרים שדאווקא כן מיועדים לתעשיית הרכב. חומרי בידוד ואיטום מרעש בגלל זה יעצתי לפותח הדיון לפנות למפעל שלהם חפש אותם בגוגל תתקשר ותשאל מה הם יכולים להציע לך !
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.