הפלופ היקר ביותר בתולדות ברודווי. - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הפלופ היקר ביותר בתולדות ברודווי.


fungiman

Recommended Posts

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4081853,00.html

איתי גל, הכתב לעניני של ynet סיקר את המחזמר היקר ביותר בתולדות ברודווי וכנראה שבהיסטוריה בכלל של הפקות תאטרון מאז ימיו של קליגולה.

ההפקה לא חסכה במוזיקה (בונו שהוא גם מפיק, דיויד אוונס), בשחקנים שיקרצו לקהל הצעיר, בתפאורות ואביזרי במה רהבתניים וגם הביאו את הבמאית של המחזמר "מלך האריות" - אחת ההפקות המוצלחות בכל הזמנים. אחר כך זרקו אותה. שנים של עבודה ו-65 מיליון דולר. פי 90 יותר מהפקת הדגל של תאטרון הקאמרי בישראל - "כנר על הגג".

אחרי כל כך הרבה השקעה, דם, יזע ודמעות, מתבקש סוף הוליוודי של אולם שמחיאות הכפיים מעיפות לו את הגג.

ככה לפחות היה כתוב ב-ynet, אתר החדשות של המדינה שהמליץ לכל מי שנמצא בניו יורק לרוץ ולקנות כרטיסים. העלות הרשמית היא 100-350 דולר למי שמעוניין להזמין מראש. אני משער שכתבי ynet משלמים פחות.

בלי קשר לכמה שילם כתב האתר של המדינה, כמוהו הלכו לראות את ספיידרמן גם מבקרי התרבות של שני עיתונים פחות חשובים. הניו-יורק טיימס גבה המצח והניו-יורק פוסט הצהבהב. אני לא יודע כמה הם שלמו, אבל אפילו אם הם הוכנסו בחינם, זה לא עזר לרושם שהמחזה הותיר עליהם.

כתב הטיימס הציע לתת לצופי המחזה חולצות עם הכיתוב "צפיתי בספיידרמן ולא נרדמתי באמצע". כתב הפוסט קרא למחזה "תאונת רכבת". יושב ראש וועד הרכבת העבירה מחאה רשמית בעניין.

האם מדובר בפלופ הגדול ביותר בתולדות התאטרון? או שכמו במקרים דומים בקולנוע, הקהל ישים פס על הביקורות וירוץ בהמוניו בשביל המוזיקה של בונו והשחקנים המתעופפים מעל ראשו?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תבדיל בין פלופ כלכלי ופלופ כללי. אם המחזה לא יחזיר את ההשקעה הוא יהיה פלופ כלכלי, אבל עדיין יכול להיות שמדובר באחד המחזות הכי טובים אי פעם. (סתם אומר, לא יצא לי לראות)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הרעיון של ספידרמן ומחזמר נישמע לי מטומטם מאוד

יש דברים שמתאימים למחזמר דוגמת קזבלן\מלך האריות \הקוסם מארץ עוץ\וכו

ספידרמן פשוט לא מתאים

אני מתאר לעצמי שאתה מתמצא בקומיקס, אבל מה לעזאזל אתה מבין במחזות זמר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המחזמר המוצלח ביותר היום הוא "מלך האריות" שמבוסס על סרט מצויר לילדים של וולט ...

המחזמר המוצלח ביותר בכל הזמנים (אם סופרים הפקות בכל העולם ולא רק בברודווי) הוא "עלובי החיים" שמבוסס על רומן צרפתי עב כרס בן 150 שנה.

המחזמר "Cats", אחד המצליחים ביותר של לויד-וובר הוא על כמה חתולים שמייצגים טיפוסים שונים של אנשים, או איזה חרטא אחר. שוס אדיר.

אין בעיה לבסס מחזמר מעולה על ספיידרמן, תדאג למחזאי טוב, מלחין ומעבד טובים, שחקנים טובים ובמאי טוב במקום לפוצץ כסף על מסכי לד ופעלולים באוויר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין בעיה לבסס מחזמר מעולה על ספיידרמן, תדאג למחזאי טוב, מלחין ומעבד טובים, שחקנים טובים ובמאי טוב במקום לפוצץ כסף על מסכי לד ופעלולים באוויר

מחזק

וזה נכון לדעתי גם לגבי כל הפקה (סרטים, סדרות, משחקי מחשב) תוכן ולא -EYECANDY

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ו-southpark כן נשמע רעיון טוב למחזמר? ועובדה שהוא היה מעולה.

את ספיידרמן וסאות' פארק לא ראיתי, אבל המחזמר ע"פ American Idiot היה גאוני, עיבוד מעולה לאלבום שהוא גם ככה דה פאקטו רוק אופרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...