עבור לתוכן

שאלה|מאיפה עדיף לקנות את המסך

Featured Replies

פורסם

KSP או TMS ??

פורסם

אם הכל הולך חלק זה לא משנה מאיפה קונים.

הבעיה מתחילה כשיש בעיות

tms אין לי מושג

ksp יכולים להיות מאוד קשוחים...

פורסם
  • מחבר

תודה עוד תגובות

פורסם

KSP-הבעיה איתם מתחילה כשיש לך מוצר תקול מניסיון שלי איתם אין לך אחריות (במוצר שהאחריות דרכם ) וגם שירות לקוחות גרוע

TMS-לא מכיר

חשוב שתברר שיש לך אפשרות לבדוק את המוצר בחנות אם יש נזק פיזי או פיקסל מת ואם אחריי הבדיקה נימצא פגם כמו למשל פיקסל מת אם הם מחליפים בחדש על המקום ולא שולחים אותך ליבואן

לי יש מסך של דל שניקנה מפנדה "לשעבר " ובשבוע הראשון ראיתי פיקסל מת בצבע ירוק בהיר התקשרתי לדל והם היו מוכנים להחליף לי אותו רק במסך מחודש לא החלפתי כי למה שאני קניתי מוצר חדש שלא עבר שבוע מיום הקניה ואני יקבל מוצר תקול שעבר תיקון :nixweiss:

פורסם

כדאי לנסות לחדד את השאלה, למה בדיוק אתה מצפה מהחנות, ממה אתה חושש וכו'.

נראה שיש הבדלים ברמת השירות בין הסניפים השונים של KSP, אם השאלה היא על סניף מסויים, עדיף לציין.

פורסם

יכול להיות שיש סניף יותר טוב אבל שירות לקוחות יש רק אחד

פורסם
  • מחבר

אני מדבר עם משהו נהרס ויתחילו לחפור לי וכאלה או שיתקנו ברגיל

פורסם

לא ציינת איזה מסך, אבל:

1. KSP יש מדיניות שלדעתי לא השתנתה - ב-10 הימים הראשונים מחליפים גם על פיקסל מת אחד. אחרי 10 ימים, תלוי בגודל הצג.

2. כדאי לך פשוט לברר מי היבואן, אם מדובר ביבוא רשמי, האחריות היא לא פעם בכלל ישירות מולו, והיא טובה. אם מדובר ביבוא עקיף, לא פעם אתה יכול פשוט לשכוח מאחריות, וזה לא ממש משנה מאיזו חנות.

פורסם
  • מחבר

אני מדבר עם המסך dell u2311h

פורסם

בסופו של יום דל ישראל היא נותנת האחריות כך שזה לא משנה היכן אתה קונה

הנק' היחידה שיש לבדוק היא מה קורה אם מתגלה פיקסל שרוף בימים הראשונים

לKSP יש מבצע על המסך 870 ש"ח עד מחר דרך הפייסבוק

פורסם

צר לי אבל זה לא נכון.

KSP מחליפים בעצמם במסך חדש בכמה ימים הראשונים של הקניה על פיקסל מת.

הם לא שולחים אותך ליבואן.

לכן דווקא במקרה של מסכים בד"כ עדיף לקנות מהם. אם אתה גם בסניף עם מעבדה ואין לחץ יש מצב שיתנו לך לבדוק פיקסל מת על המקום.

מעבר לכך אומנם יש מדיניות כללית, אבל בהחלט יש הבדל בשירות בין הסניפים השונים. לא רק במכירות גם בתמיכה, זה תלוי על מי אתה נופל בסופו של דבר.

אגב חנות אחרת שחברי הקהילה מאוד מחבבים ואוהבים ויש לה שירות מצוין לא מחליפה על פיקסל במסכי דל כי זו המדיניות של היבואן הרישמי שהיא עובדת איתו והיא לא יכולה לספוג את זה. בניגוד ל-KSP.

פורסם

אז מהם הסניפים עם שירות התמיכה איכותי?

פורסם

בתור עובד לשעבר שם (לפני מספר שנים) הלקוחות שעבדו מולי היו מקבלים שירות שאין כמותו (אפילו להגיע לבית הלקוח).

לא יכול להגיד אותו דבר על כל עובדי המעבדה.

מה שאני אומר שזה אינדיוודואלי ותלוי על מי אתה נופל.

יש עוד חברי פורום שיוצא להם לעבוד שם, ויש אנשים נחמדים יותר ונחמדים פחות.

לא מכיר את המצב העדכני בכל הסניפים.

פורסם
  • מחבר

תודה על העזרה כולם ואני מדבר על הסניף של ראשון לציון

ותגידו יש מצב שעל היום הראשון היה לי פיקסל שרוף ?

פורסם

תמיד יש מצב...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים