עבור לתוכן

בעיה בעת שידרוג ל-CM7 ב-Defy

Featured Replies

פורסם

שלום וברכה,

שידרגתי את ה-Defy ל-CM7, אבל כאן זה לא נגמר.

יש לי בעיה עם הסים של סלקום, הוא כותב לי בהודעה שמוקפצת כל שנייה: Sorry! The process com.android.phone has stopped unexpectedly. please try again".

רק כאשר אני מוציא את הסים, אין לי את אותה הודעה.

הבנתי שגם לחלק מלקוחות סלקום זה לא קורה.

מה אני אמור לעשות במקרה הזה?

פורסם

1.איפה קנית את המכשיר?

2.שאלה כזו יותר מתאימה לפורום Defy באתר iandroid.co.il.(בלי לפגוע בכבוד של הפורום המכובד הזה,פשוט שם יש פורום ייעודי למכשיר)

פורסם
  • מחבר

שם כבר פתחתי שירשור, אך אני מעוניין לשמוע פה עוד כיוונים לבירור הפיתרון.

קניתי את ה-Defy ב"בוטקה" מכירות של סלקום בקניון עזראלי (איך שעולים במדרגות הנעות, אחרי כמה מטרים...).

פורסם

שם כבר פתחתי שירשור, אך אני מעוניין לשמוע פה עוד כיוונים לבירור הפיתרון.

קניתי את ה-Defy ב"בוטקה" מכירות של סלקום בקניון עזראלי (איך שעולים במדרגות הנעות, אחרי כמה מטרים...).

בקיצור,מכשיר של סלקום.

לא יודע אם תוכל לממש אחריות,כי למעשה הפרת אותה ע"י ROOT+התקנת רום מקוסטם.

במקומך,הייתי מחזיר את הרום המקורי,ובודק מה קורה שם עם ה-Sim,ואז אפשר גם לממש אחריות.

פורסם
  • מחבר

מחיפוש בפורום אנדרויד מצאתי את הבעיה, ואף ניסיתי על שלי כדי לראות אם זה נכון... ואכן זה פתר.

אז אלה 2 האפשרויות לפיתרון:

1) להחליף למצב טיסה (Aiplane ON) > לכבות את המכשיר ולהדליק אותו > לשנות את מצב הטיסה (Airplane OFF).

2) להחליף סים בחברת הסלולר.

:xyxthumbs:

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים