עבור לתוכן

חנות מומלצת לגלקסי S 2

Featured Replies

פורסם

בוי מובייל אפשר לעשות מקסימום 3 תשלומים...נו באמת!!!!!!!!!!! מה זה צריך להיות?

  • תגובות 59
  • צפיות 6.6k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

החצופים האלה דורשים כסף בשביל להביא לי טלפון!! נו באמת!!!!!!!!!!!! מה זה צריך להיות?? חצופים!! גנבים!!

פורסם

הם גם לוקחים 6ש"ח יותר מהחנות הכי זולה בזאפ!!!!!!!!!!! אין מצב!!!!!!!!!!!!!!

פורסם

עוד משהו שמפריע לאנשים זה עניין עדכוני התוכנה והאחריות - נתקלתי בלא מעט חנויות שכותבות במפורש לא לעדכן את המכשיר כי זה יבטל אחריות - באנדרואיד , עדכוני התוכנה האלה הם סופר חשובים והעניין הזה הוא אפור לגמרי , מצד אחד הם נותנים אחריות שנה כמתבקש בחוק מצד שני , מגבילים לך את השימוש במכשיר בצורה מגוכחת...

תנאי האחריות המוגבלים האלה לא חוקיים בעליל. אני קניתי לאחרונה Galaxy S וכתוב בתעודת האחריות - אין אחריות על ה- GPS ועל הלוח אם ??? :nixweiss:

על מה יש אחריות אני באמת לא יודע. אבל זה לא מפריע לי בכלל. יש חוק והחוק קובע שיש אחריות. גם עדכון תוכנה הוא פעולה סבירה וחלק מיעוד המכשיר. הם לא יכולים למנוע ממך שימוש במכשיר תוך כדי איום במניעת אחריות.

אם עידכון התוכנה גם לקלקול במכשיר זה כבר סיפור אחר - אבל הם יצטרכו להוכיח את זה.

הלקוח חייב להכיר את הזכויות שלו ואת החוק ולפעול כדי לקבל את האחריות.

פורסם

עדכון תוכנה כן - אבל מבחינתם , החלפה של מערכת ההפעלה כלומר צריבת רום אחר , לא.

פורסם

תנאי האחריות המוגבלים האלה לא חוקיים בעליל.

קישקוש בלבוש. שינוי ROM מבטל אחריות יצרן!!!!!!!!!!! אז למה שהחנות בארץ תספוג את זה?

לגבי עדכוני גירסה רשמיים של היצרנית, זה כבר אחריותך. אם קנית מכשיר שהותקנה עליו גירסה ספציפית עם עברית, ואז אתה מעדכן גירסה לאחת בלי תמיכה בעברית למשל, ואז אתה בא אליהם להתלונן - למה שהחנות תתמוך בך בנושא הזה? זאת בעיה שלך. ואם אתה לא טמבל גמור ואתה יודע מה אתה עושה, אז העדכון הזה לא יפריע לאף אחד.

פורסם

הוא צודק

הדברים האלה מעוגנים בחוק

אי אפשר להגביל חוק בחוזה

פורסם

התמחור בחברות הסלולאר נובע כנראה ממניעים אישיים שלהם, כנראה מלאים של אייפון 4 וגאלאקסי S קודם והרצון לרכב על אלה שחייבים לשדרג אבל אין להם מושג מה קורה בשוק הפתוח.

עם כל הזעקה לדעתי הם מוכרים כמות לא מבוטלת של מכשירים...

פורסם

הוא צודק

הדברים האלה מעוגנים בחוק

אי אפשר להגביל חוק בחוזה

קישקוש בלבוש. שינוי ROM מבטל אחריות יצרן!!!!!!!!!!! אז למה שהחנות בארץ תספוג את זה?

פורסם

תקרא את חוק הגנת הצרכן

פורסם

האר את עיניי.

איפה כתוב שחנות בארץ צריכה לספק אחריות מעבר למה שהיצרן מספק עבור המוצר שלו?

פורסם

קראת את החוק?

פורסם

http://www.google.co.il/url?sa=t&source=web&cd=2&ved=0CB4QFjAB&url=http%3A%2F%2Fwww.tamas.gov.il%2FNR%2Frdonlyres%2F7C9F7B6F-F7E8-4E18-B57F-57008F625AF3%2F0%2Ftak6468.pdf&ei=ErwqTojdCcWo8APE9pXqCw&usg=AFQjCNHob-EulZESrD7py6b12IsPjaC9pQ

פרק ב' סעיף 2

אין לקשור את האחריות שנותן היצרן לאחריות שמחוייב בה היבואן על פי חוק (היבואן נכנס לנעלי היצרן במסגרת החוק וההתחייבויות חלות עליו)

לצורך העניין, גם אם היצרן (סמסונג העולמית) נותנת אחריות של 3 חודשים, הוא מחוייב לתת אחריות של שנה לפחות

כלומר היצרן העולמי לא יכול להגביל את תנאי האחריות הנקבעים בחוק הישראלי

כמו כן, שדרוג רום דרך כלי שמפרסמת סמסונג, הוא בטח ובטח שימוש תקין במכשיר (למרות שהחוק לא מתייחס ישירות לשימוש תקין במכשיר אלא ל "נזק מכוון שגרם הצרכן") וזה אגב לא פוגע גם באחריות העולמית (מנסיון)

גם שדרוג לרום לא רשמי לא פוגע באחריות במידה ולא השדרוג גרם לנזק (חובת ההוכחה היא על היצרן)

אגב, בכל מקום שכתוב יצרן, הכוונה בחוק היא ליבואן (סעיף 18 פרק ד')

מן הסתם אם צרבתי רום של מכשיר אחר ובעקבות זה המכשיר לא עולה יותר, זה לא מכוסה באחריות

אבל אם יש לי בעיה הקסוגנית, שלא קשורה לרום (בעיה בלוח אם כמו שציינו קודם)

אין לעובדה שהחלפתי רום שום משמעות.

בדיוק כמו אחריות למחשב, אי אפשר להגביל אותי לאחריות רק כל עוד אני משתמש בWINDOWS

אם שמתי LINUX ויש לי בעית חומרה, הם מחוייבים לתת לי שירות.

אגב, כל החנויות כיום (לפחות עד לפני שלושה ימים) שמכרו מכשיר עם רום בעברית בעצם שמו עליו רום צד שלישי שלהם ולא רום רשמי של סמסונג. מעכשיו הם כנראה יתחילו למכור עם רום של סאני (במידה ולא תהיה לסאני בעיה עם זה)

פורסם

על כל מוצר אלקטרוניקה ששוויו מעל 150 שח, חוק הגנת הצרכן נותן מינימום שנה אחריות.

זאת אומרת, שלא היצרן ולא החנות יכולה לרדת משנה אחריות.

בנוסף, היצרן יכול לדרוש תשלום בזמן האחריות, רק אם הקילקול התרחש כתוצאה משימוש לא סביר. (ורק אם היצרן הוכיח זאת)

קטעים רלוונטים מהחוק:

על אף האמור, יצרן/יבואן רשאי לדרוש תמורה על תיקון הטובין לפי דרישת הצרכן, אם הוכיח, לפני ביצוע התיקון, כי הקלקול נגרם כתוצאה מכוח עליון במועד המאוחר למסירת הטובין לצרכן, או שהוכיח כי הצרכן פעל בזדון או רשלנות (לרבות שימוש בניגוד להוראות שימוש סבירות בנסיבות העניין);

"תקופת האחריות" - תקופה של שנה מיום מסירת הטובין לצרכן, בכפוף להוראות תקנה 5;

יצרן/יבואן חייב לספק לפי דרישת צרכן חלקי חילוף לתיקון הנכס לפחות עד תום תקופת האחריות (כלומר, שנה ממועד הרכישה), ואם מחירו של הנכס עולה על 300 שח, עליו לספק חלקי חילוף אף לשנה נוספת שאחרי תום תקופת האחריות.

יש מוצרים מיוחדים שנקבעו לגביהם חובת אספקת חלקי חילוף לתקופות ארוכות יותר של 7 שנים ולמשל: כיריים לבישול, מקלט טלוויזיה, מכונת כביסה, מדיח, מקרר, מזגן מרכזי ומיני מרכזי ועוד.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים